Cap. 15- Graduation

null Ashley Pov:

-Alice, iti vine sa crezi ca intr-o saptamana vom fi la absolvire? am intrebat eu extaziata in telefon.

-Da Ash, chiar imi vine sa cred. Si cel mai bine ca noi vom organiza petrecerea de dupa!

-Stiu, si vreau ca totul sa iasă perfect! De abia astept sa comand si rochiile! 

-O ar trebui sa dedicam mult timp pentru petrecere, nu crezi? Este ultima data cand clasa noastra este impreuna, in intregime vreau sa zic.

-Atunci presupun ca a le comanda de pe net este o idee foarte buna si relaxanta! am admis eu. Si desigur nu va mai constitui o corvoada pentru Bella si Emma.

-Sigur…

-Pe mai incolo Al! am salutat-o eu la final.

-Sigur… ne vedem la scoala sa punem la punct detaliile! zise vesela chicotind.

-Sa ghicesc… Jazz e cu tine? o Doamne astia fac nebunii de la prima ora a diminetii! E sub orice critica!

-Aaa… dap, de ce? Fratele meu nu este cu tine?  a intrebat surprinsa.

-Nup… am zis trista si posomorata, cu vocea grava. E acasa la el si la ora asta…. si m-am uitat spre ceas 6:30. Doarme.

-Il omor! De ce te lasa singura? era indignata si suparata.

-Alice, e OK! Nu suntem lipiti cu super glu! Eram obosita aseara si el la fel si… si a ramas acasa si… ma rog, ce mai conteaza?

-Ash, esti prietena mea! Ce se intampla? V-ati certat? la naiba ma citea!

-Nu! Bine! Putin in weekend, dar s-a rezolvat si oricum a fost o prostie! am zis sincera.

-OK!  Te cred, dar fii atenta! Eu vreau sa fiti fericiti!

-Da, mersi de amenintari Al! si m-am trantit somnoroasa in pat incizand telefonul.

Am mai lenevit acolo, in patutl meu caldut incra vreo zece minute. Ma foiam pe toate partile  si nu aveam liniste. Pana…. TARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

-DA! am raspuns nervoasa fara sa ma uit la apelant.

-Ce faci? ah, am recunoscut vocea, era Shane.

-Rau! nu aveam niciun chef.

-Vin la tine! era preocupat. SPERANTA!

-NU! Am nevoie de… timp… singura! l-am refuzat, zic eu cat de cat dragut.

-Iubito… esti sigura?

-DA! Ne vedem la scoala! PA! i-am trantit-o eu. M-am sculat nervoasa din pat si mi-am tarait picioarele pana la dressing. La naiba ce e cu mine azi? Resping pe toata lumea si nici nu prea ma simt bine! Mi-am ales o tinuta verde.


Si la scoala cu tine Ashley! M-am urcat in copilul meu violet si dusa am fost! Cand am ajuns, dracii m-au luat deoarece a trebuit sa parchez  in ultimul loc de parcare din curtea scolii, restul erau full! Ah si mai era si… fara 3 minute! Prima ora… matematica! Dilema number one…sa ajung mai repede la clasa si number two… cum scap de glumele dragului meu coleg de banca EMMET!  Mi-am bagat picioarele gratios in tot si toate si am inceput sa merg la relante prin parcare, ba chiar mi-am scos si paharul de plastic cu cafea, pe care l-am luat de acasa si telefonul. Shane imi daduse 5 mesaje, toate ingrijoratoare si in care eram intrebata de ce intarzii sau daca imi e rau. Despre Ali ce sa mai zic, telefonul nu putea receptiona toate apelurile primite de la ea. am bagat tot in gentta inainte sa intru in clasa.

-Domnisoara Cullen! Ce surpriza! V-ati gandit si la noi?

-Da, sper ca la varsta dumneavoastra sa nu fiu asa acra si ironica! l-am insultat eu pe nenea de mate a carui nume nu ma mai interesa.

