Leapsa

  • Principala trasatura a caracterului meu: Prietenia
  • Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei:  Faptul că îmi sunt aproape când am nevoie.
  • Principalul meu defect: Curiozitatea
  • Ocupatia/ocupatiile mea/mele preferata/preferate: Cititul, inotul, dormitul :))
  • Visul meu de fericire: Sa castig, da Doamne, la Loto!  si in aceeasi zi sa mi se ridice statuie =)
  • Care ar fi cea mai mare nefericire a mea:  Să mor?  sau Sa moara bateria calculatorului in timp ce scriu un post :))
  • Ce ai vrea sa devii: medic
  • In ce tara ai vrea sa traiesti: Anglia
  • Culoarea preferata: mai multe si anume negru, turcoaz, mov etc.
  • Floare preferata: frezie
  • Prozatorii mei preferati: multi…
  • Poetii mei preferati: Arghezi, in general cei care sunt conteporani
  • Eroul meu preferat: Jack Sparrow :))
  • Eroina mea preferata: Scarlett O’Hara
  • Compozitori preferati: mdeah.. nu le prea am cu asta ;;)
  • Pictori preferati: n-am
  • Eroii din viata reala: ei pe naiba! d-astia nu prea gasesti :))
  • Eroinele din istorie: Ioana D’Arc
  • Bautura si manacarea preferata: Redd’s, Coca si mancare…. nop, n-am
  • Numele preferat: Allesia, Alice, Izobel :))
  • Ce detest cel mai mult: prostia unora
  • Opere romanesti pe care le admir mult: Baltagul
  • Dar pe care as vrea sa il am: clar vedre sau ceva de genu :)) citirea mintilor :))
  • Cum as vrea sa mor: usor, de batranete
  • Stare de spirit actula: agitatie
  • Intrebarea care te macina acum: Care-i Eningma Otiliei? =))
  • Cum ti s-a parut leapsa: in afara de faptul ca mi-am irosit juma de ora din viata mea, neah nimic :))
          Leapsa va merge la Brownie (acilisa: http://byanna1.wordpress.com/) si la toti zghihuitii care o mai cersesc printr-un comm 😀
            Sonia!
             Don’t forget to smile! 😀
Un gând despre &8222;Leapsa&8221;

Lasă un răspuns

