cap.11 -Prima noapte\Daruire

Edward Pov:

In sfarsit toate problemele noastre erau clarificate! Saptamana aceea la munte va ramane mereu in amintirea noastra! O iubeam pe Bella mai mult decat orice pe aces pamanat si in seara asta aveam sa imi tin promisiunea. Am pus mana pe telefon si am format numarul dragei mele surioare.

-Ce faci? am intrebat-o dulce.

-Nu bine tu? a zis ea. ouups cred ca am trezit-o din somn.

-Esti singura?

Ashley Pov:

Ce frumos e pe plaja aceasta! Si soarele si marea si si…. AUU! Tampit de telefon! Suna in dementa!

-Care-mi strici somnu de frumusete? Si auu la naiba cred ca mi-am dizlocat umaruu cand am cazut din pat:((

-Da? am zis cand am apucat telefonu.

-Ce faci? ah idiotu de fratemiu!

-Nu bine tu? ce naiba ma, e 4 dimineata!!

-Esti singura?

-Nu acum un minut am interactionat cu parchetu! Zi repede ce vrei? am zis nervoasa.

-Oups scuze, ma rog oricum, stii de casa aia de vacanta pe care am cumparat-o cand ne-am mutat aici nu?

-Sigur de ce? hi hi imi suna a un plan! Ce minte nastrusnica am!!

-Pai stii voiam sa ii fac o surpriza Bellei si ma gandesc daca poti tu sa pregatesti pe acolo si….

-Edward idiotule cu I mare!! De ce nu ai sunat mai devreme? O Doamne am atatea de facut si sa-l scol pe Emmet sa-l pun sa vina la mine, sa o sun pe Ali sa mergem la cumparaturi! Sa ajungem acolo sa pregatim! o dar stai e bine sa fie gata totul mai pe seara a? Stii tu o sa fie romantic si acum este o vreme minunata acolo! Nici pre frig nici cald, chiar cu putina zapada! Bella o sa adore locul ala!

-Stiam ca pot conta pe tine!

-Mersi stiu ca sunt geniala! Acum trebuie sa ii spui Bellei ca vii sa o iei intr-o mica excursie pe la 5!

-Sa traiti sefa acum daca trebuie sa fac alt ceva suna-ma!

-Nu pa! si i-am trantit telefonul ca sa-l pot suna pe idiotu de Emmet.

-Ce faci? l-am intrbat ca un copil mic care-si suna mamica.

-Bine. Auzi nu puteai sa suni mai incolo ca aku am treaba cu Rosie! O Rosie mai incet iubire!ah tampitu nu se poate abtine nici macar o seara!

-Bai perversilor! Gata cu perversitatile! Emmet trebuie sa vii la mine acasa in 10 minute! Ai inteles? ce imi place sa fac pe sefa!! Yupiiii

-Dar surioara…

-Niciun „dar”!! In 10 minute la mine acasa! O si adu-o si pe Emma!

-Esti nebuna? Aia o sa ma transeze daca o trezesc acum!! a zis el plangacios.

-Da sunt inca nu ai aflat? Zii ca i-am zis eu sa-si miste curu! Pa! mi-ar trebui un oscar!!! Sunt asa de mandra de sefia mea!!

Dupa ce am informat-o si pe Ali m-am dus repejor sa ma schimb. In 10 minute, stiu surprinzator de repede, eram gata! Surprinzator nu am intampinat vesnica mea problema cu alesul hainelor! Si pentru mine a fost o surpriza! Mi-am ales o bluza simpluta gri, pe dedesub un sutien frumos turcoaz, o fusta cu un imprimeu frumos cu flori, niste pantofiori draguti, un sacoul si obisnuitele mele accesorii care de aceasta data nu erau foarte extravagante. Constau doar in niste bratari si niste cercei mici si draguti!

***

La cumparaturi!

-Emmet vreau sa te duci sa iei tot ce scrie pe lista asta! Astia vor sta vreo 3 zile si le mai trebuie si mancare!

-Surioara tu dute si da comnda de florile astea! O si Rosie va merge cu tine.

-Auzi vrei sa nu mai faci pe sefa? Ca-mi pica ochii in gura de somn! se tipa naluca la mine.

