cap.10 – Vacanta part.II /Prezentari

Ashley Pov:

Eram in camera si nu stiu unde dracu era telefonu ala!!! Ma disperaaa!! Cred ca are si bateria descarcata, si eu aveam mare nevoie de el!!

-Iubire ce-ti trebuie atatea creme si haine si farduri si toate astea, ca daca nu erau astea il gaseam mai repede.

-Hai ma iubiree!! Parca ai fi Emmet!! am zis intorcandu-ma la el.

-Of iubire hai scuzee! a zis strangandu-ma in brate si sarutandu-ma pe gat.

-Scuze acceptate! am zis unindu-ne buzele. Inima imi canta de fericire!! Eu aveam cel mai minunat barbat care ma iubea neconditionat, sora mea isi gasise de curand jumatea, iar Edward si Bella erau asa de indragostiti de zici ca sunt lipiti cu super glu. Sau cum naibii era cantecelul ala de la reclame? „Picatura ce lipeste nimic nimic nu dezlipeste”:)):)) trebuie neaparat sa-i  zic lu Emmet:))

Shane m-a ridicat, iar acum eu aveam picioarele incolacite in jurul taliei lui. El s-a pus pe pat cu mine deasupra lui. Mainil mele ii explorau spatele pana au dat de gulerul tricoului. El imi descheiase deja nasturii camasii si ramasesem in sutien. Am scapat rapid si de tricoul lui, iar acum el imi saruta abdomenul. Totul era perfect pana cand… INCEPUSE SA SUNE TELEFONUU!! Dracu sa-l ia.

-Uite ca am gasit telefonu iubire! a ras Shane.

-La naiba cu el!

-Sa-l lasam sa sune?

-Ihi! apoi el a inceput sa traga de capsele de la blugii mei. Telefonu suna in dementa. Asta sigur era Alice sau Emma, numai ele nu aveau ce face de sunau ca nebunele. Telefonu suna si suna si suna… pana cand s-a oprit. Hiu!

Iubitu meu a continuat sa-mi sarute si magaie corpul acoperit doar de lenjeria intima. Eu m-am pus deasupra lui, iar el cauta deschizatoarea sutienului meu.

„Cioc, Cioc” la naiba cine batea in usa?

-Shhh! a zis Shane cu gura langa lobul urechii mele.

-Shane Collins deschide usa!!! tipa Alice de pe hol.

-E Alice! m-am plans.

-Las-o iubito! O suni mai incolo!

-Continuam?

-Bineinteles! a zis vesel incepand sa caute iar deschizatoarea aia nenorocita.

-Deschideti usa sau o spar ca-i Emmet langa mine!!! tipa nebuna.

-OFFF!! am oftat lasandu-ma pe spate langa el.

-Iubire nu scapam de ea.

-Dute sii deschide, eu ma duc in baie sa ma schimb si daca pune intrebari zii si tu ca dormeam.

-Bine iubire! a zis sarutandu-ma tandru.

Alice Pov:

-Emmet in doua minute spargem usa!

-Alice, esti sigura? Adica mie nu mi-ar conveni si nu-i usa noastra! a zis Emmet rontaind un baton de cereale.

-Cine esti si ce ai facut cu Emmet? am intrebat uimita de afirmatia lui.

-Eu sunt, Ali, dar mai am si eu momentele mele! a zis ofensat, iar apoi deodata usa s-a deschis si in prag era fratemiu care isi tragea un tricou pe el. Of, oooups cred ca i-am cam intrerupt. Fraiera esti Alice!!

-Shane, noi plecam! am zis tragandu-l pe Emmet de mana.

-Stai mah Ali! Ce ii?

-Esti ocupat? am intrebat vinovata.

-Nu dormeam! Ashley e la baie intrati! da da, pe naiba! cine dracu ii crede? Dar oricum sunt asa fericitaa pentru ei ca se iubesc si se inteleg!!

Am intrat inauntru si ne-am asezat pe pat.

-Deci dragul meu frate maine e petrecerea de Craciun!!! am zis entuziasmata, iar el se uita la mine ca bouu si dadea din cap afirmativ.

-Aha si? a intrebat in cele din urma.

-Of ce naiba? Cat sta ASh la baie? Nu ma pot bucura cu tine!! am zis suparata.

-Aliceee! a tipat Ashley iesind din baie.

-Ashleyyy! am tipat si eu luand-o in brate si incepand amandoua sa sarim in sus. Maine e petrecerea de Craciun!!!

-Yupiiii!! Cumparaturii!!!

-Da, trebuie sa le luam pe fete si sa mergem in oras! am propus eu.

