Cap.6 – Lunacy

Bella’s perspective:

-Pssst!

M-am sprijinit intr-un cot, asteptand ca ochii mei sa se adapteze la intuneric.

-Bell, am recunoscut vocea lui Alice. Poti dormi?

-Alice?… Nu, adevarul e ca nu pot dormi…

-Hai dupa mine, a sarit ea din pat si s-a indreptat spre baie.

Ne-am asezat pe gresia rece, in timp ce ea isi freca furioasa ochii cu pumnii mici si stransi.

-Ma doare capul, a scancit ea.

-Probabil am stat mult in soare, am aprobat, simtind parca si eu o pulsatie in tample.

-Cred ca am nevoie de o aspirina…

M-am ridicat usor, cu talpile goale pe gresia rece si am scotocit prin portfardul meu, apoi am luat un pahar si am lasat pastila sa se dizolve in apa.

-Poftim, Al.

Am stat asa o vreme, eu sprijinita de cada, iar ea de perete. Ma gandeam… hmm. Ce dragut e cand ai asa mult companie… Niciodata nu mai avusesem asa multi prieteni care sa fie exact ca mine. Si nu stiu de unde, dar deodata m-am gandit ca poate Alice nu s-ar supara daca as intreba-o cate ceva despre … diverse lucruri.

-Multumesc, Bella, a spus ea moale zambindu-mi usor cu capul sprijinit de perete. Stii, intotdeauna m-am gandit cum e sa ai o sora… asa ca tine, m-a privit ea rusinata printre gene.

-Dragut, am suras. Dar… Blaire?

-De unde ai scos-o, Bella? Eu si Blaire? E ca si cum ai spune Baba si mitraliera, a chicotit scurt.

Nu am vrut sa par bagacioasa asa ca am tacut, dar cred ca ea avea nevoie sa se descarce asa ca a continuat:

-Noi nu suntem nici macar prietene si nu ne vorbim decat atunci cand ne certam. Eu si Michael nu avem nici o legatura cu ea. E doar in ea, Shane si parintii nostri.

-Dar fratele tau o iubeste, nu?

-Cred ca se pacaleste singur, a spus resemnata.

-Nu inteleg… am spus neputand procesa, daca nu ar iubi-o de ce ar mai fi impreuna?

-E prea greu…. a facut ea o pauza, uitanu-se inca o data la usa baii petru a se asigura ca e inchisa. Parintii nostri sunt prieteni buni, dar asta, asta e doar un mare rahat! E vorba de bani si de afaceri. Mi-e mila de Shane, am incercat sa-i iau apararea. Jur ca am incercat. Si eu si Michael, dar parintii mei sunt atat de absenti….

-Ei bine mi-as dori ca mama mea vitrega sa fie mai absenta…

-Ha ha, a chicotit scurt. Eu o vreau pe bona mea absenta.

-Toti de aici par sa aiba aceasta problema, am zis ganditoare.

-Mda. Stii, incerc sa ma strecor in camera baietilor.

-Vrei sa dai o spargere? am ras.

-Ceva de genul asta. Au parte de distractie fara noi, si ce naiba? Nu am de gand sa-mi petrec ultima vara de adolescenta prefacandu-ma ca sunt o sfanta.

-Maine seara, i-am promis.

-Adica vrei sa mergi? a intrebat plina de speranta.

-Sigur, nu ma intereseaza punctele, vreau doar sa plec din iad cu amintiri frumoase, iar ea s-a intins si m-a imbratisat.

-Prietene oficial? am dat din cap zambind.

-Sa ne culcam, am spus simtind oboseala.

Zorii celei de-a doua zi nu s-au lasat asteptati si, dupa parea mea, au venit prea repede. Am strans obosita pleoapele.

-Nu putem pur si simplu sa spunem ca ne este rau? am mormait.

-Asta suna atat de promitator… a mormait Ashley din patul ei.

-Haideti somnoroaselor! a strigat vocea stridenta a lui Dianne. Avem alergari! Cinci minute sa fiti gata, a spus sufland dintr-o trompeta.

Eu m-am lasat moale sa alunec jos din pat, iar Ashley facu-se un contact mai dur cu podeaua.