-Hai ma stii ca-i pasiunea mea numarul 1! m-am plans eu.

-Bine gata cu certurile noi am plecat! De abia astept sa ajungem sa decoram tot! a cantat Rose fericita.

-Bine eu si Ali mergem pentru celelalte lucruri!

In scurt timp eu si Ali bateam mall-ul la picior in cautarea diferitelor chestii necesare. Mai intai ne-am oprit la un magazin de decoratiuni interioare de unde am ales niste paturi foarte dragute, lumanari, betisoare parfumate, cateva perne decorate cu paiete si cateva accesorii pentru baie. Nu dupa mult timp am hotarat sa colindam magazinele de haine! De unde i-am pregatit Bellei niste rochite, stiu ca era cam aiurea pt ca e iarna, dar in New Tork nu e asa frig si oricum nu stii niciodata cand ai nevoie de una, cateva perechi de jeansi, cateva bluze si niste cardigane.

-Ash, mi-a venit o idee! a zis Ali examinand o pereche de cizme cu platforma.

-Care ar fi aia? am zis achitand incaltamintea pe care o cumparasem.

-Hai la magazinu de lenjerie intima!

-De ce n-ai zis mai devreme? am zis eu suparata pe un ton hotarat.

-Pentru ca amcum mi-a venit in cap!

-Bine hai!

-Eu si Ali alesesem o multime de seturi dragute formate din 2 piese unele chiar cu corsete si cea mai importanta regina colectiei! Si totodata si cea mai sexy!

-Soro, suntem geniale! a zis Alice.

-Da suntem! am raspuns eu ridicand si coborand sprancenele.

-Hai sa mergem la Bella, ca-i destul de tarziu si trebuie s-o pregatim!

-Da stiu hai repede!

Bella Pov:

Sunt foarte ingrijorata oare de ce nu ma suna Edward? E deja ora 13 !!! Nu a mai stat atat niciodata fara sa ma sune! Am incercat sa-l sun eu dar tot timpul suna ocupat.

Stateam intinsa in pat si visam cu ochii deschisi, sincera sa fiu nici eu nu stiam la ce. La mine, la el, la noi doi, la tot.Ma gandeam ce ne-am fi facut daca n-am fi fost impreuna? Daca si-ar fi gasit pe alt cineva sau m-ar fi asteptat sa fac primul pas…. Of intrebarile astea!!

-Alo? Ce faci? am zis putin nervoasa.

-Bine iubire tu? a zis facand pe nevinovatu.

-Uite asteptam un telefon de azi dimineata!

-Scuze iubire dar am fost ocupat sa pregatesc ceva! de ce era asa de nerabdator?

-Ce sa pregatesti? am lasat-o eu mai moale.

-O dar suntem cam curioase azi! Dar, nu iti pot spune iubire! Vei afla in curand!

-Edward, tu faci misto de mine? Nu am auzit de la tine un cuvant toata ziua si acum vii cu prostii de astea?

-Iubire, te rog iarta-ma chiar atat de rau am gresit?

-Binee, iubire!

-A Bella, o sa treaca pe la tine fetele.

-De ce? ceva e la mijloc!! Urasc sa aflu ultimaa!

-Pai iubire nu pot sa-ti zic decat ca noi doi vom merge intr-un loc frumos unde sa fim doar noi doi inca putin inainte sa incepen din nou scoala!

-Te iubesc! De abia astept!

-Si eu te iubesc! Vin sa te iau la 5! Mi-e dor de tine!

-Mie imi spui? Pentru mine e enorm de greu sa-ti aud vocea fara sa pot sa te strang in brate!

-In curand iubire, in curand! Trebuie sa plec o sa vin repede!

-Pa!

Sincer nici nu imi prea pasa unde ma ducea atata timp cat eram numai cu el! In scurt timp fetele au ajuns la mine si au insistat sa-mi faca bagajul.

-Stiu ca stiti unde ma duce! Spuneti-mi!! le-am implorat.

-Bella, nu nu si nu! a zis Alice.

-Ashley? Te roog! Te implor!! Nu ai sa ma tradezi nu?