-Bine sun-o pe Rose si ne vedem in 15 minute jos in hol!

-Si Bella si Emma?

-Le sun eu!

-Bine pa!

Ashley Pov:

Dupa ce au plecat si fratiorul meu si Ali am ramas singura cu Shane si le-am sunat pe fete, iar ele erau de acord sa mergem la mall.

-Imi pare rau iubire! am zis trista tragand o bluza pe mine.

-Nu-i nimic iubire, raman cu baietii si poate mergem la un biliard in holu hotelului.

-Bine! am zis vesela.

Mi-am ales o tinuta perfecta. Aveam o pereche de pantaloni lungi o bluza lunga gri o pereche draguta de cizme si o vesta.-Iubire hai mergem?

-Sigur Shane! l-am luat de mana pe iubitu meu si am coborat jos stand apropiati.

-Mai Shane, nu mai veneai azi! s-a plans Emmet Emmet care o tinea de manuta pe Emma.

-Da voi de ce va tineti de mana? am intrebat eu.

-Pai uite surioara Rose e la baie si eu am grija de copilul ei.

-Uuau! Nu poate sa stea singurel? am intrebat iar.

-Pai vrea sa se duca sa-si ia o gustarica dulce de la minibarul de la cafenea si nu vreau sa-l pierd pentru ca mama o sa ma omoare.

-Bine Emmie promit ca o sa-ti cumpar o acadea de la super market cand ma intorc! am zis mangaindu-l pe cap.

-Bine surioara! a zis cu un ranjet tamp.

-Acum hai ca a venit si Rosie! a zis vesela Alice.

Eram pe drum si fetele glumeau si radeau. Vorbeau despre baieti si despre experientele lor. Cand am ajuns la mall eu si Ali am decis ca prima noastra oprire sa fie la un magazi de rochii. Erau superbe! Si fiecare ne-am ales rochia perfecte pentru minunata petrecere de Craciun.

-Fetelor o sa fim extraordinare! a zis Rose.

Restul zilei a trecut repede, a fost o zi ca intre fete la coafor, pedichiura, manichiura, masaj si la spa. Bineinteles ca baietii ne-au sunat de vreo 3000 de ori si a trebuit sa-i anuntam ce facem si unde suntem. Am fost cam stresate ce-i drept. Mai ales de Emmet care ne implora sa-i luam mai multe acadele.

Bella Pov:

Si iatama in fata oglinzii gata pentru petrecere.

-Edward, arati uimitor, iubire!

-Nu-i adevarat toti palesc in comparatie cu tine! a zis unindu-ne buzele.

-Gata iubire hai ca ne asteapta!

-Petrecerile astea! s-a plans el.

Fetele aratau grozav, mai ales din cauza stilistelor noastre Ashley si Alice care ne creau tinute extraordinare.

Rosalie arata suberb imbracata in rosu cu accesorii rafinate.Ashley avea o rochita draguta pe lilaEmma, ne-a surprins fiind imbracata ca de obicei in albastru dar de data aceasta mult mai finut Alice era o scumpa imbracata in alb si negru iar in cele din urma eu care aveam o rochita neagra cu putina dantela la poale.

Ne-am distrat toata seara si am dansat cu Edward.

-Hei, Edie las-o pe Belie sa danseze si cu  mine! a zis Emmet ranjind batandu-l pe Edward pe umar.

-Ma intorc iubito! a zis sarutandu-mi lobul urechii.

-Mai Belie da ai luat lectii de dans?

-Nu Emmet! am ras eu.

-Dansezi bine zano!

-Iar faci aluzii la numele meu?

-Nu Tinkerbell! a ras. Emmet ce poti sa-i faci? Copilul asta mereu o sa enerveze si in acelasi timp sa ma binedispuna.

Am continuat sa dansam dupa care Emmet m-a predat lui Shane apoi lui Michael si in cele din urma lui Jazz.La un moment dat a sosit timpul sa de deschidem cadourile.

Edward imi facuse cel mai frumos cadou care ma emotionat. Era o bratara din argint cu o inima din cristal.

-Multumesc mult! E superba!

-Iubire nu trebuie sa-mi multumesti! Tie oricum iti apartin doua inimi!

-Ei bine multumesc pentru amandoua! am zis dupa care l-am sarutat.

Dupa ce ne-am despachetat cadourile am continuat cu distractia, cel putin noi pentru ca Emmet a continuat cu mancatu.

-Emmet bagi in tine ca intr-o cantina!!! tipa Emma.

-Ai ma surioara ca nus asa d egras! a zis cu gura plina.

