Cap.7- Voley never looked so sexy…

Bella’s perspective:

Luni a fost si mai rau.

Starea mea nu se imbunatatise, iar Dianne voia sa ne prezentam pe terenul acoperit cu nisip de langa lac pentru un meci de volei amical. Eram prea multi asa ca Dianne si Steve ne-au impartit in mai multe echipe. Prima echipa de fete, eu si celelate colege de camera, jucam impreuna cu Cullenii, Shane si inca trei baieti, a caror nume nu le-am retinut.

-Haide buze dulci, o indemna Emmet pe Alice, posesoarea mingii, sa inceapa jocul. Alice inghetase, iar mingea ii cazuse printre palmele ei mici.

-Buze dulci? a izbucnit, aproape uitand de prezena celor doi coordonatori. Pauza, va rog, a strigat inronsindu-se.
-Dar de-abia ati intrat pe teren, nu se poate, spuse Steven.
-Las-o balta, apoi s-a intors spre noi inspaimantata. Fetelor! Ce-am facut in noaptea aia?
-Sa spunem ca ti-ai aratat putin cam prea mult interesul fata de fratele meu, radea Rose, dar nu parea suparata, mai degraba amuzata.
-Oh…i-a scapat ei printre buzele-i subtirele. Cum o sa mai dau ochii cu el? -Hei, tu nu ti-ai amintit, deci nici el nu o s-o faca, a asigurat-o Ashley.
-Da, dar! Fetelor, vine! a tipat ea.
– Il placi, am confirmat eu. MULT!

-E atat de evident? s-a uitat speriata la mine. Arat bine? Dar gloss-ul meu? e destul de discret nu? Nu vreau sa par tar…

-Alice, a strigat Ashley. Potoleste-te. Daca Jasper te place, o face asa cum esti, iar acum comporta-te normal. Respira.

Jocul era dur, iar eu ma rugam sa nu ma accidentez. De obicei asta era norocul meu, sa fac buba in vazut tuturor, facandu-ma de ras in ultimul hal. Asta era o bucata din Bella pe care voiam sa o ascund. Asa ca doar am incercat sa fiu rezervata, si nu chiar atat de competitiva precum Ashley sau Rosalie. Pana la urma am facut-o lata, dar la modul bun. L-am lovit urat pe Cullen, drept in nas. Partea intunecata sarea in sus de bucurie: el era asa rasfatat si avea aere. Se credea a fi nu stiu ce playboy star si asta ma scotea din sarite. Fetele erau inebunite si aproape isi dadeau lenjeria sa faca un schimb de replici cu el, asa ca era destul de vanat de gasculitele astea prostute care priveau exteriorul. Si ce daca avea par valvoi, ochi atat de verzi si adnci si un corp plimbat pe la sala?

-E destul, ne-a scos Dianne afara de pe tern. Cullen s-a indepartat cu mana la nas, iar eu ca fraiera m-am dus dupa el.

-Ma intorc, i-am atras eu atentia lui Al care era ganditoare.

Statea in spatele unor copaci, asezat, sprijinindu-si puntea nasului intre degete. Avea ochii inchisi si nu stiu cum dracu a facut:

-Pleaca, a spus simplu.

-Oh, Cullen. Iarta-ma ca … Nu am putut sa mai continui cu sarcasmul meu. A inghitit in sec si si-a luat mana de la nas strangand-o in pumn, lasand la vedere o crapatura pe pielea lui alba.

-Ti-am strivit moaca, am izbucnit eu in ras.

-Swan! Cara-te sau taci! Deodata imi parea rau ca am ras de situatia lui. Mi-a intors spatele pur si simplu si a plecat, dovedindu-mi incaodata firea lui. Eu imi fac griji si as fi in stare sa imi cer scuze si el… pleaca. E e pur si simplu atat de nepoliticos si idiot de frumos pe dinafara… Dar nu te poti lua niciodata dupa aspectul fizic al cuiva. Inca odata imi era dovedit acest lucru.

-Unde mergi? am strigat la el, neobisnuit de nervoasa.

-Te intereseaza? Dispari, a spus cu raceala in glas.