-Of Bella! Te rog fii intelegatoare, nu putem sa-ti zicem o sa stricam surpriza! Te rog relaxeazate!

-Nu poot! Vreau sa vina Edward! Si urasc surprizele!

-Bella, vrei sa ne omori?

-Lasa-l naibii pe idiotu de fratemiu! Acum trebuie sa te schimbi!

-Ashley! am mustrat-o eu.

-Scuzeee! Nah minunatu de fratemiu! Multumita? a zis sarcastica.

-Foarte! am strigat intrand in dressing si scotand capu pe usa sa-i arat limba.

-Sunt gata! am zis dupa alte 5 minute. Fetele insistasera si ma imbracasera cu o pereche de pantaloni rosii trasnet dupa parerea mea si desigur si a lor, o bluza gri lasata la un umar si o pereche de botine dragute din piele intoarsa.

-Hai sa vedem un film! a zis Ali.

-Ma duc sa fac niste popcorn! am propus.

-Te ajutam? au intrebat la unison.

-Nu, alegeti filmu!

In 10 minute eram gata asezate in fata televizorului.

-Unde sunt baietii? am intrebat uimita sa le vad fara Shane si Jazz.

-AAA… sunt la.. la…. se balbaiau ele.

-Basket! a zis Ashley.

-Film! a spus Alice deodata cu Ash.

-Film!

-Basket! apoi au inversat replica apoi eu am ridicat o spranceana privindu-le scepticcu mainile incrucisate la piept.

-Pai au vrut o zi cu baietii! a spus Ashley.

-Asa ca au hotarat sa mearga la un film tampit de baieti cu batai si sange si si violenta!a continuat Alice.

-O da si dupa la un meci de basket! a continuat Ashley rasufland usurata odata cu Ali schimband priviri cu subinteles.

-Bine! am renuntat eu, pentru ca oricum nu aveam cum sa scot vreun cuvant de la ele.

-Deci, Bellie mai zimi te tine si fratemiu!

-Ce sa-ti zic Ashley?

-Mai stii tu …. chestii! a zis Ali.

-A vreti atatea detalii?

-Logic! au zis amandoua.

-Salvata de clopotel! am zis vazand ca suna telefonul. M-am repezit la el cu un zambet imens pe fata si am observat ca am primit un mesaj.

” Iubire,

Vin in 5 minute, sa fii gata ca nu mai pot sta fara tine! Te iubesc!

Edward”

Asa ca am trimis un mesaj inapoi.

„Edie,

Cobor in fata blocului, te pup

Bella”

In 2 secunde am primit alt mesaj.

„Iubire,

Stii ca nu-mi place sa-mi zici EDIE!!

Te iubesc!
Edward”

Am continuat.

„Iubire, da stiu ca scrii repede mesaje, si mie imi place EDIE!! Te loooog lasa-ma sa-ti zic asa!

Te iubeesc! Bella!”

Am asteptat sa protesteze dar nu am mai primit mesaje.

-Bella ce stai si te uiti ca mata la telefon? a intrebat Ashley.

-Da mai intai zambesti apoi razi apoi stai si astepti? S-a intamplat ceva? a continuat Alice ridicandu-se de pe canapea.

-Cine era?

-Edward! am ras.

-Oo, lasa-i Ali, sa-si trimita mesaje de porumbei!

-Si ce zice? a intrebat Alice curioasa mangaindu-mi catelul.

-Alice! a certat-o Ashley.

-Bineee, bineee!

-Lasa asta, Bella putem sa luam noi catelul sa avem grija de el cat sunteti plecati?

-Sigur! Dar sa ai grija de copilul meu!la aceasta ea a scos limba luand catelul de la Alice din brate.

-Cine e cea mai draguta javra? Tu esti, tu esti. O sa-ti faca mami Ashley niste hainute! Da, da! Si o sa mergem si la salon. alinta ea cainele.

-O da-mi si mie pufuletuu! s-a plan Alice, dupa care l-a primit si a inceput sa-l mangaie. Cine e javra mica? Bate la usa! a anuntat Alice tresarind si parand speriata.

