cap.10 -Vacanta… part. I

Bella Pov:

-Hai iubire!! Ne asteapta astia la masa! se ruga Edward de mine.

-Acuuum! am strigat de dupa usa baii cu o bluza-n cap.

-Iubire vezi ca-i frig afara, iar a nins aseara! era asa de scump cand era grijuliu!! Azi implineam 4 zile de relatie!!:)):)) Era ciudat, stiu, dar noi sarbatoream in fiecare zi.

-Gata’s iubire! am zis iesind din baie.

-La multi ani de 4 zile de relatie! a spus oferindumi un buchet de flori. Erau frezii si trandafiri albi, florile mele preferate!! -Mersi! Sunt superbe, ai tinut minte!

-Sigur ca da cum sa nu tin minte?

-Mergem? Presupun ca ne asteapta. am propus dupa ce am pus florile in apa.

-Sigur! a zis daruindu-mi un sarut.

Am coborat jos la micul dejun.

-Neata porumbeilor! ne-a salutat Emmet care trecea pe langa nooi cu un croissant in gura si o farfurie plina cu alte feluri de mancare, pentru micul dejun, in mana.

-Neata! am zis eu si Edward la unison.

-Emmet tot Emmet ramane!

-Asa-i iubitule, uite-o pe Ashley la masa aceea!

-Oare de ce e singura? a intrebat iubitu meu.

-Pai uite-l pe Shane, s-a asezat langa ea! Sunt asa o pereche frumoasa, se completau unul pe celalalt!

-Si eu ma bucur extrem de mult pentru ei! Shane e baiat bun!

-Acum 2 ore era prientenul tau, iar acum e baiat bun? Mi se pare mie sau suntem prea protectori cu surorile mai mici?

-Stiu, dar si ea a avut un natarau acum vreo 2 ani, a plans mult. Eu si Emma nici nu mai stiam ce sa facem.

-Inteleg! Gata cu amintirile! Ashley ne-a vazut si facea incepuse sa ne faca cu mana.

-Ce faci surioara esti fericita? a intrebat-o Edward.

-Da!! Am facut cu Emmet un pariu. Daca va intreaba sa-i spuneti ca mai intai mergem pe partie!

-Dap, suna bine, iubire tu ce zici?

-Cum vrei tu!

-Ceilalti unde sunt? am intrebat curioasa.

-Isi iau de mancare, nu l-ati vazut pe Emmet cum umbla cu farfuriile?

-Ba da cred ca i-am facut cel mai mare rau ca l-am adus la all-inclusive.

***

Edward Pov:

-Prinde-ma! a zis vesela Bella alergand prin zapada.

-Oh, iubire stii ca nu te poti ascunde de mine! am zis prinzand-o de talie. Am cazut amndoi pe zapada si ea era deasupra mea.

-Te iubeeeesc!a zis ea.

-Hei priviti-l pe Emmet!! tipau Ashley si Alice.

-Iubire ai grija!!! tipa Rose la Emmet care era in varful dealului pe o placa de snowboard.

-Ce tare eeee! tipa Emma.

Iubire vino aici! Ai fost grozav! a zis Rose sarutandu-si iubitul.

Emma Pov:

-Michael uite! am zis aratandu-i lui Michael omul meu de zapada.

-Ce dragut ee!

-Mersi! am ranjit eu intorcandu-ma cu spatele sa continui. Deodata am simtit ceva in spate.

-Tu tocmai nu ai facut asta!! m-am rastit eu la el.

-O ba da!  chicotit el. Eu m-am intors si am inceput sa alerg dupa el.

Am continuat sa ne jucam de-a soarecele si isica pana cand eu m-am impiedicat si am cazut peste el.

-Emma, te iubesc!

-Si eu! si apoi ne-am unit in cel mai dulce sarut.

Bella Pov:

Acum si Emma si Michael erau un cuplu, yei!! Eram in camera de hotel odihnindu-mi capul pe pieptul lui Edward.

-Ti-e somn?

-Nu, iubire doar putin obosita dupa partie! am zis sarutandu-i baza gatului.

