Cap.22 – A new SunShine!

Bella Pov:

M-am tarat anchilozata pana la baie…

Ahh! Iar durerea!

-Alice!!!! am strigat disperata tinandu-ma cu mainie de abdomen.

-Ce se intampla? a venint tinan o lingura in maini. Ea si bucataria? asta chiar m-a facut sa chicotesc printre impunsaturile  dureroase din stomac.

-Alice, nu ma simt prea bine. Ahh! am zis de data aceasta indoindu-ma de la durere.

-O Doamne! Stai jos! si m-a tras pe pat intinzandu-ma. Acum spune-mi daca te doare. a zis grijuliu in timp ce-mi pipaia abdomenul.

-Alice ce faci?!?

-Poate ai apendicita! Taicamiu e doctotr am mai vazut cum se face! a zis revoltata.

-Alice, ce naiba, eu mi-am scos apendicele in clasa a doua! Si oricum a cedat! mdeah, era clar ca nu ma pot baza pe intuitia ei medicala daca nici o cicatrice de la operatia de apendicita nu o putea remarca asa ca voiam sa ma ridic sa merg spre living in cautarea cursurilor mele de mult uitate prin sertare misterioase, dar ea m-a tras de mana ghidandu-ma spre bucatarie.

-O, nu domnisoara! Faci ce zic eu! Adica mananci! Nu e de mirare ca lesini asa des! ea mi-a trantit o farfurie cu piept de pui. Brusc am inceput sa salivez la vederea farfuriei aleia.  Ai grija e cald! Cei de la catering l-au adus acum zece minute. m-a atentionat.

-Atunci cu lingura ce e? am ras.

-Ei dethaa! Ma dadeam si eu buna! Nah, n-am voie sa visez? am ignorat-o, dar totusi multumindu-i in gand ca m-a mai destins din gandurile mele si m-am repezit la friptura stiind ca nu era risc de salmonela.

Intr-adevar la prima inghititura am remarcat ca inca era fierbinte caci aproape mi-a luat foc gura, dar la adoua am remarcat si gustul. M-am repezit cat am putut de repede sa scuip in chiuveta.

-Ah! Alice, e stricat! dar inainte sa spuna ceva eram deja in baie varsand in valuri!

-Doamne Bella, stomacul tau este dat peste cap!

Am stat jumatate de ora fara a manca nimic, doar band un pahar de apa pe canapeaua din living, cu o compresa rece pe fata.

-Ar trebui sa-ti repetam niste analize. a zis Alice calm din fotoliu, privind in gol.

-Nu! Stii ca urasc acele! Si se mai intampla!

-Bella! E vorba de sanatatea ta! Nu ai mancat mult timp la ore potrivite si ceea ce trebuia, ar trebui sa tii un regim, sa o iei incet! Si plus ca au aparut varsaturile si ametelile astea! a zis uitandu-se direct la mine.

-Bine… am cedat. Merg sa dorm putin. am zis ridicandu-ma greu.

-Bine. Am sa-ti comand o salata intre timp.

-Da… am simtit cum imi tremura pciorele si ma pierd… si apoi nu am mai vazut si auzit nimic…

-Bellla! a fost ultimul cuvant…

Ashley Pov:

-Okay, v-am dat o sansa si pentru voi si Bella si Shane am sa merg sa vorbesc cu el! am cedat eu pana la urma, dupa lungi sesiuni de gandire, la iesirea din cafenea.

-Gandeste-te si la Edward Ashley! El e pe dinafara si culmea e unul din pionii principali! El nu stia nimic! Da mai multe o sa aflli de la el. a zis Emma.

-Frate, era s-o omoare pe TAnya! a zis si Emmet.

-Poftim? A cautat-o pe Tanya?

-Nu! Dupa toate cele facute, ea a venit la el acasa si a sarit pe el! a ras Emma. Daca ai fi vazut-o… Am dat-o afara inainte ca el s-o asfixieze! Pentru numele lui Dumnezeu, Ashley! Sufere! E indurerat! Si nu te uraste si pe Bella o iubeste!!

-E interesant ce spuneti voi acolo! am zis cu lacrimi in ochi. Voi vedea, va promit ca merg sa discut cu fratele meu. Imi fac timp si merg!

-Asa sa faci soro! Ne-am impacat? a intrebat Emmet.

-Am fost certati? am ras eu stergandu-mi lacrimile.

-Bine, hai ca plecam! au zis ei.

-Okay, spunetii lui Rosalie c-o pup! si asa ne-am larevedere.

Am plecat cu o raza de lumina in gand pana cand am primit un telfon de la Alice, care nu prevestea vesti bune. si inceput sa gonesc spre spital.

***

-Tata! Ce se intampla? De ce nu se simte bine? Am intrebat curioase eu si Alice.

-of fetelor, nici nu are cum sa se simta bine. a ras tata.

-Si asta e de ras? am intrebat stupefiata. Shane a venit pe la spatele meu si mi-a luat mana sarutand-o.