-Emmet tu de ce ai cap? Sa nu-ti ploaie in gat? E trecut de 10 si tu halesti de parca n-ai mai mancat de 3 zile! a zis Ashley revoltata.

-Fetele astea!!! s-a plans el.

-Hai sa dansam!! a zis Rose cand a inceput sa sunne muzica in boxe iar.

Am dansat cu fetele dupa care a inceput o melodie mai lenta pe care am dansat cu Edward. Mi-am lasat capul pe pieptul lui si am inceput sa ne rotim.

-Vrei sa mergem? a intrebat el.

-Mda! am zis sarutandu-i gatul.

-Baieti noi plecam! E tarziu! a anuntat Edward.

-Pa! am zis eu somnoroasa.

-Bye, bye copii! au zis prietenii nostri.

Cand am ajuns pe hol Edward m-a ridicat in brate in stilul miresei si am inceput sa ne sarutam. La dracu s-o ia de usa handicapata, ca trebuia s-o deschidem!! M-am lipit cu spatele de usa in timp ce Edward baga cartela in broasca electronica sarutandu-mi gatul in acelasi timp.

Intr-un final am reusit sa intram, iar eu am inchis usa cu piciorul. Am inaintat spre pat in timp ce ii descheiam sacoul si lasandu-l sa cada pe jos. De pantofi am scapat amandoi rapid, iar acum eram pe pat descheindu-i camasa in timp ce el imi desfacea rochia de la fermoar. Acum ii mangaiam pieptul bine sculptat si ii sarutam gatul in timp ce el imi cauta deschizatoarea de la sutien.-Bella! a spus cu buzele lipide de pielea mea. Stai!

-Nu vrei! am spus cu vocea inceata si fiind mai mult socata, nu ma voia!!!

-Bella, iubito nu fi prostuta!

-Iubito? am intrebat in batjocora ridicandu-ma si intrand in baie. Cand am ajuns am tras pe mine un halat si m-am trantid langa cada.

-Bella! a zis intrand si venind langa mine.

-Lasa-ma Edward! am zis incepand sa lacrimez.

-Iubito nu ma intelege gresit, bineinteles ca vreau! Vreau mai mult decat iti dai tu seama, dar nu cred ca e momentul potrivit, suntem obositi si mai avem si ceva alcolemie in sange. a zis sarutandu-mi crestetul.

-Ba nu, minti!

Edward Pov:

Prostuta mea mica!! Cum naibii credea ca nu o vreau? Cand eu doream infiecare minut fiecare particica din ea, cand eu o iubesc mai presus de tot si toate.

-Bella, cum poti spune asa ceva? Cum sa nu te vreau mai fata prostuta frumoasa si mult prea sensibila? Nu te vrea toata lumea? Am impresia ca este o coada lunga de vreo 6 km. in spatele meu de baieti care asteapta sa fac o greseala atat de mare incat… Esti mul prea atragatoare! Ce naiba scumpo! am explodat eu.

-Acum cine e prostut? a intrebat ea privindu-ma in ochi. Ma indoiesc ca tu vei face o greseala sau ca cineva iti poate lua vreo data locul pe care il ocupi in inima mea. Ma indoiesc ca exista o coada si ca prostuta sau ciudata sau timida se poate adauga pe lista de a fi atragatoare a cuiva si in cele din urma si cel mai important ma indoiesc ca are sens ca tu sa ma poti iubi! nu puteam crede ce spune.

-Bella, tu nu trebuie sa te indoiesti niciodata de iubirea pe care tio port sau de sentimentele mele pentru tine pentru ca credema ele sunt adanc sadite acolo inauntru in inima mea, iubito. Tu ai pus stapanire pe inima mea in asa scurt timp si in legatura cu lista sau coada aceea de baieti, e nevoie sa trimit o petitie la semnat ca sa ma crezi? Sa-ti spun numele care sunt in capul listei? Pe unii ii cunosti dar altii s-ar putea sa te surprinda, iubito! am zis injectat cu dragostea pe care mi-o purta ea.

-Serios?

-Da, iubito! Da de o mie de ori! Sunt un natarau si te rog sa ma ierti! Probabil nici nu te merit, sunt momente in care stau si te privesc si ma gandesc ce fapte marete am facut ca sa te merit?

-Edward iti spun eu ce ai facut. Existi! Si doar pentru simplul fapt ca existi eu te iubesc! Dar de ce nu acum?

-La fel cum o fac si eu Bella! am zis unindu-ne buzele. Cat despre intamplarea de mai devreme iti promit ca vom incerca iubito! Jur! Dar nu acum.

-Edward, sufletul meu tanjeste dupa tine mai mult ca oricand!

-Si al meu Bella, dar nu in seara asta! Te rog!