-Usor Ali! Ca nu suntem in filme de groaza! Nici un ciudat cu masca nu-i dupa usa pregatit sa ne omoare. a ras Ashley. Probabil e Edward!

-Ma duc sa deschid! am zis vesela.

-Bella, ia-ti bagajul, inchidem noi pe aici ca avem cheia de la tine! m-a asigurat ea.

-Va iubesc! Sa aveti grija de Cookie!

-Si noi, nu-ti fa griji! Distractie placuta!! mi-au zambit prietenele mele cu subinteles.

Am insfacat geanta si mi-am pus haina si am deschis. In fata mea a aparut un imens buchet de trandafiri albi de dupa care a rasarit Edward.

-Iubire! am strigat si am sarit in bratele lui care m-au primit bucuroase si mi-au oferit toata dragostea lor.

-Te iubesc! a spus schitand zambetul meu favorit.

-Stii ca si eu o fac! am zis unindune buzele.

-Hai, copii gata!!! striga Alice.

-Perversilor, va vede copilul!!! tipa si Ashley.

-Ce copil iubire? a intrebat Edward razand.

-Cookie! mi-au luat-o fetele inainte.

-Acum hai plecati mai repede sa ajungeti si voi la timp! a zis Ashley.

-De ce sa ajungem la timp? am intrebat stand cu mainile impreunate dupa gatul lui Edward.

-O sa vezi iubire! a spus el. Pa surioara, pa Ali!

-Pa! Sa va distrati!

-Ai de gand sa-mi spui? m-am milogit eu cand imi deschisese portiera Volvoului argintiu ca sa pot intra in masina.

-Iubire, putina rabdare, este o surpriza!

Muream de curiozitate sa vad unde ma duce, dar defapt nu prea ma interesa atata timp cat vom fi doar noi doi. Tanjeam dupa el, tanjeam dupa fiecare bucatica din el, si asta in fiecare moment.

Tacearea era apasatoare pentru mine, dar preferam sa astept cuminte in liniste, sau poate nu chiar cuminte. Din cand in cand il sarutam usor la baza gatului si ii sopteam cat de mult il iubesc, iar el imi tinea mana in permanenta si imi mangaia chipul pe tot parcursul drumului care a durat cam 2 ore. Mergeam pe langa paduri cu copaci inalti si batrani. Cu cat ne adanceam mai tare in padure copacii deveneau din ce in ce mai viu colorati in verde. Presupun ca era o clima care le pria datorita culorii lor vii.

In scurt timp am ajuns fix pe aleea din fata a unei casute superbe!

-Iubire, asta va fi casuta noastra pentru inca 3 zile!a spus iubitu meu deschizandu-mi portiera masinii.

-E minunata!

-Poate, dar nu e nimic minunat in comparatie cu tine! a spus dupa care m-a sarutat cand am iesit din masina.

-E putin frig. m-am plans eu.

-Hai in casa iubire o sa-ti placa!

Am intrat in casa si era absolut superb, Edward m-a dus sus dupa ce am mancat o cina pregatita de el.

-Iubire, sunt placut surprinsa! am zis lasandu-ma pe spate pe pat.

-De ce, iubire? m-a intrebat venind deasupra mea.

-Nu stiam ca gateti, si nu stiam ca gatesti atat de bine! am zis sarutandul la baza gatului, apoi croindu-mi drum spre buzele lui.

-Orice pentru iubita mea! a zis dupa care mi-a muscat buza inferioara.

-Ce vrei sa facem?

-Nu stiu, dar un dus cu siguranta!

-Bine iubire, relaxeazate si dupa te astept jos! Ma duc sa aprind focul in semineu.

-Vin imediat! am zis intrand in baie.