-Domnisoara, sunteti o eleva buna, cu niste rezultate excelente la matematica, dra v-as ruga sa mai aveti putin respect cateva saptamani si sa nu se mai repete! Luati loc!

-Mdea… cum zici matale!  am spus pe sub mustata si am intrat in banca langa Emm, fara sa ma uit la Shane.

Nu a durat mult ca ma-m trezit cu un biletel in fata. Si totusi l-am despaturit nepasatoare.

„Ashley, de ce nu ai raspuns la telefon?

Shane”

Asa ca am scris.

” Uite, azi nu am cea mai buna stare!” si i l-am trimis.

” Ma atepti dupa ora, te rog?” am primit eu un nou biletel. Ceilalti pareau concentrati  la exercitiile chilometrice primite, pe care eu nu aveam chef sa le fac, iar proful citea nush ce rahat pedagocic.

„Iarta-ma, dar nu… trebuie sa ajung repede la cealalta ora. Ne vedem la pranz.”  si l-am aruncat peste umar. Nu am mai primit niciunul si nu am avut puterea de a ma abtine sa-l privesc in ochi si ce am vazut acolo nu prea mi-a placut, voiam sa fiu langa el, dar parca toti muschii din corpul meu refuzau sa asculte inima!

***

Si in sfarsit ora pranzului!  Am iesit intr-un suflet de la ora de franceza ca sa-l vad pe  Adonis al meu stand rezemat de unul dintre peretii scolii, imbracat cu niste haine care strigau „Lasa-ma sa te las”! M-am indreptat spre el. Nu ma privea, i-am urmarit privirea ce fixa un punct invizibil pe podea.

-Shane! am spus involuntar si gatuit incercand sa ma apropii de el.

-Mergem? a intrebat rece luandu-ma de mana.

-mm… a … s-a intamplat ceva? am intrebat eu obligandu-l sa se intoarca cu fata spre mine.

-Tu sa-mi zici Ashley! Ce naiba! Dimineata ma eviti, pe toti defapt, iar acum e totul OK? Stergem cu buretele?

-Shane, ti-am explicat!

-De cand suntem impreuna nu am mai stat asa mult timp separati. E vina mea?

-Nu, Shane, tu ai fost… ai fost minunat! E vina mea! Am facut greseala colosala sa te evit si nu ma simt bine sa te vad trist! Ma sfasie! ochii mei mocneau mai mult ca niciodata si pentru a mia ora imi dadeam seama ca eu chiar il iubesc! Ma ierti?

-of, normal! dupa care m-a luat in brate si m-a strans la pieptul lui, dupa care m-am ridicat putin pe varfuri sa-l sarut. Mi-a lipsit asta!

-Te iubesc!

-Si eu!

***

Am ajuns acasa dupa scoala si m-am dus direct la dressing. Shane, trebuia sa vina intr-un sfert de ora. Eram fericita. Nu stiam cu ce sa ma imbrac si cand fac un tur de camera ca vad in colt? O camasa de-a lui Shane! M-am dus si am luat-o si am intrat in dus. Apa calduta reusea sa-mi dezmorteasca corpul si dupa inca cateva minute binecuvantate am iesit. Mi-am pus camasa lui si m-am asezat pe canapeaua din sufragerie  cu un castron de cereale in maini.

Si iata si printu! M-am dus vesela spre usa si m-am aruncat in bratele lui.

-Buna si tie! a chicotit el.

-Da, salut! Intra!

-Observ ca hainele mele sunt comode! ajunsesem in bucatarie si eu turnam suc in doua pahare, nu-l mai intrebasem fiindca ii stiam gusturile.

-Ihi! am admis eu. Foarte comode!

-Pai sa stii ca iti sta extraordinar in ele! m-am lipit de el si am inceput sa ne sarutam. In asa fel incat aproape nu mai aveam aer!-Promite-mi… promite-mi ca nu ma parasesti niciodata! l-amm implorat eu.