-Si eu te rog, te rog fierbinte din toate puterile! a spus slabita si abatuta.

-Doamne Bella, nu ma mai ruga asa pentru ca nu pot sa iti rezist si in preajma ta pur si simplu nu mai pot gandi rational!!!

-Raule! ma acuzat ea fiind asa de scumpa.

-Bella, cat de repede dar nu in seara asta! am aprobat-o eu. Acum sa mergem la culcare iubito! am zis dupa care am luat-o in brate in stilul miresei.

-Te iubesc! Sa nu uiti asta niciodata!

-Bineinteles ca nu iubire! Somn usor si sa ma visezi!

-Mereu o fac!

Bella Pov:

Au trecut 5 zile de la incercarea noastra nereusita din aceea noapte de dupa petrecere. Eram suta la suta sigura ca clipa aceea va veni mult mai repede, dar acum aveam alte griji pe cap. Maine dimineata noi plecam si in maxim doua zile o sa-l prezint pe Edward parintilor mei ca fiindu-mi iubit! Ce mama naibii stiu ca parintii mei il cunosc dar tata iar o sa devina iarasi absurd si o sa il ia la bani marunti! Sunt mai mult decat stresata!

-Hai iubire la culcarica ca maine avem zbor lung! a zis Edward masandu-mi umerii.

-Iubire nu mai pot!

-Of, Bella o sa fie bine! O sa vezi!

-Noapte buna! am zis posomorata. Firar ai naibii de viata!!!

Am visat cum ca eram intr-o padure intunecata si o ceata densa domina peisajul. Ma plimbam singura si o oarecare neliniste ma bantuia. Acea neliniste nu era singura era combinata cu stropi mari si reci de frica. In capatul unei alei din piatra albicioasa era ingerul meu, Edward. Am inceput sa alerg spre el si din ce mai mult ma apropiam de acel loc el se distanta si de venea o umbra.Din spatele meu s-a auzit un marait si atunci intunericul m-a cuprins.

-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Edward Pov:

Saracuta de ea era asa stresata dar eu i-am zis ca totul va decurge bine dar nu dorea sa ma asculte e prea incapatanata. Totusi nici eu nu aveam stare, m-am ridicat de langa ea si m-am dus pana la baie. Mi-am dat cu putina apa pe fata cand am auzit un tipat. Am iesit din baie si am ramas socat iubita mea era langa pat intinsa pe jos suspinand.

-Bella, shh gata iubito sunt aici!

-Edward!! Nu pleca!

-NU plec! Ai visat urat? Gata era doar un vis s-a terminat! ce avea?

-Edwa aa rd! a suspinat ea. Erai t tt  u si o creatura sii si…

-Bella, gata hai in pat iubito sa te linistesti.

-Cat e ceasul? a inttrebat mai coerenta de data asta.

-Mai avem 4 ore pana trebuie sa plecam, dar  lasa asta Bella, esti bine?

-Da, acum da!

-Te iubesc!

-Eu mai mult!

-Nu ai cum! am ras eu. Mai dormi putin te rog! Si nu te mai gandi la ziua de maine.

***

La aeroport:

Eram ingrijorat pentru ea, se purta ciudat si avea tot felul de vise care o chinuiau. Ajunsesem acasa, iar acum ma pregateam sa merg sa o iau si sa mergem la parintii ei.

-Bella, iubire!! Imi deschizi si mie te roog! strigam la usa ei de 5 minute!

-Scuze, eram in baie iubire! a zis ea, era imbracat doar intr-un halat. Intra!

-Bella, calm! Respira iubire si hai mai repede ca suntem in intarziere, nu ziceai tu ca vrei sa iasa bine?

-Normal! Stai sa ma schimb! a zis ea din dormitor. Poti sa vii sa ma juti putin? m-am ridicat de pe canapea si m-am dus in camera unde ea era imbracata cu o rochie roz cu negru. Inchidemi asta! a zis dupa care s-a intors aratandu-mi fermoarul din spate.

-Gata scumpo uite! am zis dupa ce am tras fermoarul.

Bella Pov:

-Mamaaa! Sunt acasa! am strigat intrand pe usa cu Edward pe urmele mele.

-Copii ce ma bucur! a zis mama din bucatarie.

-Stai acolo unde esti! am zis eu. Stai si tu aici! am zis intorcandu-ma spre Edward si plasandu-i un sarut usor pe buze.

-Buna mamii, tati!!! am zis intrand in living. Deci am venit sa..

-Sa ni-l prezinti pe misteriosu asta care zici tu ca cia te iubeste. a acontinuat tata sever. La dracu!! am dat de naiba!

