Cap.20 – Praf in ochi, toata lumea face greseli…

Bella Pov:

Eram disperata!

Si chiar nu stiu ce m-a apucat…

Durea! Ardea! Ma sufocam! Nu mai puteam….

M-am trezit singura in spasme strigand si urland… amintirile se revarsau asupra mintii mele vulnerabile si instabile-pe moment- mult prea multe deodata si rapid…

Era ca si cum mi-as fi vazut toata perioada petrecuta cu El derulandu-mi-se prin fata ochilor lacrimanzi si vajaindu-mi prin cap…

Nu-mi doream sa mai vad! Nu voiam sa-mi amintesc!  Am alunecat pe podeaua neteda si am simtit-o lipita de obrazul meu brazdat de lacrimi. Speram ca voi lesina… si voi fi scutita de suferinta, dar spre nenorocul meu nu-mi pierdeam cunostinta.Valurile de durere se ridicau si se agitau deasupra mea ca valurile inspumate a celui mai feroce ocean, adanc… tragandu-ma sub ele… Si totusi… am iesit la suprafata…

M-am ridicat… surprinsa de cat de tare imi trmurau picioarele. M-am dus direct in livingu-l meu-altadata luminos, acum cu draperiile trase- si am tras din raft albumele foto, rascolind si alte carti. Neputincioasa le-am aruncat pe podeaua din baie, apoi m-am impleticind in dormitor, unde am fost rapusa nervos, rupand draperiile lungi si maronii.

Am gasit o camasa de-a lui… impreuna cu alte amintiri- unul din trandafirii pe care mii daruise in aceea noapte… lantisorul cu inima, bratara de Craciun… -amintiri carora nu voiam si nu-mi statea in putinta sa le fac fata.

Dar toate vor sfrasi!  Durerea se va termina! Trebuia! Vor sfarsi in Foc. Ajungand pe podeaua din baie.

Eram in bucataria cautand chibriturile! Unde naibii sunt? AAAAAA! Nu mai suportam! Am scos de la locul lui unt sertar si l-am imprastiat peste tot pe podea si pe blat in cautarea obiectelor dorite! Si nah! Le-am apucat si le-am aprins in baie, unde formasem o adevarata torta uriasa.

Am aluncat usor, pe peretele rece, lasandu-ma in jos privind torta amintirilor mele…

 

 

 

 

 

 

 

Ashley Pov:

6: 35 M-am ridicat buimaca constientizand o durere de oase. Mdea… adormisem pe canapea. Am dat o fuga pana in camera Bellei -sa vad ce face- in drumul meu spre baie.

Dormea…. nu prea bine cred, deoarece se foia putin, dra nu voiam sa o trezesc pentru ca timp de doua saptamani- in care imi facusem „tabara” in casa Bellei- nu dormise un ochi! eram ingrijorata pentru ea si pana acum statusem numai si numai cu ea.

Ma spalasem meticulos pe dinti si pe fata si imi facusem un dus scurt si silentios. De imbracat nu prea aveam multe optiuni pentru ca nu eram la mine acasa asa ca mi-am pus perechea de pantaloni turcoaz si bluza mea de in preferata.La naiba, mai bine ma duc pana la supermarket ca nu mai avem nimic de mancare! Ahhh! Si pasta de dinti se imputineaza considerabil… Oricum nu voi lipsi mult si Bella va dormi in tot acest timp.

***

Mdeah… pui, peste, legume, doua cutii de cereale, lapte, suc, inghetata, sampon, pasta de dinti… si alte cateva sute de mii de cuvinte din acelasi camp lexical, bla bla si gata! Am achitat tot, am imbarcat cumparaturile in masina si am plecat inapoi spre casa. Petrecusem exact un sfert de ora si acum asteptam la semafor si voi chiar nu stiti ce inseamna sa astepti la semafor in New York! E exasperant! Mdeah asa ca priveam si mai admiram si eu peisaju incarcat de cladiri… ochii mi-au alunecat unde astepta o mare de oameni-la semafor erau o bunica in baston, un tip atletic cu o sticla de apa in mana… uuuu cred ca venea de la jogging, suuper pectorali! Ah, la naiba!( mdeah ma mai prosteam si eu din cand in cand) Cine mai era? a da! un baietel cu mama lui, o tipa chic cu un catel in lesa, un emokids, Alice, alt belciugat, aaaA? Alice? Am iesit din coloana de masini si am claxonat-o.