-Iubito nu iti promit! Iti jur! ne-am intors astfel incat eu ma sprijineam de bufet si era in fata mea sarutandu-ma si frumusel mi-am pus picioarele in jurul sau ca sa ma pot ridica pe bufet.  Isi plimba limba pe gatul meu provocandu-mi niste senzatii minunate! Il doream mai mult ca oricand! Iubire… a gemut.

-Shhh! si la niba!!!!  telefonul lui a inceput sa vibreze, inima imi fremata in piept, el s-a oprit si si-a unit fruntea cu a mea.

-Scuze…

-Nu, raspunde, poate e important! m-a asculatat si a scos telefonul din buzunar, iar eu mi-am mentinut picioarele in jurul lui in timp ce ii mangaiam si trasam trasaturile fetei.

-Da… nu stiu, ti-o dau acum. a vorbit el dupa care a acoperit cu mana difuzorul. E Al.

-Da Ali.

-Ce faci? De ce nu raspunzi?  Azi nu ai vorbit cu mine! Vii la cumparaturi?

-Uite Ali, o sa fac o lista cu tot ce avem nevoie si le comandam pe net, OK?

-A, eu deja am o lista! Mergem la mall sa cumparam?

-Pai nu prea ma simt bine.

-Atunci ti-o trimit pe mail! a renuntat ea.

-Mersi Al, esti cea mai tare!

-Te iubesc pa!

-Ce voia? m-a intrebat Shane luand o gura din sucul uitat pe masa.

-Tu ce crezi? Cumparatui! am zis topaind jos de pe dulap. L-am luat in brate de la spate.

-Unde ramasesem?

