Cap.18 -Dubii…

Bella Pov:

Simt cum bucatele din mine si inima mea se dezintegreaza, usor, treptat si dureros.  In fiecare zi imi apare cate un semn de intrebare. Stau inchisa in casa si nu pot face nimic, sunt legata de maini si de picioare, ce pot face eu? Ce pot face? La fel de neinsemnata precum negrul sub unghie. Ce reprezint eu? O distractie? Pentru prima data in trei ani imi pun aceste intrebari dureroase si trag cu dintii de ratiunea mea care imi spune ca sunt doar niste prostii, dar presimt furtuna, simt cum vine si depune peste mine un strat gros de praf, inecacios, tixit de amintiri dureroase…

Flashback

-Bella, te rog, te implor, pune-ti rochia! Te rog, arati extraordinar in ea!

-Ashley, iti mai zic o singura data! Arat ca o tarfa in ea!

-Daca nu mergi, plec singura! Toti ne asteapta la Daniel acasa! mdeah… Vineri, 13, ziua in care un anumit Daniel, coleg de-a lui Alice a binevoit sa ne prezentam la micul lui party. Ma puteam simti mai rau cumva cand am aflat vestea? Da! Bineinteles, acum ma simt mult mai rau imbracata intr-o rochie stramta, mov, fara bretele!! Edward va turba! Ashley le-a comandat tuturor sa plece inainte ca sa ma poata convinge in liniste cu ce sa ma imbrac.

-La naiba Ashley! Nu vreau sa ma cert cu tine! Esti prietena mea si stiu ca ma vei omari, asa ca hai sa mergem dracului! Am intarziat o ora!

-Hiuu! a oftat lung. M-au trecut toate apele!  Am crezut ca voi mai sta aici inca o ora! Let’s go  to the party! a cantat fericita.

Drumul a fost destul de scurt, totul parea super pana la intrare, am inceput sa am un sentiment ciudat, eram nelinistita si Ashley m-a observat framatandu-mi mainile.

-Hei Belle? Esti bine? a intrebat ingrijorata, trecandu-si mainile  pe dupa umerii mei, inainte sa intream.

-Nu stiu, mai bine plecam, nu sunt sigura ca am dispozitia necesara pentru a petrece…. am m zis greoi.

-Bella, nu fi prostuta, de abia am ajuns si in plus Edward e acolo…. te aseapta, iar tu esti splendida! Va amuti! Scumpo, nu-ti fa probleme! m-a asigurat buna mea prietena.

L-am intalnit pe Daniel, parea un tip dragut si de treaba, dar atentia nu prea mi-a fost atrasa de el cat mi-a fost atrasa de Jessica si Lauren! La naiba, fetele astea sunt imposibile! Pe unde mergi dai de ele!

-Bella! Edward e in dormitor! Urca sus te asteapta! a chicotit Lauren clefaind vesnica guma.

Si ce naiba cauta Edward in dormitor?

Fata asta se gandeste mereu la prostii. Bine ma car ca am zarit o persoana normala: Angela, vesnica si buna mea colega de la colegiu.

-Hei Ang, l-ai vazut pe Ed?

-mm… cred ca era cu Jazz, dar el s-a dus sa danseze cu Alice, uite-i chiar acolo! mi-a aratat ea in timp ce le faceam cu mana. Edward a urcat sus, l-am vazut cum se indrepta spre scari. Scuze nu te pot ajuta cu mai mult de atat.

-Nu e nici o problema! Mersi oricum! La urma urmei trebuia sa urc scarile alea idioate.  Am pasit pe prima treapta si stomacul mi s-a strans. De ce naiba aveam senzatia asta??

Si ceva din seara asta ceva ce nu pot defini m-a facut sa cad adanc in intuneric…. lumea mea prabusindu-se…

Edward Pov:

-Edward, eu ma duc cu Alice sa dansam, ramai singur sa o astepti pe Bella? a intrebat Jazz.

-Mda… Va mai dura daca sorameah e cu ea. am ras eu.