-Hai sa ne relaxam putin vrei?

-Sigur, vreo propunere?

-Pai vrei sa mergem la piscina?

-Sigur! Ii sunam pe ceilalalti sa le spunem?

-Pai cred ca is deja pe acolo. Vorbeau dimineata.

-A da ce uituca is, hai si noi!

-Schimbate te astept aici!

M-am dus in baie si mi-am pus un costum albastru intrg mulat pe corp, cu bretele care imi punea in evidenta sanii. Pe deasupra mia-m luat o pereche de blugi si un cardigan.

-Esti gata?

-Dap,iubire! am zis dupa care el m-a tras si m-a sarutat mai pasional decat trebuia, dar nu puteam spune nu.

-Iubire o sa avem tot timpu din lume!

-Of, nu-si mai poate saruta omu iubita ca nu avem timp?

***

La piscina.

-Haideti in apa! striga Emma.

-Nu, mai stam! am zis eu si iubitu meu de pe acelasi sezlong.

-Amorezilor daca nu intrati arunc cu ceva dupa voi! zicea Emmet.

-Arunca cu ce vrei, noi tot nu ne miscam de aici!!

***

Intr-un final, in vreo 2 ore am intrat si noi in apa. Picioarele mele erau infasurate in jurul taliei lui Edward, iar el imi sprijinea spatele cu mainile saruntandu-ma in acelasi timp.

-Iuuuu, luati-va o camera!! striga Emmet.

-Emmet, idiotule, u vezi ca sunt intr-un moment romantic? intreba Ashley.

-Hei, eu nu sunt idiot!

-Nu doar putin! a completat Alice.

-Ei piticelor pana aici va fost! a zis Emmet luandu-le pe sus si aruncandu-le in apa pe amandoua deodata.

-Lovite-ar Dumnezeu cu inteligenta! striga Ashley.

-Stai sa vezi ce-ti fac! striga Alice.

Si au inceput sa se alerge in jurul piscinei ca niste copii mici.

-Copii, gata!! striga Rose ca o mama protectiva, si era adevarat noi trebuia sa avem grija de acesti 3 bufoni sa nu pateasca vreo ceva.

La un momentdat Emmet a sarit in apa facand valuri si stropind niste parasute de pe margine piscinei.

-Hei machiajul meu!!! striga una.

-Dobitocule!! a zis alta, dar a ramas masca cand l-a vazut pe Emmet. O dar sa stii ca te pot ierta daca treci pe la mine in seara asta! in acel momen Rose s-a ridicat si s-a dus direct la ea.

-Auzi mai fetita? Baiatu ala de acolo are prietena, si stii cine e prietena lui? EU!! Asa ca daca te mai dai o singura data la el, s-ar putea ca maine dimineata sa nu te mai trezesti cu par in cap! apoi a plecat scotand fum.

-Te iubesc! a strigat Emmet.

-Si eu iubire! a zis dulce.

-Unde ramasesem noi? intreba Edward.

-Pai nu stiu! Cred ca aici! am zis saruntandu-l din nou. Nu vrei sa mergem noi in camera? am l-am intreabat strangandu-l mai tare in brate.

-Pai daca pui problema asa….. sigur! apoi a inceput sa chicoteasca.

M-a luat in brate in stilul miresei si m-a scos din piscina. Oxigenatele pe care le stropise Emmet se uitau ca la masini straine si incercau sa ii atraga atentia iubitului meu, dar el nu avea ochi pentru ele. Yupiii ce mult il iubesc! M-a asezat pe sezlong, iar el l-a incalecat si s-a pus in spatele meu lund un prosop uscat si incepand sa ma sterga.

-Iubire pot si eu! m-am plans.

-Bella, fa-mi si nie pe plac!!

-Offf, bineeee! Ti-am mai zis in ultimu minut ca te iubesc?

-De mai bine de 1000 de ori! am zis sarutandu-mi gatul.

-Uite ca am sa-ti mai zic a 1001 oara Te iubesc!!

-La fel cum te iubesc si eu!