-Charlie! la mustrat mama. Lasa fata in pace. Gata scumpo nu-l mai asculta pe taicatu. Deci unde e baiatu?

-Ce cate fete am? s-a aparat tata.

-Gata amandoi! am strigat eu dupa care m-am dus sa-l aduc pe Edward.

-Hai! am zis eu.

-Misterios? a ntrebat el chicotind.

-Ai auzit nu? am intrebat stanjenita.

-Da! a zis printre hohote de ras.

-Taci! am zis dandu-i un pumn usor in brat mai mult in joaca.

-Au! Ar trebui sa-ti zic ca o sa mio platesti?

-Gata hai, si deabea astept sa vad cum trebuie sa ti-o platesc! am zis provocandu-l.

-Ureazami succes! a spus cand am intrat in sufragerie.

-Edward! a zis mama fericita. Copii ce ma bucur pentru voi!!

-Deci tu esti fat-frumos. a zis tata. Nu nuuuuu nu mise poate intampla asa ceva. Nu mie!!

-Domnule Swan! l-a salutat Edward.

-Si ia zi cum cu ce te ocupi?

-Sunt la acelasi liceu cu fiica dumneavoastra domnule. doamne cat de calm putea fi.

-Tata!

-Bella, lasa-ma sa interoghez baiatul! Deci cum v-ati cunoscut?

-Ne-am cunoscut la scoala?a zzis-o el ca pe o intrebare care mi-a trezit amintirea acelei zile cand ne-am ciocnit.

-Sper ca ai ganduri serioase!

-Foarte serioase domnule! a zis Edward

-Ei gata, Charlie! a intervenit mama. Nu fi absurd nu mai stii cum eram noi cand eram tineri? Lasa copii in pace! salvatoarea mea!

-Iarta-ma Edward dar poate o sa fii si tu parinte si ai sa vezi cum e si in plus e singura mea fetita!

-Tata eu nu sunt fetita!

-Nu va faceti griji domnule o sa am mare grija de ea! a spus luandu-ma de mana.

-O si te rog spune-mi Charlie!

-Sigur! a spus Edward strangandu-i mana.

***

-Iubire ai vazut n-a fost asa greu? a zis Edward sarutandu-mi crestetul capului.

-Of, ai vazut cum facea tata? am intrebat stanjenita.

-Da! a ras el.

-E tarziu! Trebuie sa plec. am  zis cu parere de rau punandu-mi sacoul.

-Hei unde crezi ca pleci? a intrebat lundu-ma pe sus.

-Acasa, sa traiti! am ras eu.

-Casa mea e si a ta! O si mai ai si o pedeapsa de ispasit! a zis dezbracandu-ma de sacou.

-Si in ce consta pedeapsa asta?

-Mmm mai trebuie sa dormi aici!!

-Ma mai gandesc!

-Poate te gandesti in timp ce faci un dus! a zis jucaus.

-Bine! Vrei sa ma ajuti?

-Poate ar trebui sa caut niste haine pentru domnisoara.

-Bineeee! Raule! l-am acuzat eu in joaca.

Am intrat in baie si m-am dezbracat de rochita mea delicata si de lenjeria intima lasand apa calduta sa-mi dezmierde corpul. La un moment dat am simtit doua brate puternice inconjurandu-ma impreuna cu un prosop moale. M-am rasucit si am dat de Edward.

-IUbire nu mai puteam sta departe de tine!

-Nici eu si oricum ieseam acum.

-Lasa-ma sa te ajut! a zis luandu-ma in stilul miresei, eu fiind inconjurata de prosopul urias. A luat un tricou albastru de-al lui mai largut si mi la pus. Imi venea chiar mai sus de genunchi. Edward m-a pus in pat, m-a invelit si apoi s-a dus sa se schimbe s-a imbracat cu o pereche de pantaloni grei de trening. S-a asezat langa mine in pat iar eu m-am ghemuit la pieptul lui gol. In scurt timp visele ne-au gasit somnorosi si fericiti.

_________________________________________________

Iata partea a doua! Va propun un mic experiment: cand o sa am peste 8 comentarii la acest capitol o sa postez din nou, desigur ca o sa continui sa scriu ficul pt ca pur si simpli nu ma mai pot opri! Doar ca il voi posta  in continuare mult mai tarziu;;)

Sper sa va placa aceasta continuare cei drept m-am simtit putin presata de timp si cap. asta e putin tras de par dar oricum astept parerile voastre sincere!

Kisses and hugs!

Sonia!:*:*:X:x










4 gânduri despre &8222;cap.10 – Vacanta part.II /Prezentari&8221;

Lasă un răspuns

