Cap.23 – It’s too late…

Tanya Pov.

Acest moment… Cat l-am asteptat!

Inainte sa pasesc pe prima treapta m-am agatat de toate fortele mele si mi-am zis ca asta trebuie sa fac. S-o distrug pe acea catea! sA NU mai strea in calea mea si a lui Eddie! Pentru ca eu voi fi in curand singura femeie din viata lui!

Am alergat la propriu pana la usa neagra pe care era aplicata o emblema cu litere aurii numele  Swan. Inainte  sa bat mi-am scos flaconul de picaturi de ochi si mi-am turnat cateva. Din cauza lichidului dezinfectant din ochi machiajul a inceput sa mi se prelinga lasandu-mi doua dare de rimel pe fata, si ca si cum nu ar fi fost deajuns m-am frecat putin cu mana la ochi incercand sa fac pe inocenta. In cateva secunde mi-a deschis chiar papusa noastrea!

-Bella! Buna… am zis trista.

-TANYA?!!!?!?!  a zis cu vocea plina de uimire. Ce proasta! Parca vedea fantome.

-Iarta-mi indrazneala… am pus capul in pamant. Pot intra? E important.

-Bine… presupun ca e okay… cred…

Am mers prins apartament  pana in living unde mi-a facut semn sa iau loc pe canapea. Era un loc destul de luminos si mai observasem ceva, prim maiueul subtire pe care il purta, Bellei i se putea observa mica umflatura dintre coapse.

-Aaa, de ce ai venit?

-Iarta-ma! am zis intr-un hohot fals de plans. Stiu cate necazuri ti-am produs in trecut si-mi pare extraordinar de rau! De asta am venit! Sa-mi cer iertare! a ramas muta ascultandu-ma asa ca am continuat cu tetrul. Dupa ziua aceea la mall eu si aa Edward ne-am certat ingrozitor! I-am zis sa mearga dupa tine! Sa-ti explice ca nu doream sa iasa asa in final… imi imaginam ca Eddie a venit dupa ea. La inceput el imi zicea ca te mai pastreaza ca e o distractie, ca incepuse sa se ataseze! L-am respins o perioada, dar el nu a putut sta departe de mine si am continuat cu minciuna, iarta-ne Bella! Am fost prosti! Ca ofranda a inpacarii te-am invita la nunta noastra… dar el el pur si simplu a turbat ieri! Ia-m zis de copilul tau… apropo felicitar! Revenind, el a turbat cand a auzit, a zis ca mai bine te vede moarta decat cu un copil! Ca mai bine faci avort si tot restul, ne-am certat iar si apoi spre seara el a sarit pe mine, mdeah bruta mea mica, si ne-am impacat, el s-a mai calmat dar tot nu vrea sa-si ceara scuze de la tine Bella… Iarta-ma ca ma descarc aici la tine dar… simteam nevoia, aveam asta pe suflet, nu stiu daca ne vei ierta, dar vreau sa stii ca ne pare rau! am mai inabusit un hoht de plans fals.

-Mda, bine nu te teme, eu si asa n-aveam de gand sa-i zic acum, nu vreau mila lui, a nimanui si poate uita de tot! S-a terminat, Imi aa… pare rau nu voi veni la nunta, sa fi-ti fericiti, sa aveti o viata frumoasa… atat! a zis rece privind prin mine. ura! Mi-a iesit planul si cat efort am depus! Si mai ales cu hainele pe care le-am imbracat azi.

Pantaloni, bleah!

-Bine, imi aduci te rog un pahar cu apa?

-hh? A…. sigur!

S-a ridicat si a intrat in bucatarie. Am scrutat camera pana am dat cu ochii de un sfesnic din ceva metal sau ceva de genu.  Mi-am scos batista din poseta si l-am apucat cu ajutorul ei. Am mers tiptil in spatele ei pana am lovit-o puternic cu obiectul in cap de doua ori. A cazut lata pe jos… am scapat obiectul si am dat drumul la gazele de la aragaz si am sters-o.

Exact la iesirea din bloc am primit un telefon de la Jacob. Inainte sa raspund am luat un taxi spre casa mea.

-Ce vrei dobitocule?

-Dobitoc? Dupa cate te-am ajutat! Catea ce ce esti!

-Catea e panarama aia de Swan!

-Ce i-ai facut?

-Nu e treaba ta! Din ziua in care ai abandonat planul nu mai este treaba ta! I-am facut exact ce merita!

-Voi chema politia!

-A da? Nu te teme scumpul meu, nu ai pentru ce ma invinui! Si daca chemi politia voi varsa tot despre drogurile pe care le vindeai si alte si mai cate traznai de ale tale!! Oricum in curand voi fi plecata intr-o vacanta draguta si exotica pentru ceva timp! Adio, dragul meu Jacob, ai fost un partener minunat la pat! Dar s-a incheiat!