-Ah! Te uarasc atat de mult! Nu poti pur si simplu uita de tine pentru un moment?

-Sentimentul e reciproc.

-Esti atat de narcisist! Iertati-ma ca v-am jignit domnule testosteron. In continuare ma ignora pana a ajuns la cabinetul medical al taberei unde s-a opit aruncand o pirvire imprejur si dupa un circuit de doua minute s-a hotarat sa intre prin efractie, fortand usa.

-Esti nebun? Ce faci?

-Dispari sau taci!

-E doar o zgarietura, nu pot sa cred ca faci atat caz de la un simplu accident neinsemnat. Te temi ca fufele nu vor mai sta la coada in spatele tau? Mi-a evitat privirea si a intrat in cabinetul gol.

-Nu sta acolo in prag si ajuta-ma, m-a indemnat el cautand si ravasint sertarele.

-Ah, stai aici, i-am aratat locul liber de pe pat in timp ce am luat un pachet de bandaje sterile de pe masuta, Nici nu le-ai vazut.

El mi-a urmat sfatul de a se aseza, in timp ce mainile mele lucrau meticulos la curatarea ranilor de pe fata lui. Era asa palid si eram ipocrita daca spuneam ca nu are trasaturi dragute… da! Nimic mai mult! Si in plus fiecare om e frumos in felul lui.

Tinea ochii inchsi si stramba din nas cand incercam sa dezinfectez cu alcool rana de la tampla. Pielea se desprinsese pur si simplu acolo. Hi hi asta nu se va vindeca asa usor.

-Vrei, te rog, sa incerci sa nu ma mai traumatizezi?

-Ranitul! Taci, am izbucnit nervoasa. Am lipit in cele din urma si ultimul plasture pe nas si am cautat cosul sa pot arunca ambalajele goale.

-mmm mersi, a murmurat el pe sub mustata in timp ca incerca sa-si caute de lucru cu privirea in alta parte.

-Vin imediat! s-a auzit o voce stridenta si pitigaiata de afara acompaniata de sunetul pasilor pe poteca din fata cabinetului.

M-am uitat la Edward speriata, iar el a reactionat fara sa stea macar doua secunde pe ganduri. M-a tras de mana si a deschis usa de la vestiarul metalic al asistenteti. Spatiul era ingust, racoros si oarecum umed, luminat doar de razele razele ce intrau prin cele trei fante mici de pe fiecare usa a vestiarului.

Edward statea rezemat exact in spatele meu, impingandu-ma cu obrazul de usa. Am putut vedea prin crapaturi cu asistenta a intrat inpreuna cu Dianne. Cele doua femei sporovaiai intr-una si ma rugam sa nu vina sa deschida usa. Singurul lucru care imi trecea prin cap era Canionul Rosu si idiotul care-si lasa greutatea exact pe spatele meu. Am stat acolo, tinandu-ne respiratiile pentru minute bune poate, iar Edward ma calca pe nervi. Isi pusese o mana pe soldul meu pentru mai multa stabilitate. Intrasem asa de repede incat nici nu am apucat sa ocup o pozitie cat de cat comfortabila.

Aproape adormisem amortita cand am auzit un zdranganit de chei. Mi-am intors privirea spre Edward, iar el mi-a strans mana cu putere. Am privit amandoi, apoi, prin fanta stramta si am vazut-o cum pleaca si incuie usa cu legatura de chei.

-La dracu, a soptit Edward. Am mai stat acolo gandindu-ma inca cateva minute dupa plecarea asistentei. Swan, poti iesi acum, m-a trezit el din reverie.

-Libidinosule! am strigat izbind usa. Acum ce se presupune ca vom face? Este doar vina ta! Nu puteai pur si simplu sa cureti rana in camera?

-Nebuno! nu si-a mai batut capul cu mine si a deschis fereastra. A sarit agil la nici mai mult nici mai putin de la o distanta de aproape doi metri, deaorece nenorocita asta de cabana era ridicata pe o structura inalta din pietre.

-Idiotule, si eu?

-Si tu, ce? a intrebat aproape razand.

-Cu mine cum ramane? Nu ma poti lasa aici!

-Cu tine ramane, ca vei fi prinsa, ridica si cobora el sprancenele.