Jazz s-a distantat si eu am ramas singur la bar comandadu-mi o Vodka Cola. Eram nerabdator sa-mi vad ingerul care era chinuit de o asa zisa sora malefica.  Am incercat sa vorbesc cu ea cu nenumarate telefoane, dar nu au mers, voi avea o viata grea asta-i drept! Am inceput sa-mi beau bautura destul de racoritoare simtindu-i taria si tot odata si gustul de Cola care-i mai stagna din esenta puternica de alcol. Ma uitam exasperat la ceas, cum acele lui lungi se miscau de la si cinci la si un sfert, la si douazeci si tot asa. Incepusem sa bat darabana in tejgheaua barului in timp ce priveam multimea forfotitoare dansand. Din cand in cand imi mai vedeam prietenii care ma invitau din priviri la dans. Le-am raspuns negativ dand din cap si sustinand sus si tare ca o astept pe Bella.

Ce face ea? De ce intarzie atat? Grijile ma cumprindeau din toate partile si in general cand eram despartit eram mai vulnerabili. E total gresit sa ma gandesc la nenorociri sa vad partile proaste, dar cum ma pot gandi la lucruri bune, pozitive, cand ea este atat de fragila, de delica, de inocenta. Ea este iubitta mea si trebuie sa o protejez, dar cum cand este in mai nu stiu eu ce  colt de oras in ghearele soramii?

Nu trecusera nici cinci minute de cand incepusem sa gandesc negatic si ma apucat dusul la baie. Nu mi-am dat seama nici o secunda, dar toata acea cantitate de alcol ma ametise zdravan, in momentul in care  m-am ridicat de pe scaunul inalt.

Am fost mult mai constient de alcolul ingerat cand am intrat in baie si ma chinuaim sa disting modele de pe gresia alb-albastruie, si zic asa pentru ca nu realizam nici culoarea ei. Mi-am clatit fata cu un pumn de apa rece , dar tot degeaba. Lumina orbitoare a neonului imi irita ochii asa ca am decis sa ies din  acel loc. Am deschis usa si o imagine nu tocmai placuta m-a izbit. Tanya, pe care apropo nu ma asteptam sa vad, a sarit pe mine tragandu-ma intr-o camera si inchizand usa dupa ea. Eram un mort viu, muzica imi bubuia in cap si ameteala era persistenta. Era clar ca bautura aia nu era Cola cu Vodka, era ceva mai mult. Cine dracu se imbata de la un singur pahar? Oricum, problema numarul unu era cum o dau pe tarfa asta jos de pe mine? Incepuse sa se joace cu nasturii camasii mele intr-un mod lasciv, infect pentru mine, care-mi displacea nespus.

-Ta aa nya! Da-te la o parte! am zis greoi, tusind.

-Ha! Vad ca-si face efectul destul de repede!! Baiete nu te inveti minte! Dar acum te-am prins si n-o sa-mi mai scapi! desfacandu-mi nasturii camasii in timp ce-mi lingea pielea pieptului, aruncandu-si pletele in fata peste chipul meu. Mi se facea scarba cu fiecare secunda! Am incercat sa o indepartez, dar eram prea slabit. Incercam sa ma foiesc, dar parca era o balena in calduri! Avea o suta de chile! Ce dracu! Pare mai slaba de la distanta! La naiba am cedat! Singurul lucru! Singurul lucru la care ma mai puteam gandi era Bella mea! Nu veni acum! Nu acum cand sunt asa!

***

Autor Pov:

Bella se indrepta nerabdatoare spre dormitor, unde va avea marea surpriza. Gandurile o macinau si in momentul in care a deschis usa viata sa s-a naruit intr-o singura secunda. Paralizata si muta de uimire a ingaimat ceva inteligibil doar pentru cei trei protagonisti.

-Aaa…. ee e eu aa… continuati! Nu vreau s ss aa va va deranjez! a zis si a izbucnit in lacrimi, lacrimi amare cum numai ea putea varsa penntru cel care a tradat-o!

Cat despre Edward, nu putea lega o fraza coerenta, nu ca ar fi putut respira din cauza buzelor incarcate de gloss ale Tanyei. Era distrus, macinat, rusinat, vinovat, iresponsabil, suta la suta constient de rana pe care a produs-o si de iubirea lui… si lista poate continua! Doua inimi frante, rupte!

Ashley Pov:


-Iubitooo, de ce a durt atat? a spus iubitul meu sarutandu-mi gatul in timpul dansului nostru lent.

-Ah, tu ai vazut-o pe Bella? am intrebat si am si continuat fara ai da voie sa spuna ceva. Totul e opera mea! Rochia! Arata atat de bine! Edward va amuti! E absolut splendida Shane!

-Mai splendiida ca tine? Nimeni iubito!