***

M-am trezit buimaca in bratele iubitului meu. Ma tinea strans in brate cu fruntea presata de umarul meu. Am intors capul sa-l privesc si era incredibil de frumos, atat de frumos incat imi taia respiratia. L-am sarutat tandru si mi-am sucit capul la loc pe pernuta mea moale. Adevarul este ca viața putea fi si roz si e roz mai ales alături de omul iubit. Brusc mi-a venit o senzatie ciudata, ca si cum as fi uitat ceva… La dracu’ era Alice! Mă va omori! E clar! Voi avea noroc dacă scap numai certata! M-am ridicat ușor fără sa risc sa-mi trezesc ingerul. L- am privit cu dragoste apoi am alergat spre laptop. M-am trantit pe canapea cu tot cu el in brate, pe canapea si am început sa verific mail-urile repede. Aveam vreo 17 de la Alice si 5 de la Rose, toate cu tema petrecerii. Le-am răspuns repede si apoi am cumpărat de pe net tot ce aveam nevoie, pana… pana ce…
Shane Pov
M-am trezit brusc odata ce razele soarelui, am observat, au dispărut, si in ciuda acestui fapt, eram înconjurat de cel mai plăcut miros din câte exista. Parfumul iubitei mele mă înconjura si culmea, ea nu era lângă mine. M-am ridicat confuz si mi-am tras o pereche de pantaloni de trening gri, laguti. Am început sa urmăresc zumzetul calculatorului pana in living. Pe canapea stătea întinde Ashley. M-am dus repede si am îndepărtat laptopul din bratele ei. Dormea profund si totuși s-a agatat de mine inconștient. Am carat-o cu usurinta pana in dormitor si atunci s- a trezit.
-Ce faci? m-a întrebat speriata.
-Ai adormit pe canapea iubito. I-am explicat cu buzele lipite de fruntea ei.
-Nu îmi mai este somn! A zis vesela sarind din bratele mele.
-hei! Nu am zis ca poți pleca! Am nevoie de tine!
-Nici nu vreau sa plec! Sa te las prada curvelor, care vor sa pună mana pe tine! Ce simpatica e când e geloasa.
-Serios? Chiar vor sa pună mana pe mine?
-Nu te preface ca nu știi!
-ok, bineee! Hai sa facem ceva! Orice!
-Vreo propunere? se ținea cu mâinile de umerii mei, ea fiind in genunchi pe pat, poziția dandu-i echilibru.
-Nu stiu, vreau doar sa stau cu tine! Ce zici sa iesim in oars? Nu stiu, ca la o intalnire!
-Super! Te iubesc! si a sarit din pat spre dressing.
S-a foit prin camera un sfert de ora imbracata doar in halat pana cand mi-a impins un costum de pinguin.
-hai ma iubire, mergem la un restaurant nu la nu stiu ce decernare de premii! Am prostestat bosumflandu-ma si pasandu-mA sa cad pe fotoliu. Ingerul meu a vent si s-a pus peste mine descoperindu-si picioarele, adineauri acoperite de halat.
-Te rog! A zis seducatoare aplecandu-se mult peste mine. E important!
-Stii cand o sa avem copii nostri o sa le spun ce mama malefica au! gandul asta ma bucura, eu si cu ea sa aveam micii nostri monstruleti care alearga fericiti, copii ale noastre, rodul dragostei noastre.
-Si eu o sa le spun ce tata neascultator au! si ea voia! Voia sa fim impreuna pentru si sa Mai avem si copii!
-Sa te vad! am pus-o la incercercare.
-hei! Lasa-ma mai intai sa termin facultatea! O si hai repede, imbraca-te! mi-a ordonat radicandu-se si plecand, apoi inainte sa intre in dressing si-a lasat halatul sa cada jos de pe trupul ei mladios.
-mdea… foarte malefica! Am mormait pe sub mustata stiind ca inca ma poate auzi, apoi am inhatat costumul ala si m-am schimbat.
***
Ashley era in bratele mele in timp ce dansam pe o melodie lenta la unul din restaurantele noastre preferate.
-Acum mi-am luat de-o grija! Dansezi minunat! A remarcat ea, flacara-i din ochi mocnindu-i de dragoste.
-Si tu dansezi bine iubito! Nu cred ca o sa ma calci vreodata pe picioare. am zis sarutandu-i nasucul, dupa ce ea a chicotit.
-Te iubesc! si apoi si-gasit drum spre ale mele buze.
-Stii ca si eu o fac, iubire! i-am soptit usor in ureche, in jurul nostru formandu-se o bula de intimitate.
Am dansat asa aproape toata seara dupa care ne-am asezat la masa noastră dintr-un colț al restaurantului dandu-i astfel un aer intim si plăcut.
-Sunt fericita, Shane! Azi am primit o scrisoare prin care mă anunța ca am fost acceptata la colegiu de arhitectura! Am sărit de pe scaun si am sarutat-o.
-Iubito, sunt bucuros pentru tine! Felicitări!
-Încă nu i-am zis mamei, dar bat la pariu ca plânge! a chicotit.
-Eu si Edward am aplicat la medicina, dar știi deja ca avem toate șansele! urma sa facem facultatea împreuna apoi sa ne deschidem propria clinica, visul nostru fiind sa fim la fel de buni ca tatii noștri.
-Tatal tau va fi mândru de tine, iubitule! Exact cum sunt si eu!
***
Bella Pov:
Ultima zi…. zi…. Absolvire…. Discurs….
Doar aceste cuvinte îmi umblau inconștient si involuntar prin cap in timp ce dormeam. Deodată am simțit cum patul se misca sub mine. Ce naiba?
-Hai Bellie! E șase jumate! Si azi e absolvirea!! Avem un discurs de ținut!!! se isteriza nebuna de Ashley, care sarea la mine pe pat.
Am făcut ochii mari si am putut observa ca din dressing sareau haine, iar Edward disparuse! Asa ca m-am decis sa întreb.
-In primul rând unde e Edward? Aseară parca era in pat cu mine, doi cine este in dressing si distruge tot? Si trei festivitatea este la ora noua!
-Sa-ți răspund in ordine? Am si eu un creier nu o suta! Pune si tu întrebări pe rând! s-a crizat din nou, dar nu m-a lăsat sa continui. Edward este acasă la el, l-am trimis sa se schimbe, iar Alice alege o ținuta draguta pentru premiera! A zis mai calma asezabndu-se pe canapeaua din dormitor, scotand din geanta supradimensionata un teanc de foi si reviste. M-am ridicat nepasatoare si mi-am căutat telefonul prin dezordinea din camera. De obicei eram foarte ordonata, dar ieri chiar am fost prea stresata sa mai fac curat. Ce faci? m-a întrebat iritata.
-Îl sun pe Ed! Am zis la fel de indiferenta continuandu-mi butonarea.
-NU! De abia l-am trimis de aici! A durat o ora! Si apoi încă treizeci de minute in care mi-a zis ca sunt mica si enervana si ca dacă te trezesc îmi rupe tocurile de la pantofii preferați si sa avem grija si bla bla bla…
-Bine, gata deja mai omorât cu vorbaria… Lăsa-mă sa fac un dus, sa beau o cafea si dupa mă schimb! A… si te asigur ca nu o sa-ți rupă tocurile! O s-o fac eu dacă mă mai transformi in cobai… Am mormait stiind ca nu mă poate auzi.
Edward a răspuns de la primul beep, am vorbit cu el in jur de vreo zece minute si mi-a promis ca ne vedem la școala, deoarece iubita de Ali dorea mai întâi sa ne repetem discursurile, iar Ash era de părere ca ținuta contează mult si cere timp deși nu se va vedea nimic din ea din pricina robei galbuie.