Edward Pov:

-Ashley! Sunt eu deschide! am decis sa fac eu primul pas, caci nu mai puteam trai cu ura surorii mele si a Bellei si primul as era sa-mi inbunez surioara.

-Edward! a zis sarindu-mi in brate, uh, frate nu ma asteptam la asta. Iarta-ma am aflat tot! Sunt o proasta si de abia astept sa te intalnesi cu Bella!

-Adica nu ma urasi?

-NU! Esti fratiorul meu si chiar daca acum puti a tigari tot te iubesc si tin la tine! Intra! inainte sa zic ceva m-a tras pe unul din fotoliile ei mov din living si a inceput sa-mi povesteasca cate si-nstele, petrecand astfel o ora spunandu-ne ca ne pare rau si ca dand explicatii.

-Sicer, credeam ca am sa duc o munca titanica de convingere cu tine, dar cred ca pentru asta trebuie sa le multumesc Emmei si lui Emmet!

-De abia astept astept sa fim ca la inceput, fratiotiorul meu!

-Ash, am o intrebare…

-Spune, fratiorule! am chicotit.

-De ce dupa fiecare propozitie tot repeti „fratiorule”?

-Poate pentru ca am trecut prin patru luni in care nu am avut cui sa-i zic fratiorule… a zambit ea fericita.

-Dar Emmet?

-Serios? Emmet? Lui ar trebui sa-i zic frate sau bebe!

-E adevarat, el inca crede ca exista Narnia si Mos Craciun, probabil va realiza ca aceste lucruri sunt inexistente cand va avea copii lui!

-Bine, hai sa te pregatesc!

M-a tarat la mine in apartament m-a pus sa fac un dus si sa ma barbieresc si cat am stat in dus mi-a pregatit o camasa albastru deschis-culoarea cu care Bellei ii statea cel mai bine- si  o preche de jeansi. Ca pe vremuri… cand stateam toti intr-o casa si ea ne obliga sa ne imbracam la patru ace…

-Gata, sunt gata!

-Arati extraordinar! Acum nu mai mirosi a tigarile alea imputite!

-Mda, nu cred ca as fi incantat-o prea tare pe Bella sa ma vada asa.

-Nici pe copil de altfel pff…. a pufnit ea in momentul in care m-am repezit spre ea.

-Ce? Despre ce copil e vorba?

-Aaaa. nu, nimic….

-Ashley Cullen! Nu ma poti pacali, mai ales pe mine fractu!

-BIneee, uite nu tipa, nu sari, nu te impacienta! E insarcinata! am paralizat.

-C ce?!?!

-Sa nu-ti aud gura! Sunt o proasta! m-am si am ridicat-o in brate.

-Soro, sunt cel mai fericit! am zis cand am lasat-o pe picioarele ei! Stai… am devenit trist. Eee copilul…

-Cretinule, normal ca e al tau!

-Doamne, hai mai repede! Cand aveati de gand sa-mi spuneti?

***

-Nu raspunde! am zis enervat si nerabdator.

-Stai, calm omule! E insarcinata! Se misca greu si mai ales ca se duce des la baie, adica asa am auzit. m-am uitat la ea cu o spranceana ridicata. Da, boule, femeile insarcinate merg des la baie!

-Da bine, ce facem acum?

-Am o cheie!

In casa era miros de gaz, am patrulat strigand-o dar nici vorba de iubirea mea. Pana i-am auzit strigatul ascutit a surorii mele.

-Ce e? am zis intrant in bucatarie. Doamne sfinte! am zis vazand-o pe Bella pe jos cu o rana sangeranda la cap.

-Miroase a gaz!

-Verifica aragazul! am strigat stand in genunchi langa ingerul meu cazut. Cine putuse sa-i faca asta? Asemenea oribilitate!

-Era dat drumul la gaz! Sun la 911!

-Nu! O ducem noi la spital, va dura mai putin! Am ridicat-o de pe podea in brate si am coborat la masina lui Ashley. Condu tu! eu am urcat in spate cu Bella in brate.  

In mai putin de zece minute am ajuns la spital, spre norocul meu Shane era afara asteptand vreo ambulanta cu cazuri chiar la poarta de urgente. Imediat ce a zarit masina lui Ashley gonind pe alee a inaintat si mi-a deschis portiera.

-Hei! Ce… Doamne! a zis vazand-o pe Bella cu hemoragia la cap. Da-o incoace! 

Am plecat amandoi cu Bella in timp ce Ashley isi parca masina.

-Scuzati-ma, dar dumneavoastra nu aveti voie sa intrati! mi-a zis o asistenta intepata.

-Lucrez, aici! Sunt stagiar! trebuie sa intru, tatal meu lucreaza aici! Doctor Cullen!

-Usa a doua pe stanga. Schimbati-va si apoi intrati! M-am schimbat repede si apoi am iesit si in cale mi-a sarit tata.