-Mda! Esti foarte dulce si tentant, dar vreau sa o caut! Nu se simtea prea bine si trebuie sa o ajut sa-l gaseasca pe Ed. am spus dulce privindu-l intens in ochi si finalizand cu un sarut jucaus in coltul buzelor. Pa, ne vedm iubire!

Am aruncat cateva priviri meticuloase, dar nimic. Am vrut sa urc scarile si la jumatatea lor, o fata avea fata in maini parand sa planga in hohote. M-am aplecat putin spre ea si spre oroarea mea acea fata cu bucle maronii si trup frumos era Bella!

-Bella! Scumpo!!! CE se intampla? am intrebat-o printre lacrimi. Eram prea speriata! De ce plangea?

-Ashley! a zis sughitand. Tt t te r rog! Du-ma de aici! D doar du-ma! Nu am stat pe ganduri, mi-am scos trench-ul albastru si l-am atarnat de umerii ei zgribuliti de la plans. Am condu-so spre iesire, inhatand si haina si gentile noastre.

Bella dormea de o ora la mine in dormitor, fusese epuizata si macinata psihic. Refuzase sa vorbeasca despre supararea ei, iar eu nu doream sa o fortez sa mi se deschida. Usor, delicat, m-am ridicat de pe pat si am verificat mobilul. Shane trebuia sa-mi raspunda la un mesaj trimis cu ceva timp in urma in care ii spuneam ca Bella e cu mine in siguranta.

Dong! Ding! 

M-am repezit repede spre usa ca soneria sa nu o trezeasca pe Bella. Am dat iala peste cap si in prag erau Emma, Edward si Shane. WTF? 

Dupa calculele mele mintale, Shane era aici pentru mine, Edward pentru Bella, dar Emma?

-Uite, inchide gura ca-ti intra o musca! Nu intreba, stiu la ce te gandesti.

-Oaky! Intrati.

Am mers in living si ne-am asezat toti pe canapele. Shane stand cu un brat in jurul meu.

-Aaa, iubito, noi avem o povestioara cu care nu sunt suguri ca vei fi deacord si care iti va placea, dar te rog nu spune nimic pana nu terminam, nu trage concluzii pripite, ok?

-Hhh? Despre ce vorbiti? i-am aruncat niste priviri lui Edward si parea abatut, stresat, SPERIAT si barba nebaribierita ii dadea un aspec murdar, batut de vant! Ce dracu e cu ei? Mai e necesar sa zic ca Emma avea ochii rosii si cearcane? Involuntar lacrimi au inceput sa cada din ochii mei. Shane a gasit una din picaturile sarate pe obrazul meu palid si a sters-o cu buzele. Eu am pus mana pe unul din genunchii lui pentru stabilitate. Presimteam ceva urat, foarte urat.

-Hm! si-a dres vocea Emma. Nu dupa mult timp dupa ce ati plecat eu si restul am inceput sa ne facem griji si sa va cautam. Si cam asa am ajuns noi la etaj si …. aa a pai Edwrd era acolo…. a zis facand pauze. Cu… Tanya in pat! asta a fost o bomba! NU am putut scote decat o interjectie care a iesit fara sa-mi dau seama printre buzele mele. Uite stim ce crezi, dar nu e vina lui! 

-Cum adica nu e vina lui? CE eu l-am pus in pat cu ea? Si TU! Ce  a fost in capul tau? Stii macar vreun pic cat a plans fata aia? Aia pe care o cheama Isabella Swan si e iubita TA de TREI ANI! Dobitocule! 

-Tu asculti macar si varianta mea? Mi-a dat ceva sa beau! M-a imbatat! FEmeie, stii ca o iubesc pe BEllA! Cum poti crede ca nu o iubesc mai mult decat orice pe Pamant? A sarit pe mine! Mi-a pus droguri in bautura la fel cum ia pus Bellei acum trei ani! acum eram amandoi in picioare unul in fata celuilalt tipand. MA crezi? a zis cu vocea mai moale, dar nu am putut face nimic decat sa dau afirmativ din cap. Ajuta-ma sa-i explic, nu stiu vreau sa fac ceva si ma simt mizerabil, mai… mai ales acum cand ma hotarasem… ma hotarasem sa o cer in casatorie!

-Esti idiot? Nu o poti cere asa!

-Stiu, si vreau sa ma ajuti! In telegi cat de important e pentru mine? Intelegi ca am dat cu bata-n balta? Firar mama ei de petrecere!

-As Ashley? Ce se aude? la dracu! Bella se trezise!

