cap. 16- The end of Graduation

 Bella Pov:

-E dd w ward! Edward era ultimul lucru la care ma puteam gandi. 

-Oh, draga Bella, probabil ca e exrem de ocupat! a ras Jacob care acum tragea de fata mea. Intr-o camera, inchisi, el si Tanya, poate… ce naiba zicea? trupul meu nu putea reactiona la atingerile lui dezagreabile. Hai sa ne distram si noi! nemernicul, asta voia. Defapt, Doamne! La ce ma gandeam? Ce altceva putea sa doreasca?

Ashley Pov:

-Hei! am sarit ca arsa cand Shane m-a rotit in timpul dansului si nu am mai vazut-o pe Bella pe canapea.

-Da iubito…. am inceput el, dar cred ca a observat acelasi lucru ca mine. Ce repede au plecat.

-Ce? Nu! Nu au plecat, adica da!  Ah, la naiba ea e plecata, adica fara el! ma fastaceam ca o proasta caci ceva nu era bine.

-Nu se poate, l-am vazut pe Ed ducandu-se spre bufetul cu bauturi si cred ca s-a intors inainte sa observam noi.

-Nu , hai sa o cautam, sa fiu eu impacata! l-am rugat.

-Ok, sigur ca da!

Am mers incet in timp ce cautam prin multime si la un momendat niste suspine. Am ramas socata! Bella era ingramadita intr-un colt de amenintatoarea greutate a corpului lui Jacob! Shane mi-a luat-o inainte si l-a indepartat pe derbedeu.

-Hei! Ce crezi ca faci aici? si l-a luat de marginea tricoului lalait negru si murdar.

-Hei amice, vrei si tu? Are mai multe gauri!

-Nemernicule, cum poti vorbi asa? Ashley ia-o pe Bella! a zis Shane, cat de mult il iubeam! Ia dat vreo doi pumni lui Jacob, dar au fost si asa prea multi pentru ca tipul era matol.  S-a clatinat pana ca cazut pe podea. Lacrimi au inceput sa-mi cada din ochi cand am vazut-o pe Bella rezemata de peretele ala, cu ochii inchisi.

-Bella! Bella! strigam eu la ea. Shane!!

-Iubire, doar doarme.

-Hai sa o ducem sus! Shane a dat din cap si am dus-o sus si am pus-o in patul din fosta camera a lui Edward.

-Ma duc sa il caut. a anuntat Shane. Nu iesi, cine stie ce nebuni beti mai umbla pe aici! a zis grijuliu gustandu-mi buzele.

-Sigur.

Edward Pov:

-Tanya, pleaca, ce naiba vrei? fata asta era culmea! Tragea de mine si m-a mai inchis si in bucatarie infingandu-si cheia in decolteu.

-Hai iubire, bea cu mine niste sampanie sau daca vrei sa pleci asa devreme ia cheia singur! a zis aratand spre sanii ei.

-Dute naibii! N-as pune mana acolo nici daca ai scoate un pistol si m-ai ameninta cu el! i-am trantit-o. M-am dus direct la geam si l-am ridicat in sus. La naiba, de ce a pus mama trandafiri sub geam?!!!?! Si totusi am sarit in ei si am lasat-o pe Tanya sa planga la geam.

Am intrat pe usa din fata, Bella nu era pe canapea asa ca am decis sa urc sus si in capul scarilor tot de parapanta aia am dat.

-Mai femeie, esti normala la creier? Lasa-ma dracului in pace!

-Stii ceva, nu te las sau vrei sa mergi la urata aia, vezi ca e cu Jacob!

-O singura data sa mai spui asa de Bella, si te calc in picioare! am spus strangand-o de mana.

-Au! a icnit.

-Date! Si ai face mai bine sa iesi afara din casa mea! Am mers pe sus si l-am zarit pe Shane. Hei! Shane, sora mea e jos, cred.

-Te cautam pe tine, Ashley e cu Bella!

-A pai trebuia sa ma duc dupa niste sucuri, dar daca zici ca sunt bine ma duc acum…

-Nu! Idiotul de Black era sa o violeze! a zis el.