Nu am stat foarte mult la dus avand in vedere ca iubirea mea ma astepta. Dupa ce am terminat dusul m-am infasurat intr-un prosop si am inceput sa-mi perii dintii incercand sa fiu meticuloasa, apoi mi-am uscat parul. Dupa ce am terminat aceasta mica rutina, am mers la micul geamantan cu haine. Cand l-am deschis am ramas socata, vreo 5 seturi de lenjerie intima cu etichete frantuzesti stateau in varful hainelor. Nu stiu cand si cum dar fete vor avea sa plateasca pentru asta. Totusi mi se parea o idee draguta, ba nu doamne la ce magandesc „draguta”??? Nah macar daca no sa functioneze o sa-l uimeasca, asa ca m-am imbracat cu cea mai horror piesa: era o lenjerie intima foarte provocatoare, neagra, din dantela cu niste snurulete din saten negru care se legau pe parti.iar pe deasupra mi-am pus un halat tot negru din matse. Sin am coborat jos cu inima cat un purice.

Edward nu era de gasit, am mers in living si am ramas uimita, pe jos era un covor mare si blanos, iar de jur imprejurul lui erau numai petale de trandafiri. Trandafiri nu erau numai pe jos ci si in numeroase vaze puse langa numeroase lumanari aprinse care se asortau perfect cu focul din semineu. In fata mea a aparut Edward care tinea in mana un trandafir rosu.

-Iubire, ce repede ai coborat! a zis incantat sa ma vada asa imbracata.

-Ce e cu toate astea? am intrebat surprinsa.

-M-am gandit ca poate vrei sa avem o noapte mai placuta!

-Ei bine e superb!

-Poftim! si mi-a intins trandafirul. Simbolizeaza toata dragostea pe care ti-o port! a spus tragandu-ma aproape de el, eliminand spatiu dintre noi.

-Te iubesc!

-La fel cum o fac si eu! Te iubesc, Bella!

Apoi ne-am unit buzele intr-un sarut mai puternic si mai plin de dorinta cum nu a mai fost pana acum. Mainile mele misunau la gulerul camasii lui in cautarea nasturilor.

-Bella, am promis ca vom incerca…. doamne cat de prostut era.

-Iubitule, sunt mai mult decat sigura ca vreau sa fac asta! Te vreau!

-Daca, fac ceva gresit sau te ranesc spune-mi! Si vreau sa fii sigura de asta!

-Sunt, iubire!

-Esti minunata! a spus unindune buzele din nou.

-Te iubesc!

-Stii ca si eu o fac! ma citat el uitandu-se dornic si iubitor la mine.

Eram mandra ca voi fi prima din viata lui si poate si ultima. Zambeam amandoi stangaci avand in vedere ca asta era prima noastra experienta. Eram doi indragostiti nebuni unul dupa altul care voiau ca totul sa iasa perfect! Inima mea o luase de mult la galop si accelera de fiecare data cand ma apropiam mai tare de el. Am uitat de timp, de spatiu si mai ales de imbujorarea obrajilor mei in timp ce priveam in ochii lui. Magnifica culoare de verde mocnea si parea dornica si imbatata de dragoste pura.

Sarutul se intensifica, iar mainile mele coborau incet desfacandu-i nasturii camasii in timp ce el mi-a desfacut delicat cordonul halatului strangandu-ma in brate. In scurt timp lipsa aerului isi facu aparitia. Gafaiam incet in timp ce fruntile noastre se odihneau rezemandu-se una de alta.

-Te doresc! cuvintele lui imi provocasera un val de fluturi neastamparati in stomacul meu.

M-a ridicat cuprinzandu-mi soldurile , iar eu mi-am infasurat piciorele in jurul taliei lui. Grijile disparusera si ne lasam purtati de val in aceste clipe de pasiune. Mainile lui imi mangaiau delicat pielea lasand arsuri in urma lor. Camasa lui a zburat pe undeva printr-un colt al camerei impreuna cu halatul meu. Ne-am lasat in jos si ne-am pus pe covorul blanos, care nu semana ca un covor ci avea mai mult rol de pat sau saltea. M-a sarutat usor pe frunte dupa care a urmat un circuit facut de vreo trei ori pe fata si gatul meu. Limba lui se plimba lacoma pe intreg corpul meu. Eu ii mangaiam si masam spatele, iar apoi i-am desfacut pantalonii. Era desupra mea, dar avea grija sa nu se lase cu toata greutatea. Eram orbita de frumusetea lui. Imi planta saruturi pe abdomenul meu pana cand a ajuns la unul din snururile lenjeriei de care a tras cu dintii. S-a ridicat ajutandu-ma sa-mi desfac snurul de la spate. Mi-a zambit dupa care a inceput sa-mi surute sanii provocandu-mi o senzatie extraordinara. Ii mangaiam abdomenul, bratele si spatele in timp ce el imi dezmierda sanii muscandu-i.