Te iubesc!  am soptit pentru ultima data in telefon

-Si eu, iubito! Distreaza-te cu fetele, ne vedem la scoala! dupa care a inchis.

-Hei! a zis Al intrand in bucatarie si asezandu-se pe scaunul din fata mea. M-am uitat putin peste discursul tau si e extraordinar! Impresionant! Foarte! Pana la lacrimi! a chicotit ea.

-Mersi, Al, am stat doua seri la rand sa-l concep, la inceput eram in pana de idei, dar apoi a venit totul de la sine!

-A da! Am totusi o mica corectura de facu aici. si mi-a indicat locul. Sigur, daca esti si tu de acord.

-Bineinteles, de fapt e suna mult mai bine asa, e mai cursiv! am apreciat eu si am inceput sa citesc, ciugulind din cand in cand cate o minitarta de pe farfuria ce reprezenta micul dejun.

-Hei fetelor, gata si tinutele! a anuntat si Ash facandu-si aparitia in bucatarie.

-Multumim Ash! Vrei o cafea? am intrebat ospitaliera.

-Nu mersi, am baut dimineata! In schimb tie ti-ar trebui Bella! Arati obosita! se ingrijora ea.

-DA Belle, e doar un discurs dal incolo pana la urma! Va trece! ma incuraja Ali.

***

Ali arata minunat in rochia ei galbena si scurta, fara bretele. O facea copilaroasa, iar sandalele alese cu multa grija pe masura rochiei ii veneau trasnet ! Ca accserorii nu avea decat cateva randuri de bratari finute care nu ieseau in evidenta prea tare.Ashley avea o rochita vaporoasa pana deasupra genunghilor, dintr-o matase naturala deosebita, ca incaltari purta niste sandale romane stilizate, cu un toc mic. Avea si ea o brata care ii inconjura incheietura mainii si care se potrivea cu sandalele.

Iar eu aveam o rochita impla mov cu cateva accesorii rafinate si niste pantofi eleganti.Cand am ajuns in curtea scolii, Ed ma astepta rezemat de masina lui. Am putut observa ca la cateva masini distanta de el erau parintii nostri. O, nu! Poarta o discutie de „adulti” despre copii lor indragostiti!! Ma simteam ca naiba! si in ciuda tuturor m-am dus spre Ed si l-am imbratisat.