-Am auzit, nu trebuie sa zici nimic. Intram cu ea la opertaie acum! Are un cheag de sange.

-Intru si eu! am sarit.

-Nu, dute si stai cu sora ta, e terminata, Shane intra cu mine i Dr. Collins si in plus tu nu poti vedea asta! 

-Tata…

-Fiule…

-Tata, trebuie sa stau cu ea! Voi mai vedea operatii si in plus… daca nu imi voi putea cere niciodata iertare de la ea? Tata, macar atat trebuie sa fac! Lasa-ma sa stau cu ea! Mi-a lipsit prea mult si nu stiu daca voi putea rezista pe hol!

-Bine.

***

-Gata! Duceti-o la reanimare! a anuntat Dr. Collins.

-Edward va trebui sa astepti pana se trezeste… a zis tata trist spalandu-se pe maini.

Am stat langa ea aproape o ora veghind-o, mangaindu-i burtica si gandinduma la turnura pe care a luat-o viata mea. Acum cateva luni eram un om perfect linistit, rational si daca se poate spune asa cel mai fericit! Imi urmam visul de a deveni medic, aveam familia perfecta si ce e cel mai important aveam un inger langa mine! Apoi primul pas spre dezintegrare a fost lipsa fratelui meu, iar peste noapte a intervenit o petrecre cu putin cam multa bautura si planurile unei femei malefeice. Ingerul ma pasuise, dar pana cand? Raspunsul l-am aflat in ziua in care am vrut a face pasul maret de a cere ingereul de sotie… si atunci vraja se rupsese! Au urmat zilele de exil si de tristete in care imi incam amarul in tigari si in care mai de care vicii posibile. Incerca-mi sa-mi raspund la intrebare „De ce ma parasise?” pentru ca eram inconjurat de ceata densa si multumita fratiorilor mei, Emma si Emmet am facut lumina. Lumina s-a facut si intre mine si Ashley, aia mica. Si apoi am crezut ca voi exploda… de dragoste cand am primit vestea. Eu tatic! Cuvinte ce mi-au umblat prin cap aproximativ doua ore pana cand s-a abatut intunericul peste noi! Si acum, iata-ma aici, langa ingerasii mei! rugandu-ma fierbinte ca Bella sa fie bine!

Asta era crudul adevar care nu-mi dadea pace de cinci luni!

Mi-am trecut degetele peste chipul palid al Bellei dand la o parte cateva fire de par rebele. 

-Te iubesc! am zis sarutandu-i degetele. Te iubesc mai mult decat orice si acum sunt aici! Pentru noi trei! Rizista!

Chiar dupa ce mi-am terminat monologul tata a intrat in salon.

-O Doamne! Ma asteptam sa fie treaza! Doarme? a zis verificand monitoarele.

-Nu si eu m-am gandit, dar avand in vedere ca a fost o interventie de cinci ore si anestezia puternica poate…

-Nu, nu e in regula!

***

-Poftim?

-A intrat in coma… nu te tema isi va reveni! zise Shane batandu-ma pe umar.

-Si copilul? 

-Deocamdata e bine…

-Cum adica deocamdata?

-Edward, sansele nu mai sunt maxime, odata ce a intrat in coma…

-Da stiu, mersi de sustinere baieti! 

-Va fi bine, vei vedea! Mai tii minte cand acum patru ani cand Ashley a patit la fel? Omule, crede-ma ca sunt cel mai in masura sa-ti zic ca „Stiu exact ce simti”. Eu eram terminat, dar tu care nici nu ai apucat sa vorbesti cu ea sa-ti ceri iertare.

-Shane, e teama! E teama de a o pierde! De a ii piede! Pe amandoi!

Ashley a intrt usor pe usa plansa cu o usoara uma de machiaj pe fata. M-am dus la ea si am luat-o in barte.

-Nu te invinui!

-Ma poti uri maicar putin? Daca nu eram eu si ideiile mele idoate! Poate ajungeai cu doua ore mia devreme si iti puteai cere scuze! Nu ca acum cand poate… poate e prea tarziu … pentru scuze! Pentru tot! spuse inabusindu-si plansetele. Nu vreau sa cred asta! DAr este si asta o posibilitate!

-Va fi bine! Nu te ingrijora!

To be continued…

________________________________________________________________

Pam Pam! Sunt sigura ca nu va e dor de notele mele de auotr asa ca nu am foarte mult de comentat:)) Decat ca nu mai e mult din acest fic si mie imi vine destul de grau sa ma despart de el:) Nu vreau sa fiu foarte siropoasa:)) asa ca va mai scutesc cu de-ale mele. Va mai zic doar ca a aparut Vampirii din Morganville 6: Carpe Corpus! ceea ce inseamna un post rapid imediat ce citesc carte( inca astept comanda)

See you soon! Love you all!

Enjoy and comment!

Sonia:*

6 gânduri despre &8222;Cap.23 – It’s too late…&8221;

Lasă un răspuns