-Dar, eu ti-am curatat rana, gunoiule! Ma vei avea pe constiinta!

-Ah, taci si sari te prind eu…

Mai tarziu in noaptea aceea….

Edward’s perspective:

Cred ca voi inebuni daca voi mai auzi sforaitul lui Emmet si fanteziile lui Jazz. M-am ridicat din patul asta idiot care scartaia sub greutatea mea si m-am gandit ca o tigara la miezul noptii nu strica niciodata, iar lacul parea atat de tentant.

Vantul batea ca un vis de iarna, era rece, dar nu conta. Mi-am aprins tigara si am reflecat asupra zilei de azi. Rana de pe frunte zvacnea sub pansametul pus de Bella. Mi-am amintit cu mainile ei umblau meticuloase pe fata mea facandu-si treaba constiincioase si sicer sa fiu, atunci can am simtit-o langa mine in vestiar … nu era rau, dar la ce naiba ma gandesc? Era ca si cum avea doua personalitati diferite. Nu o plac sau ceva, dar tare mult mi-as dori sa o inteleg pe femeia asta. In corpul ala mic de fata inocenta se dadea o adevarata lupta. Era nebuna si irascibila. Da asta era. Sunt sigur. Si acumulase atat de multa ura pentru mine, o citeam in ochii ei caprui, parca se aprindeau cand ma vedea. Imi facea al naibii de multa placere sa o necajesc si sa o enervez. Dar si mai mult mi-as dori sa scap de aici. Sa plec pur si simplu si sa uit de idiotul de frate’meu si de surorile mele enervante, sa uit pentru un momemnt de mama si de tata care ma vad mare chirurg. Asta nu se va intampla! Nimeni nu tine cont de ceea ce imi doresc. Ce naiba? Ma fac auzit vreo data? Infara de datile cand idiotele astea din tabara ma sufoca cu propunerile lor indecent de stupide. Dar aceasta Bella nu e asa…

Ma plimbam pe malul lacului singur cu mainile ingropate in buzunare. Doar si gandurile mele, eram un singuratic…

O silueta zvelta se vedea la cativa pasi de mine. era o figura feminina, cu parul ciufulit de la vantul asta, cu pometi supli si cu buzele putin intredeschise. Statea pe un butuc ialt cu piciorele sub ea, suportansu-si greutatea. Ma atragea al naibii de mult. Pur si simplu voiam sa stiu cine facea plimbari nocturne ca si mine. Nu ma intelegeti gresit, sunt doar foarte curios din fire, poate.

Bella… Vorbind de lup. M-a observat si ea si a tresarit.

-Sunt eu…

-Am observat, a spus ea cu mana la piept.

-Ti-e frica de mine? am spus apropiindu-ma de ea.

-Esti nebun. Bineinteles ca nu! a spus ferma.

-Faci o plimbare cu nebunul?

-NU!

-Eu.Tu.Barca.Te provoc!

M-am dus spre barca fara sa o privesc decat cu coada ochiului. S-a gandit timp de doua secunde si apoi m-a urmat. I-am oferit mana mea si am ajutat-o sa urce…

__________________________________________

Guys! Notati ziua aceasta intr-un calendar pentru ca deja se transforma intr-o minune! 3 posturi pe noapte!

Ei ei, acum nu fiti bunicute suparate pe nepoata voastra bloggerita! M-am intors, nu mai am teze, desi testele inca seamana cu un lac cu un debit peste valoarea normala, o cascada ce vreti voi, dar sa nu uitam ca vine ea si vacanta si voi incerca sa postez urmatorul capitol pana atunci. De asemenea incerc sa ma dezvat de obiceiul de a scrie capitole foarte lungi. Asta imi ia foarte mult timp, ideile se disperseaza, disparand sau uitandu-le, soriceii mei nu mai au interes pentru blogul meu si nici nu-l mai citesc.

Nu ma urati, cresc odata cu acest blog si incerc pe cat posibil sa ma perfectionez.

Love you guys,

Sonia:D

2 gânduri despre &8222;Cap.7- Voley never looked so sexy…&8221;

Lasă un răspuns