-Te-ai lovit? am intrebat-o somnoroasa.

-Nu… ah unde sunt patofii aia sport cand ai nevoie de ei? cotrobaia ea pe sub pat. Femeia asta este ingrozitoare.

-Mie imi spui? Ne va omori toata vara.

-Hei, Bell nu fi pesimista, diseara te scoatem in oras, a chicotit ea.

-Swan! Cullen, gata cu vorbaria goala si puneti-va costumele de alergat!

-Dar vreau sa fac pipiii, tipa Alice.

-Iar parul meu e groaznic, se plangea si Rose.

-Nu avem timp domnisoarelor, haideti, haideti!

In concluzie, noi chiar eram ca la armata. Cateodata chiar ne puneau sa ne pregatim in timp ce ardeau doua paie de chibrit. Tabara plina de rahat, reguli tampite. Dar in seara asta va fi altfel, nu ne mai interesa nimic, doar sa ne facem praf.

-Suntem gata? a intrebat Emma tragandu-si incheindu-si sireturile.

-O secunda, a strigat Ashley din baie. Asta e super, s-a adresat de data aceasta mie, impartasindu-mi parerea ei despre fixativul meu.

Isi trecea mainile prin parul ei lung si buclat chiar in momentul in care Blair si fundul ei a intrat fara a bate la usa.

-Pot sa am parte de intimitate?

-Ia vezi, poti? am intrebat sarcastic. Haide, Ash, si am tras-o din fata oglinzii.

-Care e problema ei?

-Numai una? radea Alice. S-a indreptat spre usa de la baie si a ciocanit usor. Hai printeso! a strigat-o pe Blaire, iar ea a iesit imbracata in ceea ce eu numesc Roz Ironic. Fusta, roz si scurta. Infiorator.

-Bine! Sa mergem, a exclamat Rosalie, facand primul pas spre distractie.

Mergeam toate cu capul in jos, fara sa scoatem un sunet in timp ce traversam curtea interioara spre zona baietilor. Cel mai greu era sa trecem de aleea principala ce avea o vedere numai buna spre cusa imensa a dulailor. Doi ciobanesti imensi si doi caini a caror rasa nu o cunosteam foarte bine, dar aduceau foarte mult cu acei caini zvelti de vanatoare. Ma rugam sa nu se apuce de latrat.

Alice, era lidera grupului, desigur, pentru ca fusese de cele mai multe ori in cazarma asta si ii cunostea toate secretele. Asa ca nimeni nu s-a bagat peste ea, nici Blaire, spre surprinderea noastra.

-Am ajuns, m-a scos Al din reverie.

-Deci cum ar trebui sa intram? a chicotit soptit Ashley. Sa ciocanim politicos la usa sau sa intram cu nerusinare?

-Prefer a doua, am suras spre ea.

-Doamnelor? s-a uitat ea spre ele, iar fetele au incuviintat. Asa sa fie.

Edward’s perspective:

Plictiseala era la ordinea zilei pe teritoriul masculin. Nu prea aveam ce face si rutina era deja chinuitoare. Doar respectam programul ala tampit a lui Winters „chelios”, apoi faceam un dus, si ne culcam. Nu asa trebuia sa se intample si in plus daca nu exista actiune, cum mai puteam eu concura cu Swan?

Si pentru a nu stiu cata oara, usa cabanei se izbi cu putere de peretele de lemn. aproape ca amm injurat. Idiotii astia cu ispectiile…

-Petrecere! a strigat Ashley.

Pe repede inapoi: Ashley?

-Ce faceti aici? le-am chestionat surprinsi ca de data aceasta Emma s-a intors cu toata gasca.

-Dam o petrecere? a intrebat Swan. Inchide gura, Cullen. Pot intra tantari acolo. Nu ca mi-ar pasa daca ai lua o masa copioasa si plina de carbohidrati.

-Serios? Pentru mine? Petrecere? a intrebat cu emotie falsa Emmet.

-Nu, idiotule, a fost o gluma. Am venit sa vorbim despre sentimente, la contracarat Ashley. Normal ca e o petrecere.

-Dar ce petrecere e aia fara muzica si bauturi? a intrebat Jasper.