-Buna, iubita! mi-a soptit cald cu buzele lipite de ale mele.

-Hei! Ce faci?

-Extraordinar, Te asteptam, arati extrordinar!

-Si tu iubitule, si tu!

-Bella! la naiba! asta era mama!

-Buna, mami! am zis indepartandu-ma de Edward, dar pastrandu-i mana intr-a mea.

-Copii, ma bucur asa de mult! a zis si esme alaturandu-se mamei mele. Au venit amaqndoua si ne-au imbratisat dupa care s-au retras la locurile lor, pe scaune, iar noi ne-am dus sa ne aliniem in rand. Dinpacate eu eram la urma, la litera „S”, iar Ed era „C” alaturi de fratii lui si de Ali, Michael si Shane. Spre bucuria mea, cine credeti ca statea fix langa mine? Jessica! Imi arunca niste priviri compatimitoare, ce naiba? Am ajuns la mila ei? Ce dracu vrea? Cred ca nu se asteapta sa vorbesc cu ea. In fine, m-am gandit ca nu-mi trebuie fire de par alb si riduri la varsta mea, asa ca am ignorat-o complet si am inceput sa-mi repet discursul in minte.

La unmomentdat am fost chemata sa-mi prezint discursul, ca fiind una dintre cele mai buna eleve ale scolii alaturi,Ash , Ali, Rose si Emma.

Ii vedeam parintii in primul rand, si prietenii care ma priveau si stiam ca nu trebuie sa-i dezamagtesc. Am aruncat o ultima privire spre Edward, care ma privea cu dragoste si admiratie, si mi-au disparut emotile in momentul in care el a mimat cu „Succes” si un „T iubesc” pe buze.

Dupa ce am terminat si mi-am luat si diploma, am coborat toti de pe podium urandu-ne felicitari. Edward m-a luat prin surprindere cu un sarut in vazul tuturor. Nu ne mai pasa, nici de parinti, nici de ceilalti elevi, ci doar de noi doi!

-Felicitari, iubito!

-Si tie, Edward,te iubesc atat de mult!

-Si eu, iubito!

-Copii! au strigat parintii nostri. Felicitari, veniti sa facem o poza!


A urmat o cina cu familia si apoi petrecerea mult asteptata, cel putin de fete, pentru ca mie imi era indiferent daca se tinea sau nu. Ashley m-a obligat sa ma imbrac intr-o rochie extrem de… de .. care nu ma defineste deloc! Scurta, fara un umar, cu volane, roz crem, intr-un cuvant o sa fiu stupid de roz, o bomboana! Ma scotea din minti! 

Rose era cu mine si „ma supraveghea”. Si ea avea o rochita scurta inflorata. Dar pe ea arata extrem de bine si cu ce nu ii statea ei bine? Rose, intruchiparea frumusetii in carne si oase.

Am intrat in baie si mi-am pus rochia fara sa ma uit in oglinda. Cand am iesit Rose a facut o mutra de parca ar fi vazut-o pe insafi regina Angliei.

-Stiu, e stupida!! am zis eu bosumflata stiind ca arat ca o paiata pe tocuri.

-Tu glumesti? Te-ai uitat vreun pic in oglida? a zis tragandu-ma in fata oglinzii  uriase din dormitor, bineinteles pusa acolo de Alice. Dar cand m-am vazut am inteles despre ce vorbea. Eram extrem de feminina din cauza culorii, dar si din cauza modului in care imi era pusa in evidenta clavicula si apoi rochia mai avea si o parte mai provocatoare din cauza umaruli descoperit si lungimii care imi punea in evidenta picioarele. Ashley stiuse ce sa aleaga era perfect! O subestimasem. Si iata si lupii! Ashley, Emma si Alice au intrat chiar atunci in camera complimentandu-ma.

