Happy Birthday MY dears!

2-7_large

Postez tarziu si greu… Stiu dar totusi nu am putut evita sa scriu ceva astazi.

La multi ani voua celor ce va iubiti tara asa cum este ea cu bune si rele cu bucuriile pe care ni le ofera si chiar si cu greutatile ei. Eu personal  imi iubesc tara, pentru ca m-am nascut aici, pentru ca vorbesc limba aceasta frumoasa pe care o respect si incerc pe cat posibil sa folosesc aspectul corect si ingrijit al ei, pentru ca nu exista zi in care sa nu zambesc, pentru ca nu am sa uit niciodata ca de aici am plecat, pentru ca aici imi am radacinile si pentru ca ca oricat de departe as fi, nu voi uita ca aici e casa mea. Asa ca astazi va urez un sincer la multi ani, venit din inima si petru ca inca mai am speranta ca exista oameni care ne mai pot face mandri de tara noastra.

 

Lasă un răspuns