-Unde sunt acum? am spus strangand din dinti.

-La tine in camera! Hai repede!

Bella era in fostul meu pat dormind, ingrijita de Ashley care tocmai punea o patura peste ea.

-Iubire… am fugit spre ea. Ma simt ca un idiot! am zis amar.

-Edward, taci nu vorbi prostii! a zis Ash.

-Mersi baieti, mersi ca aveti grija de ea in locul meu. Stiu ca vreti sa ma faceti sa ma simt bine, dar nu puteti. Ma simt ca un idiot, nu o pot apara lipsesc la momentele cele mai importante din viata cand este in pericol si are nevoie de ajutor…

-Edward… a zis gatuit sora mea.

-Nu, Ashley! Nu poti face nimic! Eu o sa fac! UNDE E GUNOIUL ALA? Il  omor cu prima ocazie.

-Lasa-l omule, a plecat i-am dat vreo doua bucati, da si asa era mort de la atata bautura! a zis Shane oprindu-ma sa fac o prostie.

-II omor si pe el si pe Tanya, astia doi sunt intr-un fel de secta! Ea m-a tinut ocupat si asa am scapat-o pe Bella din ochi! Sunt bolnavi mintal!
-O nu! Iar tarfa asta? Jur ca o chelesc! Ii scot ochii! eram uimit de cata ura se poate acumula in corpul unei fetite atat de mici. 

-Calmeaza-te iubito! a zis Shane. Da, eram uimit si cum baiatul asta o suporta si o iubeste pe zi ce trece si mai mult.

-Dar nu pot Shane! E rea si malefica si nebuna si unbla libera pe strazi!

-Va lasam singuri Ed, daca e nevoie de ceva striga-ne, va scutim noi de petrecere. a zis Shane calm luand-o pe isterica de sora mea de aici.

-Mersi mult! Bella a dormit calma toata noaptea in timp ce ma tinea strans in brate, tragea atat de strans de tricoul meu incat oasele i se albisera. Cunostea atat de bine mirosul meu incat stia cine o tine in brate.

Dimineata s-a lasat repede si cineva a batut in usa mea.

-Copii, sunteti intr-o pozitie decenta? am auzit eu vocea surorii mele.

-Da Ash intra!

– o scuze, doarme inca! Saracuta e foarte obosita, i-am adus o pastila, uite, o pun aici! Nu vreau sa o doara capul. Am ramas cu totii peste noapte, acum firma de la curatenie este jos, dar mai incolo sa veniti la micul dejun. Mama si tata au ceva de anuntat! a zis vesela si a iesit.

-Edward! ma striga Bella. Edward! si a izbucnit in plans.

-Iubito! Gata, te rog! am ridicat-o si m-a incalecat, rezemandu-si capul de umarul meu.

-Mi-a fost atat de frica!

-Acum sunt aici! Nu o sa te las niciodata scumpa mea! Gata! Te rog, ma distrugi! Te implor, nu plange!

-Te iubesc!

-Si eu, iubito! Iti jur ca daca cineva se mai atinge de tine, indiferent ca e Black sau altcineva, il omor! Tu esti a mea! Si eu sunt al tau! Numai al tau! Sunt un prost ca te-am lasat singura intre aia. s-a mai linistit, iar acum se odihnea cu capul pe umarul meu in timp ce-i mangaiam fata.

-De ce nu ai veit, atunci? a intrebat trista.

-Iubito, mai bine, n-ai sti, dar iti zic sa nu crezi ca iti ascund ceva. Tanya a incuiat usa dupa ea in bucatarie si a trebuit sa sar in trandafirii mamei, pe geam! am chicotit. Emma mi-a scos spinii din picior si din brat.

-La naiba sa o ia! Arata-mi, unde? Mai doare? a zis preocupata sarind ca arsa.

-Iubito, toata lumea s-a mai intepat cateodata, e doar o rana mica, daca poate fi numita rana. Nici nu mai exista!

-Bine, dar tot vreau sa vad mai tarziu!