Ashley era Ashley: perfecta

 Alice:

la fel de jucausa si creativa cum o stim cu totii, iar Emma surprindea inca o data.

-Fetelor! Aratam minunat! a spus Al.

-Mai mult decat minunat! Sa mergem baietii ne asteapta! a topait Ashley zbughind-o pe usa.

Am mers direct la casa Cullen unde avea loc balul si apoi ne-am integrat in atmosfera! Era o petrecere senzationala! Eu si Edward am dansat toata noaptea! Pana m-am uitat la ceas.

-Iubire, hai sa mai stam jos! m-am rugat obosita de el. Mirosul puternic de tigari si bere imi intra in nari si se imprima in parul si hainele mele, nu ca m-ar fi deranjat foarte tare, adica am mai fumat si eu o tigara la viata mea.

-Sigur, iubito, daca vrei mergem acasa!

-Nu, mai vreau sa stam, dar ma dor picioarele de la atata dans.

-Bine. a spus in timp ce ocupam canapeaua. Vrei ceva de baut? m-a intrebat grijuliu sarutandu-mi fruntea.

-Am… a sigur! Suc, nu vreau sa ma ametesc mai tare decat sunt deja.

-Sigur iubito, asteapta-ma doar ma intorc intr-o secunda. si a plecat spre barul cu sucuri. 

Priveam spre colegii mei si i-am putut distinge pe Ashley si Shane care dansau apropiati la mai putin de trei metri de mine. Ashley m-a vazut si mi-a facut cu mana vrand sa vina spre mine, dar am asigurat-o printr-oinclinare a capului ca eram ok.

I-am zarit putn si pe Ali si Emmet care dansau. Sincer am fost foarte amuzata cum Ali incerca sa il faca pe Em sa arate elegant in pozitia de dans, saraca fata avea mult de lucru, mi-m inchipuit ca Jazz danseaza cu sora lui, Rose.

Si privind asa nu am putut observa persoana care se apropia de mine: Jacob Blak. Un fior care nu prea era de bine mi-a strabatut sirea spinarii si am inceput sa il caut cu privirea pe Edward. Daca inainte cu un minut eram euforica si fericita in bratele iubitului meu, acum sunt inspaimantata si ingretosata. Simpla lui prezenta ma enerva si parea sa fie si putin ametit. Pardon, corectie, putin mai mult.

-Hei Bella! a zis trantindu-se ca un marlan pe canapea inconjurandu-mi umerii cu bratele lui scarboase. Ce faci?

-Deloc bine, acum. Ce vrei? am zis scurt ridicandu-ma.

-Hei frumusete mica, nu fi asa dura!

-Ah… am oftat, duhnea a alcool. M-am grabit sa merg dupa Edward cand, deodata am simtit doua brate inconjurandu-ma si trantindu-ma de unul dintre peretii apropiati, departe de ochii copiiilor galagiosi care dansau.

-Cat ma poti supara Isabella! a spus cu patos, nu imi placea cand imi rostea numele. Lovitura ma lasase fara vlaga, aerul tixit de diferite mirosuri deranjante si oboseala si-au spus cuvantul. Eram terminata cand am realizat ca nimeni nu ma putea auzi!

__________________________________________________________________________________

Hey guys, sorry ca nu am avut timp sa postez, dar tezele si mini excursiile mele m-au tinut ocupata. Sper sa va placa si adevarul? Va las putin in ceata pana data viitoare care cred ca va fi saptamana viitoare cam pe luni.;;)

A si va rog din suflet cititi si voi notele mele de autor, eu stiu ca va omor cu cap. astea extrem de lalaite, dar am lucruri de spus si aici!:))

Love you all!

See you son!

I promise that I’ll have more fun, you?:*

Sonia:)

 

 

Lasă un răspuns