-Intra amiga! i-am zambit eu si micuta in rochita galbena a intrat in masina mea. -Mi-era dor de tine! N-ai mai dat pe la facultate de trei zile si saptamana trecuta eu nu am fost!! Ce se intampla? Bella nu raspunde la telefon, Edward nici atat, Shane zice ca stai la Bella si sa nu intreb ca el e pe langa subiect, la fel si Emma si Michael, de Jazz ce sa mai zic! Ce naiba? Ce se intampla? mdeah, nu spusesem la nimeni, dar cred ca a venit timpul.

-Da, in primul rand, buna si tie, si da, imi era dor de tine! In al doilea rand ar trebui sa mergem la o cafenea daca vrei sa afli tot, pentru ca, crede-ma e mult de spus.

***

-Deci asta era… medita ea dupa ce aflase povestea in timp ce-si savura espresso-ul ingandurata.

-Ihh, e incurcata rau povestea, dar pe Edward nu-l mai iert nici moarta!

-Terorista mai esti… AI DREPTATE! a sarit ea. Scuze ca-i fractu, dra e un marlan!

-Stiu! Inca nu-mi vine sa cred cum ia stat in putinta chestia asta… sa o cera de sotie pe… TANYA!

-Si noi care voiam sa-l ajutam cu Bella! Vreau sa merg la ea!

-Sigur, hai! Cred ca s-a trezit.

Taaaar! Taaaaar!

-Stai doua secunde imi suna telefonul… am anunta-o cotrobaind prin geanta. Da!am zis vazand ca e Shane.

-Ce mai faci iubito? a intrabat vesel.

-La cafea cu Alice, tu?

-Ma intorceam de la facultate, intoarce-te cu fata spre geamul cafenelei… zis si facut… el era acolo mai frumos decat mi-l aminteam. A intrat venind spre mine si luandu-ma in brate, sarutandu-ma tandru… Mi-a fost dor de tine, mi-a soptit cald.

-MHHH mhhh! si-a dres Alice vocea. Mda, imi place sa vad ca va iubiti, dar noi, draga fratioare avem un program stabilit! a zis autoritara cu geanta pe umar ridicandu-se in picioare.

-Si unde mergeti voi, fetele? a ras el.

-La barbati! a zis ea enervata. Serios acum, mergem la Bella se simte rau.

-Eee cuu aa chestia delicata de care mi-ai zis tu ceva? a intrebat el facand un semn cu capul spre inapoi.

-Mdeah, hai cu noi, ma ajuti sa duc si bagajele pe scari ca-s cam grele!

***

-Ashley, unde e Bella? a zis Alice cautand-o prin casa.

-Doamne, Alice, mai taci, poate e la baie! a zis Shane ajutandu-ma sa aranjez cutiile cu cereale pe rafturile din bucatarie.

-Mda, da ce lumineaza asa la voi in baie? a intreabt terorista.  Stii, nu vreu sa te sperii dar miroase a fum, si parca mocneste ceva. Ce naiba, asta are si vedenii si auzenii! Ba nu, nu are! Am dat buzna si am gasit-o pe Bella rezemata de un perete cu un foc la nici trei pasi distanta de ea.

-AAAAAAAAAAAAAAAAAA! am tipat si Shane a sarit imediat in timp ce Alice ramase socata. Shane, adu repede o patura! A insfacat in schimb fata de masa si a inceput sa acopere focul pana la stins, ramanand in urma ramasite in stare destul de buna.

-Sa o ducem la spital! tipa Alice.

-Alice, calm! strigam si eu in timp ce o udam cu apa pe fata.