-mmmm… suna bine! Unde sa-ti arat? am zis incercand sa par seducator.

-Edward, eu chiar nu ma gandeam la prostii!

-La naiba! am ras eu.

-Pot sa-ti folosesc baia? a intrebat aplecandu-se peste mine.

-Sigur! am zis ametit de frumusetea ei orbitoare.

-Ma duc sa fac un dus! si s-a ridicat, a intrat in baie si a lasat usa intre-deschisa. In mai putin de doua minute am auzit zgomotul apei. Usa tot intre-deschisa era. M-am ridicat si m-am rezemat de perete.

-Vrei sa inchid usa? am inrebat-o, dar… la naiba! Era complet dezbracata in fata oglinzii.

-Da, intra si incuie-o dupa tine! a zis cu zambetul meu preferat pe buze. N-am mai stat pe ganduri.

***

In jumatate de ora eram jos asezati la masa, care se transformase in pranz, toti parintii nostri erau aici. Imi aminteam de acea zi in care Bella a venit la noi la cina si i-am cantat la pian. Cand inca nu stiam cat o iubesc, era asa frumos.

-Copii, o clipa va rog. spuse Carlisle. O sa fiu scurt! Noi, cu totii va facem cadou o excursie in vara aceasta la mare! la auzul vestilor un suvoi de chiuituri si de sunete ce exprimau bucurie s-au revarsat asupra camerei.

-Multumiiiim! am zis toti in cor dupa.

-Stati!!! au tipat piticii. Cand plecam? Avem timp pentru bagaje? au sarit ele de pe scaun.

-Linistiti-va scumpelor, plecati peste o saptamana! a zis mama, iar ele au alunecat la loc in scaunele lor rasufland usurate.

-Bai, nu-mi amintesc sa fiti surori, dar semanati al dracu de tare! a zis Emmet.

-Mai taci ursulet! au zis la unison spiridusele, apoi toata lumea a ras.

-Ce sa fac? Sunt irezistibil, chiar si pentru sora mea mai mica! a zis dobitocu, nu rata nici o ocazie sa-si faca reclama.

-Emmet! l-a mustrat mama.

-Gata! Tac, mami!

*** 

Dupa o saptamana plina de… cumparaturi!

Ashley Pov:

Mi-am deschis ochii nerabdatoare sa incepem calatoria. Alice era pe pat, langa mine, intinsa pe burta mototolind o perna sub ea.

-Ali? am  zis gatuit si obosita din pricina orei tarzii la care ne-am culcat dupa ce am facut bagajele.

-Jazz…. lasa-ma sa dorm! cara-te! m-a bufnit rasu! De ce confunda pe toata lumea cu Jasper?!?!

-Aliceee! Sunt eu Ashley! Hai!! Ma duc la dus.

-Bineeee…. bineee!

Am intrat in dus, mi-am facut treaba destul de repede si apoi soneria nu a intarziat sa sune. Alice s-a dus buimca inca imbracata in pijamale si ciufulita sa raspunda la usa, deoarece eu faceam niste cafea in bucatarie.

-Hei, All, da nu stiam ca ti-ai mutat domiciliul aici. a zis Shane vesel. Am sarit rapid din bucatarie si m-am dus sa-l imbratisez.

-Hei! Si mie mi-a fost dor de tine, iubito! a zis sarutandu-mi fruntea.

-IUUU! Terminati-vaaa! a zis Ali, iar noi am chicotit, nu ii intreceam nici macar cu 20 la suta pe ea si Jazz cand aveau chef de prostii. Ea a plecat tarandu-si picioarele obosita.

Asta va fi o vacanta luuunga!

____________________________________________________________________

Iata si capitolul 16! Sper sa va placa. PARERI! Cat mai muuulte! Si tin sa va multumesc muult de tot, din tot sufletul celor care imi cititi blig-ul cu frecventa si votati mereu sondajele mele aiurite!

Kisses and Hugs!

XoxOXoXoxo:*:*:D

Sonia

 

 

 

Lasă un răspuns