Ne-am rasucit iarasi, iar el mi-a desfacut si ultimul snur lasandu-ma fara lenjerie. Mi-am trecut mana peste bata boxerilor lui lasandu-i sa cada pe podea. Apoi i-am sarutat lobul urechii, el a reactionat gemand cu gura pe gatul meu. Ne-am sarutat pentru a mia oara in aceasta noapte, m-a lasat pe spate in timp ce imi deschidea coapsele. Am vazut cum schita un mic zambet in coltul buzelor. Ardeam de nerabdare sa-l simt. Iar eu i-am dat permisiunea printr-o inclinare a capului.Excitatia plutea in aer.

Cand in sfarsit s-a introdus in mine, i-am mangaiat obrazul in semn ca totul era ok. Edward imi provoca o multitudine de senzatii doar prin simplul fapt ca se afla langa mine. Aveam propriul nostru ritm si lasam gemetele sa ne acopere. Am inchis ochii pentru a memora momentul magic.

Totul parea un vis din care, in ruptul capului nu voiam sa ma trezesc. Adoram ce s-a intamplat cu dragostea noastra si mai ales cu efectul contopirii noastre care m-a adus pe culmile fericirii.

-Te iubesc! am auzit soapta iubitului meu.

-E tot ce am nevoie! am zis sarutandu-l.

Dupa acest mic moment visele m-au cuprins. Si bineinteles ca erau vise frumoase care il cuprindeau pe Edward!

Edward Pov:

Tocmai petrecusem cea mai uimitoare noapte alaturi de Bella mea. Un ghemotoc mi se puse in stomac numai ca m-am gandit la acest cuvand, deoarece ea, chiar era a mea! Nu stiu ce minuni facusem ca Dumnezeu sa-mi daruiasca un asemea inger care ma iubea la fel de pur si sincer cum il iubeam eu si care sa mi se daruiasca trup si suflet. Intradevar eu eram in totalitate al ei, iar ea a mea! Era perfecta, avea acea frumusete interioara care imi starnea adoratie, iar trupul ei pur si simplu ma inebunea! Si iato pe ea, aici odihnindu-se in bratele mele cu focul din semineu care desena umbre jucause pe trupul ei gingas si dezgolit.

Daca cineva zicea ca nu exista perfectiune, atunci mintea cu nerusinare. Toate acestea erau concentrate doar in chipul angelic al ingerului meu.

Nu existau cuvinte care sa descrie noaptea precedenta, ne potrivisem ca doua piese de puzzle. Contopirea noastra a fost speciala si unica si nimeni si nimic nu putea sterge acea amintire din capul meu. Cum nu poate sterge nici urmele lasata de saruturile si mangaierile ei. Era perfecta, puteam scrie romane despre asta si dragostea noastra, ma facea sa simt ceea ce altele nu ma facusera in ani. Era totul si eu o voi iubi mereu neconditionat.

Am clipit incet dezmeticindu-ma si am observat ca inca eram intinsi pe jos pe covorul blanos. M-am ridicat usor astfel incat sa nu o trezesc si mi-am tras boxerii pe mine, dupa care am gasit halatul ei de seara trecuta si am infasurat-o in el. Am ridicat-o la fel de incet in stilul miresei si am urcat scarile spre dormitor. Am asezat-o usor si apoi m-am pus langa ea. Am stat imbratisati mult timp dupa aceea pana am adormit din nou!

***

Dimineata a venit repede, iar iubita mea incepuse sa se foiasca usor sub asternuturi. In coltul buzelor ii aparuse un mic zambet gingas ceea ce ma anunta ca era treza. I-am daruit cateva saruturi pe fata ei frumosa, iar ea imi saruta gatul usor.

-Buna dimineata iubirea mea!

-Neata! a zis zdrobindu-si buzele de ale mele.

-Ce mai face iubire mea? am zis sarutandu-i nasucul mic, delicat si dragut.

