Breaking Dawn!

<a href="http://„>

Bucurati-va dragii mei, bucurati-va…. acesta din urma a fost trailer-ul iubitului nostru best seller Twilight!
Dupa parerea mea acesta va fi cel mai bun film! Din cate putem obesrva imaginile sunt superbe si realiste. Imi amintesc de vremea in care citeam carte si inchideam ochii incercand sa-mi inchipui scenele si pot spune cu mana pe inima ca seamana extraordinar de mult cu ce au reusit cei de la Summit Entertainment sa realizeze. Este extraordinar si imi vine sa plang la gandul ca nu mai este mult si se va termina si aceasta magie pe care au reusit acesti oameni sa ne-o planteze in suflete. Zi de zi ma gandeam la aceasta poveste si acum ma gandesc, mi-as dori extraordinar de mult sa lasati comentarii si pareri, despre ce simtiti si credeti voi in legatura cu aceasta serie de succes!
Love you all!
Read and comment!
Sonia:*:*

Un gând despre &8222;Breaking Dawn!&8221;

Lasă un răspuns