-O pai are tata Emmet ceva bun pentru voi, a afirmat ca un dobitoc aplecandu-se sup pat sa scoata o sticla cu whiski si una de tequila, fluturandu-le pe langa urechi.

-Dar ia uite ce are Michael, a aratat si el o sticla de bere.

-Dar muzica? a intrebat Jasper din nou.

-Lasa ca Edie va fi lautar in seara asta, a ras idiotul de Emmet, iar eu l-am impins jos din pat.

-Stii ca esti prost? a intrebat el. Era sa-mi ucizi pruncul!

-Da bine, tot nu cant, am spuns indesand, mai tare, cu piciorul chitara de sub pat.

-Lautar, amice? a intrebat amuzata idioata de Swan, punand mai multe paie pe foc.

-Foarte hazliu, am murmurat enervat.

-Ne scutiti? intreba-se Emma si apoi a scos din buzunar mp3-ul ei sub forma de pix, apoi la conectat la o boxa micuta de ultima generatie. Geniu, ce mai?

Noaptea a fost crunta, dar totodata beton. Bautura curgea din toate partile, iar spatiul se facuse din ce in ce mai stramt si mai calduros, intr-un mod rau. Emmet chiar transpira, si nu cred ca ne doream sa vedem a doua cascada Niagara revarsandu-se chiar in camera noastra.

-Baieti, se face chiar stramt aici, a zis blonda, indepartandu-si parul de clavicula ei transpirata.

-Poti sta chiar aici, blondino, a aratat Emmet sugestiv spre poala lui.

-Cand vei muri, a ripostat dandu-si ochii peste cap.

In continuare, am devenit atat de matoliti incat nu ne mai puteam tine pe picioare. Ashley si Alice tipau ca nebunele de la 9, iar Emmet dansa pe langa ele. Ce puteam face in nebunia asta? Am continuat sa beau si strig cu ceilalti.

Eram aprope de final si ma leganam dracului!

-Bataie cu perne, a strigat Ashley. Era aproape desbracata de bluza transparenta pe care o purta. In alte circumstante probabil ca as fi fost de ajutor si as fi pus-o sa se imbrace, dar acum eram prea amortit.

Alice a apucat perna de pe patul lui Jazz si a aruncat-o in Blaire, care era, aproape, calare peste Shane, iar el s-a ridicat si a aruncat-o in Emmet.

-Mata, boule, a strigat Jazz, care a primit perna in descompunere. Apoi mai multe perne au intrat in joc, iar eu m-am trezit cu un ghem de pene in gura. Swan!

Am alergat dupa ea, topaind din pat in pat pana a cazut pe al meu. Acolo am prins-o si am supu-so atacului meu. Nu se impotrivea, nu tipa… era doar Bella. Fara prejudecati si apoi a preluat controlul, parul ei cazandu-mi peste fata, cu ochii aproape inchisi de oboseala.

Alice a distras-o si a tras-o spre ea. O melodie tampita si provocatoare a inceput, iar idiotul de Emmet s-a decis ca ar fi misto sa jucam poker pe dezbracate.

Seara nu se incheiase acolo si am continuat cu dansul si in legatura cu bataia cu perne, nici ea nu se sfarsise.

-eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! striga Emmet. Haide blondino, vino si danseaza cu mine!

Author’s perspective:

Minunata resedinta de vara a baietilor arata ca Tara din Pe aripile vantului, dupa marsul lui Sherman. Izabella Swan privi, clipind printre picaturile de alcool ce i se invarteau prin cap, cum toti cei care o inconjurau, beti morti, se impleticeau, urland ceva neinteligibil si carand cu ei un dulap dezmembrat de alice si Jasper in urma calarelii.

Sora lui Edward Cullen, Ashley, iesise uda din baie urmata de Shane de aceasta data si se ingramadira, chicotind, pe canapeaua imbibata de alcool. Blaire se repezi si isi lua in primire iubitul, aproape adormit de la bautura, si se urca peste el, netinand seama de fusta extra scurta pe care o purta.