-Scumpo, Bella e… intr-o situatie delicata…

-Spuneti-ne odata! a izbucnit Alice.

-Bella e insarcinata! a zis tata.

-O Doamne!Poate fi adevarat? am zis eu cu lacrimi in ochi pentru a doua oara azi.

-Cand ii era asa de greu! Si suferea!

-Vreti sa o vedeti? E in salon acum, datii voi vestea. ne-a indrumat tata.

-Renne va fi asa fericita! am zis eu.

-O Doamne, sa-i spunem lui Edward?

-Bineinteles! a zis shane.

-Nu! Adica, nu inca! Intr-o zi tot va afla, dar mai intai trebuie sa stau de vorba cu el sa vad ce are de zis in apararea lui!

-Pana atunci… in cate luni e BElla? a intrebat Alice cu ochii sticlindu-i la vreun gand nastrusnic.

-Trei! a zis Shane. Se explica greturile si ametelile! Nu apendicita, soro…

-EI dethaa! Poti avea de doua ori! s-a aparat ea.

-Ba nu! am ras eu.

-Uite unde erau enciclopezii Pamantului!

-Ma rog, dar Alice! Bingo! Vom trebui sa facem cumparaturii!!!! am tipat eu. Oh voi avea un nepot! Sau stai! O nepotica! O doamne, o doamne! saream in sus.

Bella Pov:

Dupa o saptamana

Vestea venise pentru mine ca o raza de soare, ca un nou inceput pentru mine! Aveam copilul lui! Nu era nici o indoiala ca el- inca imi era greu sa-i zic numele- era tatal copiluui meu, deoarece el fusese singurul barbat din viata mea. Intr-o zi cred ca voi fi nevoita sa-l vad, dar sub nicio forma nu voi renunta la copilul meu! Poate nu-l va vrea! Si teama mi se sadise in suflet! Daca-l va uri? Si oricum nu cred ca nu va dori sa-l cunoasca vreodata, el si asa casatorindu-se cu Tanya…

-Hei hei! a zi Ashley itindu-si capul pe usa.

-Hei! am zis mai vesela spre deosebire de ultimele cinci luni.

-Am aici niste cataloage dragte cu lucruri pentru copilasi! Uite aici scrie ca daca inca nu stim sexul copilului putem cumpara de la aceasta categorie cu culori potrivite atat pentru fetite cat si pentru baietei! a zis vesela.

-Da Ashley! Sigur, suna bine! am ras in timp ce-mi examinam micuta umflatura din stomac. Stii? Niciodata nu mi-am dat seama cat de mult un doresc un copil pana cand deja era pe drum! Deja il iubesc, il ador, il vreau ca pe aer, am nevoie de  el! Cand eram mai mica mama imi zicea ca ar fi frumos sa am o surioara, sau un fratior, mi-ar fi placut, dar intotdeauna mi-am dorit pe cineva mai mare, sau macar de varsta mea, sa aiba grija de mine, nu el sa ma grija de el! am ras, Dar acum cred ca pot face asta! Si ma simt pregatita! Chiar de-ar fi sa-mi cresc copilul singura! am zsi zambind.

-Nu te teme! Vom fi alaturi de tine! Si acum i-ati pastilele si trebuie sa te refaci si sa manaci! a zis strangandu-ma in brate.  Azi vom avea parte de vizita cuiva! a zis zambind jucaus.

-Mama? iar ea a dat din cap.

-Si Esme!

***

Mama si Esme, erau in culmea fericirii, deja intrasera in febra pregatirilor si se gandeau deja la cateva nume. Se gandisera la nume precum Addison, Joana, Olivia pentru fete si pentru baieti Kyle, Christopher sau Thomas. Apoi au intrebat cand pot vedea copilul pentru prima oara si deja facusera un program de vizite si de petrecut cu bunicii. Tata ma sunase si el si ma felicitase, dar ii simteam in voce nemultumirea provocata probabil de absenta lui Edward. In orice caz toti de abia asteptau sa fie bunici! Erau de asemenea ingrijorate pentru mine. Din cauza nesomnului si lipsei de hrana mult timp nu aratam chiar ca o femeie insarcinata luna a treia. Tnrebuia sa fiu atenta la multe si mai ales la sangerari!Dar aveam speranta si stiam ca totul va fi bine.

Tanya Pov:

Cat de repede se transmit vestile astea! Mai mai! Deci Izabella swan este insarcinata! Exact ce-mi trbuia! La naiba sa o ia bine ca acum ii tranteste si un plod! Am un plan de bataie perfect! Cu care voi scapa odata pentru totdeauna de aceasta sfanta!

To be continued….

__________________________________________________________________

Sper sa va placa! Iata un nou capitol scos proaspat din fabricuta! Cred ca mi-am inscris un record cel mai rapid capitol scris vreodata! Doua ore! Se pare ca dupa aerul de munte inspiratia ma viziteaza des!

Enjoy ma frendzi!

Love you all!

Sonia!:X:*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 gânduri despre &8222;Cap.22 – A new SunShine!&8221;

Lasă un răspuns