-Nu deschide ochii. anuntase Shane. Focul nu e de mult, usa nu era deschisa, dar a iesit mult fum, ar putea fi intoxicata, trebuie sa mergem la spital! A luat-o pe Bella in brate asa cum era in pijamle si direct la urgente am ajuns. Noroc ca tata si tatal lui Shane erau azi de servici!

***

-Tata cum e? a intrebat Shane, stand toti trei in biroul domnului Collins, tensionati si stresati.

-Pai copii, ati facut bine ca ati adus-o devreme. Putea fi mai rau, dar isi revine destul de repede, s-a trezit imediat dupa ce ati adus-o. Ii punem doar o perfuzie. A avut o criza destul de majora. Din cate am inteles, este o situatie mai delicata la ea, acum in perioada asta si ati face bine sa fiti alaturi de ea. In rest nu este nimic grav, nu a avut timp sa inhaleze destul fum pentru o intoxicatie.

-Slava Cerului! am rasuflat eu si Alice. Putem sa o vedem? -Da fetelor, este la salonul 17 pe culoarul asta. Dar sa stati putin, nu e ora de vizita si oricum eu si Carlisle suntem de acord sa o externam maine, pentru siguranta, in caz ca i se face rau mai incolo.

-Sigur, multumim mult! am zis eu. -Pa tata! au zis si fratii, cu un picior pe hol deja.

-Copii! A zis tata cu niste hartii in maini.

-Tata! am zis eu trista.

-Ce prostie a facut Edward? a intrebat tata. Ce se intampla cu baiatul asta?

-Tata am sa vin si sa-ti povestesc azi pe acasa.

-Sigur, scumpo. Voi copii ce mai faceti? s-a adresat el lui Shane si Alice.

-Bine multumim! au zis ei. Ne facem griji pentru Bella acum.

-Sigur mergeti, stiti unde e ,nu?

***

Bella se simtea bine, mult mai linistita totusi decat dimineata, probabil sedata mai mult, ceea ce Shane zice ca ii face bine. El imi povestise ca corpul ei nu mai este la fel de imun si in forma, zilele nedormite isi cerusere drepturile si asupra psihicului ei si trebuia sa doarma, ceea ce in cazul ei nu se putea. Asa ca era mai bine sedata si odihnita, decat o Bella vulnerabila, nebuna, nelinistita, trista si cu insomnii la activ.

Acum conduceam, singura pe soseaua care ducea sprea locuinta Bellei. Alice merse acasa pana la Jazz, iar Shane a plecat sa pregateasca camera Bellei in vechiul meu apartament. Hotarasem sa stau cu ea acolo caci casa ei suferise de la focul aprovocat.

***

-Da, sigur, va rog sa fiti aici maine pe la pranz cu toata echipa!

-Nicio problema, tocmai am notat adresa si vom fi maine acolo pregatiti! a zis doamna draguta in receptor.

-Mutumesc mult, va astept! O zi buna!

-Si dumneavoastra! si asa s-a incheiat convorbirea cu firma de decor interior care va veni sa redecoreze locul.

Bella nu putea sta o vesnicie la mine in apartament, dar nici aici, asa ca eu si Alice, ne-am gandit sa redecoram, sa o ajutam sa scape amintirile nefaste… Povesti… m-am gandit sa trec la treaba asa ca am luat un sac curat de gunoi din rola si am adunat ramasitele din foc. Albume, flori …. la naiba! Toate pozele astea si restul lucrurilor nu sunt decat cele mai importante amintiri a lor ca si cuplu, sau …  au fost. 

Nu voiam sa le arunc, stiam ca la unmomentdat  le va dori. Si eu asa face la fel si dupa mi-ar parea extrem de rau. cine stie peste cativa ani, poate isi va aminti cu drag, sau poate le va duce la maculatura sa fac bani pe ele sau… la naiba! Stiu eu ce-i trece ei prin capsor.

***

Emma Pov:

Bine! Gata! Faza cu fraiera de Emma, s-a terminat! Ma simteam aiurea, eu sunt pe langa subiect si nimeni nu vrea sa ma lamureasca! Dar totul se va termina in aceasta dimineata, pentru ca vreau raspunsuri si le vreau de la Bella!