Totul era scapat de sub control, iar camera parea incandescenta de la atatea lumini si de la petrecaretii care misunau peste tot, giugiulindu-se ori preparandu-si doze uraase prin colturi si muzica…

Bella uita ca este privita si se pomeni unduindu-se in ritm. Si celelte fete incepusera, ceea ce parea ciudat, dar nu era in realitate.
Il cauta cu privirea pe Edward care parea retras, savurandu-si tigara. Era clar ca el nu se lasa asa purtat de atmosfera petrecerii stiind ca ar putea face o greseala si apoi sa piarda pariul asa cu una cu doua. Asa ca el doar scruta incaperea, cautand necazurile, sau pe Bella.

Cineva ii intinse un pahar gen sonda cu ceva care putea intepator si era incolor. Scutura din cap si-l inapoie imediat, gandindu-se sa nu mai faca alte prostii mai mare decat cea pe care o facuse deja, adica sa vina la petrecere.

Bauturile si tutunul curgea in continuu si Bellei i se parea ca are vedenii. Cum puteau ascunde cantitatile astea industriale?

-Domnisoarelor? spuse Emmet. Primiti bunaciuni ca mine in grup? dar inainte sa termine cu intrebarea taraganta Rosalie Hale il trase de gulerul tricoului.

-Iuhuuuu! Dezmat cu Alice!!! tipa ea.

-Unde e Eddie?intreba Emma.

-Probabil sta la coada la baie, isi dadu cu parerea, razand, Ashley.

Tarziu, cand zorii se lasau incet peste tabara, petrecaretii isi amintisera de dezastrul creat.

-Capul, se plangea Ashley, rezemata de Bella.

-Cred ca ar trebui sa ne luam valea, remarca , obosita si mahmura, Bella.

-O sa aveti probleme sa iesiti de aici, presupuse Shane.

Linistea era mormantala in timp ce mintile lor scormoneau dupa un plan de iesire din situatia penibila. Si daca erau prinsi?

-Dar cu dezastrul asta, ce facem? intreba disprerat Edward, trecandu-si mainile prin par. Baieti, sunteti dezaxati! Ati dezmembrat un dulap!

-Alice e raspunzatoare de asta, striga Michael.

-Uita cinci minute de asta, bine? Titi Durul aici de fata a decis sa faca o baie cu prietena mea, a aratat alice spre Shane.

-Adica sora mea! se rasti Edward. Suntem morti, spuse calm asta data.

-Uite cum facem, spuse calm Shane. Unul dintre noi are grija sa duca fetele la cabana fara incidente…

-Crezi ca nu ma pot tine pe picioare? se rasti Ashley, ridicandu-se, clatinandu-se si sfarsind in bratele lui.

Ridica o spranceana spre ea.

-Mda, bine. Da-mi drumul!

-Da! Da-i drumul! striga Blaire, mintea ei urland de gelozie.

Ziua urmatoare fu cat se poate de bine venita. O Duminica ploioasa si racoroasa care ameliora mahmureala. Mai cu chiu-cu-vai baietii reusisera sa stearga urmele betiei lor de-o noapte, iar fetele inca isi lingeau ranile in paturile lor de campanie din cabana.

-Oare unde sunt directorul si indrumatorii? gandi cu voce tare Bella.

-Plecati din tabara, raspunse Emma. Aprovizionare ori ceva. Cel putin asa am auzit.

-Pun pariu c-or sa fie tare bucurosi cand vor afla, spuse Ashley cu voce sfarsita, sitandu-si un prosop ud pe fata.

Bella se gandea ca poate sa bea cu prietenii atat de mult si sa petreaca pana la extenuare fusese una dintre cele mai mari nebunii ale vietii ei, dar fusesera altele si mai si: ca atunci cand escaladase zidul casei pentru intalnirea cu Dean, cel frumos din echiba de rugby a scolii, sau cand plecase de capul ei un weekend la malul marii, dormind intr-un cort, nimeni nestiind de ea. Dar respiratia i se ingreuna-se cand auzise cuvintele lui Ashley „cand vor afla”. Daca ei afla, Iepurasul tatei va afla si daca vor afla, ea va fi la Canionul Rosu si cand va fi acolo nu va mai exista cale de scapare.

5 gânduri despre &8222;Cap.6 – Lunacy&8221;

Lasă un răspuns