-Se trezeste in cea mai minunata dimineata din viata ei. inima imi tresalta de bucurie.

-Ai dormit bine? nu stiu de ce imi faceam atatea griji dar voiam sa se simta perfect!

-Mai intrebi? Am fost in al noualea cer, iubire! Multumesc, multumesc pentru aceasta noapte care va ramane mereu in amintirea mea indiferent de timpul care va trece! Si multumesc ca esti in viata mea!

-Bella, iubire, eu trebuie sa-ti multumesc pentru ca existi, pentru ca mi-ai daruit si imi daruiesti toate aceste momente! Te iubesc! Si viata mea ar fi o noapte fara stele daca nu te-as avea pe tine. Viata mea ar fi fada! Tu ii dai culoare si tu ma faci sa zambesc!

-Doamne cat pot sa te iubesc! am sarutat-o tandru dupa care am strans-o tare in brate sarutandu-i fruntea.

-Ti-e foame? am intreba-to deoarece stomacul o daduse de gol.

-Poate, dar vreau sa stau aici sa ma bucur de aceasta dimineata alaturi de tine!

-Orice vrea iubire mea!

Am lasat linistea placuta sa ne acopere, Bucurandu-ne fiecare de prezenta celuilalt, stand asa vreo ora. La un momentdat a inceput sa se foiasca dezmortindu-si oasele.

-Iubire, ma duc sa fac un dus! a zis sarutandu-ma.

-Sigur iubire!

-Vrei sa ma ajuti? imi placeau ideile ei.

-Cum sa nu scumpo! M-am ridicat din pat si i-am adus un halat alb de baie ajutand-o sa si-l puna deoarece era dezbracata.

Am ajuns in baie si am dat drumul la apa calduta. Apoi am intrat amandoi in dus lasand apa sa ne ude complet. Ea a luat un burete pe care a pus gel de dus si a inceput sa-mi maseze spatele, delicat cu el. M-am intors spre ea si am sarutat-o lipind-o cu spatele de peretele cabineii de dus. Ea a gemut sub corpul meu, iar eu ii mangaiam formele perfecte. Am simtit cum mi-a muscat delicat lobul urechii. Am ridicat-o cuprinzandu-i soldurile dupa care ea si-a pus picioarele in jurul taliei mele in timp ce lasam apa sa ne dezmiarda trupurile. Limba mea a trecut usor peste trupul ei plapand, rezultand astefl gemete de placere. I-am rostit numele dupa care am inceput sa ne sarutam pasional. In dimineata aceasta am avut-o din nou pe iubirea mea.

In jumatate de ora am iesit si mi-am infasurat un prosop in jurul taliei dupa care am luat inca un prosop si l-am pus in jurul Bellei.

-Te iubesc! a zis cu limba la baza gatului meu.

-Si eu iubire tu esti viata mea acum! Ce zici acum de micul dejun?

-Sau poate pranz! a chicotit ea.

Bella Pov:

Am petrecut cele mai frumoase momente din viata mea laturi de iubirea mea.

Si astazi insistase sa gateasca. Ma omora! Se chinuia atata sa iasa totul perfect!

-Edward te rog lasa-ma sa te ajut!

-Iubire, tu fa-te comoda si lasa-ma sa te rasfat! a zis punand pe masa pranzul nostru.

-Ma rasfeti prea mult!

-Sa nu mai zici asta!

-Bineeee!

In jumatate de ora terminasem si acum eram pe afara plimbandu-ne.

______________________________________________________

Nici nu stiu de unde sa incep! Sper doar sa nu va plictisesc cu notele mele de autor.

Sper din suflet sa placa acest capitol pentru ca e prima data cand descriu asemenea momente cu lux de amanunte ;;):) Si desigur sper sa va placa si pozele. Astept parerile voastre sincere si ramane valabila chestia cu 7-8 comentarii:):);;) De voi depinde continuarea povestii. De abia astept sa vad ce pareri aveti! O si tinutele sunt in exclusivitate create de mine! De abia astept sa vad ce spuneti!

Love you all!

Sonia:*:*:X:x



















Lasă un răspuns