Am aruncat niste haine pe mine, iam aruncat saracutului Michael- abia trezit din somn- un „Te iubesc” si un „pa” si mi-am urmat planul de super agent secret! Mdea, mi-e cam dor de Emmet si incep sa-i iau din obiceiuri si din gandirea lui infantila. Am ciocanit de trei ori scurt si rapid doar ca sa aud un ” Intra” provenit de la o voce cunoscuta, dar nefiind a Bellei. Parca e Ashley? Ce naiba? Iar m-a lasat pe dinafara.

Am dat buzna…

-Ce naiba e cu tine… am rabufnit, dar am vazut-o stant pe un fotoliu cu capul in maini, cu o valiza si un sac de lucruri langa corpul ei firav. Unde e Bella? Sa intelg ca ca e mai grav decat presupuneam eu… am lasat tonul mai jos asezandu-ma langa ea.

***

-Tu esti tampita? am sarit cand am auzit povestea insotita de detaliile picante. Helloooo! aici vorbim de Tanyaaaa! Cateaua regina a raului din orasul intunecat!!!

-Stii ceva? Nu-l mai vreau langa Bella! Sufera!

-Auzi, cine mai stie?

-Alice si Shane, si cred ca acum si Jazz.

-Pitica te sustine, voi aveti creierele lipite, dar Shane? Da Doamne sa fie inteligent si sa nu tina cu tine!

-Shane spune ca nu se baga in chestia asta, zice ca dupa el i-ar pune pe amandoi fata in fata.

-Vezi? Omu e normal, rational, destept, dar tu? Tampito! Te-ai intrebat ce vrea Bella?

-Uite care e problema! Nu-mi pasa pe cine pui impotriva noastra, dar eu imi sustin cauza si pe Bella! Si nu o sa ma impiedici! Nu-l mai vreau langa ea! Stii macar ce criza a avut de dimineata? Stii macar cata suferinta ii provoaca? Am inteles, cu greu ce-i drept, odata! Dar a doua oara nu mai tine! E fumata deja!

-Bine, na! Te inteleg si pe tine, dar vorbeste si cu el! Pentru NUmele Lui Dumnezeu, ma repet! TANYA!

-Si? Stiu ca te vei duce la el, vei investiga, iti vei baga nasul pana vei gasi dovezi ca e nevinovat, imi vei scoate ochii, dar nu ma vei convinge!

-Iti dai seama ca ne imparti in doua tabere? Fireste unii dintre noi vor fi cu Edward si unii cu Bella! Sunt prietenii nostri! Fratele tau! Chiar nu vrei sa-l asculti?

-NU! a zis aproape de pragul de a ceda cale libera lacrimilor.

-Mare dreptate avea Rose cand a zis acum trei ani ca aceasta elemeanta trebuie lichidata.

-Emma, iarta-ma! Esti sora mea, nu ne vom desparti niciunul ca frati… a zis suspind. Ma asteapta Shane, trebuie sa plec. Pa

Ce sa mai inteleg? Nimic! Stiu doar ca nimeni nu-i perfect si in acest moment toata lumea face greseli…

To be continued…

___________________________________________________________

Sorry all! Acesta este cap. 19 cu toate scuzele de rigoare, Va rog sa ma iertati pentru neseriozitate.

Love you all!

Red and comm!

Sonia:*

3 gânduri despre &8222;Cap.20 – Praf in ochi, toata lumea face greseli…&8221;

  1. Saraca Bella 😐
    Prin cate trece din cauza Tanyei. O urasc , vreau sa o omor ! Pot ? :))
    Sper ca Bella sa se impace cu Edward ! :d
    Pe cand capitolul viitor ?
    Succes la scris !
    >:D< :*

    • Va multumesc mult pentru parerile voastre si scuze anticipat pentru saptamana trecuta. Urmatorul capitol vine si el curand, nu mai fac promisiuni:)) Dar sa stiti ca deja lucrez la cap. 21
      LOVE YOU ALL!
      Incerc sa recuperez!

Lasă un răspuns

