Cap.17 – Memories

Ashley Pov:

Ce vremuri…

In prezent sunt in anul II la facultatea de arhitectura si design si in curand voi implini 21 de ani. Totul mergea destul de bine in prezent.

Rosalie si Emmet chiar sateau impreuna si in ciuda faptului ca erau la facultate aveau deja un lant destul de cunoscut de masini, pacat este ca stau in Seattle, unde era cel mai bun colegiu de afaceri si aveau sediul mama a afacerii lor. Alice si Jazz nu stateau inca impreuna, dar sunt mai mult decat sigura ca intr-un viitor foarte apropiat va avea loc nunta lor. Erau mult mai apropiati si se iubeau mult, aproape la fiecare sfarsit de saptamana plecau in cate un weekend romantic prin nu stiu ce locori sofisticate, la fel ca si noi de altfel, care eram in cautarea unui apartament.

Ce nu-mi placea in schimb era ca noi toti nu mai eram asa uniti! Adica, normal ca vorbeam si ne intelegeam, dar nu ne mai vedeam asa des si nici nu prea comunicam. Imi amintesc ca acum doua saptamani trebuia sa mergem la munte, la o cabana inchiriata de Shane si Edward sa petrecem cat de putin timp impreuna, toti zece. Din pacate nu a mai avut loc, caci pe ultima suta de metri eu si Ali am avut de pregatit unul din examenele intermediare din an, iar Rosalie si Emmet aveau cateva probleme cu firma, cateva din spatiile pentru magazine au trbuit inchiriate si chiar vandute, asa ca au avut multe hartoage de sampilat si semnat si asa mai departe. Sau nu imi amintesc cand am vorbit ultima data cu unul din fratii mei din New York ( Emma sau Edward) (toti infara de Emmet si Rosalie sunt stabiliti la New York) ! Era absurd! In aceeasi situatie eram si cu Alice! Chiar daca imi era colega la scoala si colega de banca tot nu mai aveam atat de mult timp pentru cumparaturi sau palavragit la telefon!

DING! DING!

Nici nu mi-am dat seama ca tineam un album cu poze in mana, inconstienta pe canapea pana cand nu a sunat soneria. L-am lasat pe masuta de cafea deschis la una din pozele facute acum doua veri si am fugit sa deschid. Stiam deja cine era: Shane! Cine altcineva putea sa imi faca o vizita acum? Am deschis si gandurile s-au adeverit.

-Hei, iubire! De ce esti suparata? Nu esti bucuroasa sa ma vezi?

-Sigur ca sunt, prostutule! Numai ca viata asta devine monotona! am zis trangandu-l in living.

-Stiu… Hei te uitai la poze? aintrebat luand albumul de pe masauta.

-Ihi… mi-e dor Shane! Mi-e dor sa fim din toti impreuna! Sigur ca ma simt bine aici cu tine, sau cand iesim cu prietenii nostri, dar nu mai este la fel ca atunci cand erau si Rose si Em…

-Stiu scumpo, suna ciudat, dar si mi-e imi este dor de urias si de prietena lui…

-Eram asa fericiti in poza asta! era o poza cu noi toti pe plaja in vara in care absolvisem liceul…

Flashback

-Emmet! Dobitocule nu ma mai stropi!! striga Alice fugind prin apa.

-O ba da! Trebuie sa-ti fac botezul, asa se face la noi cand intra cinava in familie!

-Tantalaule! l-am insultat eu uda din cap pana in picioare. Si eu sunt noua in familie?

-Eiii… dethaaa la cei care sunt deja, se repeta in fiecare an! a zambit el. Tu nu te uiti la reluari?

-Taceti! Nu va mai certati si veniti sa facem o poza! a strigat Rose.

End flashback

-Mi-e dor de fratele meu Shane! Cu cine ma mai cert eu? Si apoi cine ne potoleste si ne mai mustreaza? Unde e Rose? De ce au trebuit ei sa plece atat de departe?

-Iubito sunt multe intrebari la care si eu as vrea sa le stiu raspunsul, dar asa le-a fost destinul, sigur le este dor de noi, dar se vor intoarce intr-o zi! si m-a sarutat pe frunte, tragandu-ma in poala lui.

Am mai dat o pagina din album pana am observat una din pozele din ultima noastra zi cand am fost pe acea plaja superba, la una din terasele ei.

Flashback

-Emmet! Credeam ca esi baiat da vad ca te dai cu gagicile! a ras Jasper cad l-a vazut pe Emmet ca si-a comandat un cocktail Safe Sex On The Beach

-Hai frate, stii ca trebuie sa-mi mentin silueta, eu nu beau bere sa ma umflu! radea dobitocu! de unde a mai scos si teoria asta doar el stie.

Endflashback

-Hei, gata cu tristetea! Am o veste pentru noi! a zis brusc mai destins. M-am intors mai bine spre el si i-am cuprins fata in palmele mele.

-Aud! am spus dandu-i un pupic in coltul gurii.