-Fericit? am murmurat spre Edward. Bella! Scumpo, mai dormi putin! m-am intors eu spre ea stergandu-mi lacrimile fara sa ma vada.

-E el, ce cauta aici? Ah scuze! a fugit in dormitor si s-a intors la fel de repede Imbracata, incaltata cu geanta in mana.

-Bella, unde pleci? E noapte si tu nu ai masina! Edward fa ceva! strigam eu, iar el deja iesise dupa EA!

Bella Pov:

GATA! Destul! Cum are tupeul? Ah, dar stai, ecasa surorii lui! POate veni oricand dori EL! Cum a putut? Lacrimile m-au izbit din nou! LA naiba!! Incepuse sa ploua! 

Picaturile de plaoie imi brazdau fata si asa uda de la lacrimile indurerate. Nu mma simtisem niciodata mai tradata ca acum!

-Bella! la naiba! De ce venise dupa mine?

Am inceput sa alerg in ploaie, nu mai voiam, nu suportam, eram pierduta! Ce dorea? Sa-mi spuna ca si-a gasit alta? Ca nu ma vrea? Stiu deja ca nu sunt buna pentruu EL! Picioarele m-au lasat pentru a mia ora in viata asta si am cazut in mijlocul strazii ranindu-mi genunchii.

-Bella! Iubirea mea! Te rog! s-a asezat langa mine in mijlocul strazii.

-Nuu! Pleaca! Acum! am incercat sa ma ridic…

-Bella! Asculta doar! Si lasa-ma sa te duc de aici! 

-NU! Edward m-ai ranit!

-Stiu si imi pare rau! Bella mi-a pus prafuri in bautura, apoi cand m-am intors de la baie mi s-a facut rau si a urcat peste mine! Nu o puteam da jos, iubito. Mai tii minte acum trei ani? La petrecerea aia odioasa? Nu vreau sa-ti starnesc amintiri, scumpo, dar exact cum erai tu atunci am fost si eu azi! Intelege! Imi pare rau, dar nu a putea sa-ti fac asta! Te iubesc! nu puteam crede ce spune! Dar il credeam. Asa ca nu am putut spune nimic… inafara sa-i dau un sarut!

Endflashback

Si l-am crezut, cel putin pentru moment….

Intre timp…

Alice Pov:

-Da Candy, iti zic va fi suuper! Am vorbit aseara cu Ashley si ea a zis ca e o idee grozava si in plus am auzit ca Allure e un club bestial! Toata scoala va fi acolo! am chitait vesela spre prietena mea, care ma aproviziona intotdeauna cu cele mai tari haine de la magazinul unde lucra.

-Da, adevarat am auzit si eu! a zis vesela.

-Ce parere ai? am intrebat-o privindu-ma in oglinda din cabina de proba.

-E superba, vezi? Va accentueaza picioarele si cred ca Chanel vi se potriveste cel mai bine, domnisoara Collins.

-Mersi Candy, sincera sa fiu tu esti cea de-a treia persoana pe care o stiu cu simturi estetice grozave! am complimentat-o pe tanara fata.

-O multumesc foarte mult!

-Pentru nimic, si cum iti spuneam, va fi grozav! Merg si Edward si Bella, fratii mei! Sigur ca ne lipseste Rose si… Emmet, dar tot ne vom distra!

-Rochia va arata minunat! Veti straluci!

                                                         To be Continued

___________________________________________________________

HI! Dupa o lipsa destul de vizibila ma reintorc cu un nou capitol, caresper sa va placa. Tin sa va anunt sa va pregatiti psihic pentru ca urmatoarele capitole vor fi putin mai triste 😐

Prin plictisitoarea mea nota de autor tin sa va anunt si despre aparitia volumului 5 din VAMPIRII DIN MORGANVILLE! Voi incerca pe cat de repede posibil sa fac un post special in care sa va spun cate ceva despre actiunea cartii, dra dupa ce o citesc:)) o am deja, mdeah sunt obsedata!

See you soon!

Love you all!:X:X:*

Sonia:*

4 gânduri despre &8222;Cap.18 -Dubii…&8221;

  1. vin capitole triste?…
    atunci incep sa pregatesc servetele….
    frumos capitolul acesta…
    abia astept capitolele urmatoare…
    bafta!!!

  2. cu adevarat impresionant ! mia placut de la inceput pana acum acest fic ……. se pare ca vor ura capitole triste …….. baftain continuare si mult succes in continuare!

Lasă un răspuns