Dupa ce am terminat de strans lucrurile ne-am indreptat spre iesire.

-Hei, voi doi!! Unde va duceti, sa faceti nebunii? a intrebat idiotu de Emmet care ma facuse sa rosesc ca un rac.

-Emmet, tu de ce ai cap? Ca sa nu iti ploaie in gat? a intrebat Ashley.

-Sigur ca nu de asta surioara! s-a aparat facand pe nevinovatu.

-Atunci taci drecu din gura si lasa oamenii sa se duca unde au ei treaba! hiu!! nu stie cat de recunoscatoare ii sunt.

Cand am ajuns la lift usa s-a deschis si era gol, eu si Edward am intrat, iar el ma tinea de talie. M-am intors spre el si am inceput sa ne sarutam pasional. Am dat de fermoarul jachetei lui si l-am desfacut in timp ce el imi mangaia spatele prin cardiganul meu negru.

-Iubire cred ca trebuie sa coboram! a zis el deodata cu fruntea lipita de a mea.

-La naiba! Scuze m-a luat valul!

-Iubire, nu trebuie sa-ti ceri scuze, nu numai pe tine te-a luat valul! a spus luandu-ma de mana.

Am intrat in camera si ne-am asezat pe pat. El mi-a tras piciorul in jurul taliei eliminand orice spatiu dintre noi, iar eu imi plimbam mainile pe spatele lui.

-Ar trebui sa le spunem. am zis ganditoare.

-Ce si cui sa spunem iubire? a zis tragandu-ma mai sus pe pat.

-Parintilor nostri. am zis ascunzanu-mi fata in pieptul lui.

-AA! si a poi a inceput sa chicoteasca.

-De ce razi? am intrebat putin suparata, de ce lua chestia asta in ras cand eu sunt atat de stresata??

-Iubire cred ca asta e ultimul lucru la care sa ne gandim. Dar daca te framanta ceva poti sa-mi zici.

-Mi-e fricaa! am zis ridicandu-ma in sezut.

-Iubire, cum sa-ti fie frica?

-Edward tu nu-l cunosti pe tata!

-Ba sigur ca da Bella, o sa fie bucuros.

-Bine, sa zicem ca prin minune trecem de ai mei dar cu parintii tai?
-Bella, ei deja te adora, te adora din prima clipa in care te-au vazut la fel ca mine!

-Chiar? am intrebat mai linistita.

-Sigur ca da!

-Te iubesc!

-Eu mai mult!

-N-ai cum!

-Iubire stii, noi n-am mai vorbit despre asta dar stii… aa

-Bella, te rog credeam ca am trecut de faza aia, spune-mi iubire, stii ca mereu te voi intelege orice ar fi.

-Edward tu, a tu ai mai avut relatii de genul ala…

-Nu. a zis sincer dupa care a inceput sa rada.

-Scuze, curiozitatea.

-Of, prostuta mea cat te iubesc eu pe tine. Nu trebuie sa te imti prost pentru ca ai intrebat pana la urma tot trebuia sa vorbim si despre asta.

-Iubitule nici eu nu am mai avut asemenea relatii. am zis rosind.

-Iubire vreau ca tu sa fii prima si ultima femeie din viata mea! Tu esti adevarata mea dragoste, nu cred ca am mai avut sentimente  atat de puternice pentru vreo fata pana acum!

-Te iubesc!

Am continuat sa stam asa pana cand lumea viselor ne-a cuprins.

__________________________________________________

Iata prima parte a capitolului 10!:D:D

Va rog sa lasati comentarii, sa votati stelutele aurii si daca ati putea raspunde si la micul sondaj, va-s fi recunoscatoare. Sa nu ezitati daca vreti sa-mi puneti vreo intrebare.  Iertati-mi greselile daca exista! Desigur va amintesc si noile postari, care constau in cateva tinute creeate de mine!

Va-s ruga sa fiti prin zona aceste  zile pentru ca am sa postez repede.

Kisses and hugs:*:*










3 gânduri despre &8222;cap.10 -Vacanta… part. I&8221;

Lasă un răspuns