-Am vazut azi un apartament trasnet! Cred ca o sa-ti placa, zona centrala, mare, c-am cum iti place tie iubito!

-Super! Mergem sa-l vedem impreuna?

-Sigur, maine chiar! suna atat de bine! 

-Viitorul suna promitator nu crezi? am suras eu.

-Foarte! Si alaturi de tine? Daca ma intrebi pe mine e mai mult decat mi-as fi putut dori vreodata!

-Offf! Te iubeeeesc mult! am chicotit eu.

-Ei bine mai prins, recunosc si eu te iubesc, poate mai mult decat o faci tu… a zis incercand sa para trist si inocent.

-hhhhhi! am incercat eu sa par ofensata. Asculta-ma bine Shane Collins!

-Da stapana! a ras el.

-Si nu rade! TU, nu ai cum sa ma iubesti mai mult decat o fac eu! am zis impunand autoritate.

*** 

Dupa-amiaza a trecut destul de repede, eu am avut cateva schite de fcaut, iar in tot acest timp Shane a citit ceva despre biochimia sangelui. 

La unmomentdat m-am ridicat si m-am dus spre bucatarie cu gandul sa-mi iau un suc. Am umplut doua pahare, si ca un obicei mostenit de la Emmet, am deschis usa frigiderului si am cotrobait dupa o punga de cipsuri.

-Hei, iubire! Mai ai mult? si m-am asezat langa el pe canapea oferindu-i sucul.

-Nu, defapt am terminat! Vino aici! am zis strangandu-ma in brate. Trebuie sa plec!!  a zis trist sarutandu-mi crstetul capului, eu eram pe jumatate adormita.

-NUU! De ce? Dormi aici! am zis sarind ca arsa.

-Iuboto… a zis si a aratat spre el. Purta o pereche de jeansi si o camasa. Nu-mi amintesc sa-mi vina vreo pijama de-a ta. a ras el.

-Cine a zis ca trebuie sa fii imbracat cand dormi? am zis eu de parca ar fi fost cel mai evident lucru din lume.

-Hai iubito, nu pot pleca asa maine! a zis el razand.

-OK! Ego de barbat ce esti! el s-a simtit ofensat si a afisat cea mai draguta moaca din lume. Eu am fugit direct in dressing.

-Ce faci? a intrebat el uimit.

-Vin cu tine? am zis si mai evident. Nu am de gand sa te las sa-mi scapi!      

-Uite cine are ego mare acum! a chicotit el. De asta vreau sa stau cu tine, dar nu cred ca se va putea vreodata…

-De ce? am sarit eu iritata, ce dorea sa zica?

-Iubito, crezi ca vei putea cara vreodata in apartamentul nostru toate aceste tone de haine?

-HA? Bineinteles!

-Ma indoiesc…

-Tu pentru ce esti aici? Nu sa le cari? 

-La comanda mariei tale doamna!

-Ia vezi! Domnisoara! Nu’s maritata! am zis cu nasul pe sus aruncand cu un sutien in el, nu de alta, dar ala era singurul lucru pe care il aveam in mana.

-Uuu, imi place asta! a zis cu un zambet prostesc pe fata uitandu-se in sus la sutienul din dantela neagra care-i atarna de capatana.

-Mai taci! l-am amenintat eu.

-Ca daca nu ce?

-O sa te pedepsesc. Groaznic!

-De abia astept! O sa ma pedepsesti in placere? mi-a facut el cu ochiul.

-Bine! Ai sa vezi tu!

***

Dupa jumatate de ora, in crucea noptii, dupa ce am terminat cu trancaneala si tachinarea, eram in sfarsit acasa la Shane!

Tarrrrrrrrr! 
Cine naiba? La ora asta?

-Da?

-Ashley! a zis pitica de Ali.

-Ali! Ce bine imi pare sa te aud! Parca n-am fi vorbit de secole!

-Stiu! Uite tocmai m-a trasnit o idee geniala! Maine se deschide clubul ala Allure! Sa mergem toti!

-UU suna bine! Si poate ii mai impacam pe Edie si Bella!

-Mhi! sigur, te las Noapte buna!

-Pa Al!

Uitasem sa va zic, una dintre amintirile „nefaste” sa zic asa a fost cea in care Tanya a reaparut in peisaj! Acum doua saptamani am fost la petrecerea unui prieten comun, iar Tanya era si ea prezenta si s-a gandit sa se puna din nou pe rele.

In acea seara am plans cu Bella, am plans pentru ei. Mi-am facut pareri gresite despre propriul frate din cauza unei tarfe anonime.

Si asa a ajuns Bella la dubii….

_____________________________________________________

Suspans? ;;) Sper ca va place in ciuda faptului ca este scurt, extrem de scurt fata de cu ce v-am obisnuit pana acum, dar incerc sa compensez perioada lipsa.

Leave comments and Enjoy

Thanks for learn!

XoxoXOxO!

Sonia:*

Un gând despre &8222;Cap.17 – Memories&8221;

Lasă un răspuns

