cap.9 -Declaratie… part. II

Bella Pov:

Acum toti erau in apartamentul meu. Ce bine era cu toti prietenii langa tine, dar totusi mai bine era numai cu Edward. Urma sa plecam spre Austria in 20 de minute, iar Ali si Ash se panicau verificand pana la ultimul detaliu.

-Bella, sigur iti ajung hainele alea?

-Bella, sigur nu vrei mai groase?

-Bella, l-ai dus pe cookie la mama ta?

-Mancati, sa nu va apuce foamea pe drum!

-Mergeti la baie!

-Rose, ai pus aparatul foto si camera de filmat?

-Ati luat tot?

-Sigur nu va este rau?

-Aveti toti pasapoarte si bilete de avion?

-Sigur aveti asigurare la case?

-Ati incuiat usile?

-Ati verificat gazele?

Parca erau mama, nu le-au tacut gurile toata dimineata punandu-ne intrebari stupide. Se purtau cu noi ca cu niste copii care ieseau prima data din casa. Dar, mai cu chiu cu vai in jumatate de ora reusisem sa iesim din casa.

La aeroport ajunsesem la fix! Chiar inainte cu 15 minute ca avionu sa decoleze. In avion eu stateam chiar langa Edward cu ceilalti in fata si jurul nostru.

-Mi-e dor de catel! m-am plans eu.

-Stai linistita, o sa-l vezi saptamana viitoare. ma consola Edward.

-Mi-e dor sa merg in mall! s-au plans spiridusii la unison.

-Dementelor! N-ati mai fost de 12 ore in mall! a zis Emmet.

-Musca-ma de cur! au zis iarasi la unison facandu-ne sa radem.

In rest totul a fost normal, fetele cu Emmet au mai jucat carti, am mai glumit, Emmet a enervat o stewardesa batrana deoarece ii cerea mancare din jumate in jumate de ora,am mai povestit, preocuparea mea numaru’ 1 a fost holbatul la Edward, si in cele din urma am adormit cu capul pe umarul lui. El nu m-a respins ba chiar imi saruta ochii, obrajii, fruntea si crestetul capului si imi mangaia parul castaniu.

Edward Pov:

-Taci, naibii Emmet, ca o trezesti pe Bella! striga Emma la el.

-Tu sa taci! se apara Emmet.

-Taceti amandoi! am zis eu si Rose deodata.

-Voi nu aveti creier? Parca ati fi copii de gradinita! Si aia se poarta mai frumos ca voi! zicea Ali.

-Si mai termina cu glumele Emmet! Ca ne omori!! Tu nu ai auzit de cantecu ala „lasa-ne”? Sau vrei sa ti-l cantam? a intrebat Ashley.

-Surioara lasa-l ca si-a gasit de treaba acum! au aratat Jazz si Michael razand spre Emmet care o saruta pasional pe Rose.

-Frate inteleg ca o iubesti dar nu aici! a zis Michael.

-Las-o pe soramea sa respire nebunule! radea Jazz, dupa care Rose ia aratat limba.

-Doamna puteti sa-mi mai aduceti va rog un meniu? a intrebat Emmet dupa ce a terminat sa o sarute pe iubita lui.

-Sigur! a zis baba cu un zambet fals, clar enervata. Aici e un avion nu un restaurant! s-a rastit iar hoasca la el.

-Doamna va rog, cat de mic aveti salariul de sunteti asa acra? a intreat Rose.

-Da sper ca atunci cand o sa fiu batrana sa nu am ridurile acelea! a comentat Ash.

-Si nici pielea aia zbarcita!! Cati ani aveti 100? a intrebat-o Ali.

Prietenii astia a mei ce sa le faci? Sunt cei mai tari! Au facut-o pe baba sa plece scotand fum pe toate gaurile din cap. Dupa 5 minute s-a intors cu ditai burgeru si cu o galeata de cortofi prajiti pentru Emmet.

-Pofta buna! i-a urat acra.

Am zburat 13 pana am ajuns in Austria.

-Bella! Hai! striga Emma.

-Shhh! Taci soramea las-o sa se trezeasca incet! mi-am aparat eu iubirea.

-Amorezule! a zis ea.

-Ce???!!?! Edie de cine amorezat? a intrebat Emmet cu cura plina de cartofi.

-Bella? a zis ca pe o intrebare Ash.

-Si eu de aflu ultimul?

-Pentru ca esti un distrus? a intrebat Ali.

-Surioara eu nu sunt distrus!

-Nu dar nu ti-am zis pentru ca ai gura mare! a completat Ash.

-Tradare! a zis el cam tare deoarece dobiitocu a reusit s-o trezeasca.

-Mmm?

-Shh, stai linistita Bella, aterizam in 10 minute! am zis cu gura in parul ei.

-Bine! a zis sarutandu-mi obrazul si jucandu-se cu mainile in parul meu.

***

La hotel

Afara incepuse sa ninga sii era exact ce aveam eu nevoie!! Ne cazasem deja si eu stateam singur in camera, deoarece cuplurile perfecte auveau camerele lor, iar Emma, Michael si Bella stateau la fel ca mine singuri in camere. Apropo de Bella! Ca surpriza sa fie comppleta ma ajuta si vremea si roomserviceul care imi adusesera vreo duzina de trandafiri rosii. Fetele o tineau pe Bella ocupata sub pretextul ca aveau de ales niste tinute pentru cina de diseara. Jazz si Shane m-au ajutat sa imprastii pe zapada pproaspat asternuta pe sol, petalele de trandafiri astfel incat sa formeze un urias „te iubesc”. In timp ce Emmet si Michael carau cu mine mai multe flori. Dupa 20 de minute totul era gata si baietii au plecat sa le ia pe fete cica sa mearga putin pe partie sa vada imprejurimile.

Bella Pov

Of!! La naiba iar m-au lasat singura!! Eram in camera schimband aiurea canalele televizorului cand telefonul a inceput sa vibreze. M-am ridicat automat si l-am inhatat de pe pat. Era Edward!!!

-Alo?

-Buna! m-a salutat vesel de parca urma sa se intample cel mai uimitor lucru de pe pamant. Singurica?

-Cam da! prietenii nostri dragi au plecat!

-Ce coincidenta! Si pe mine m-au lasat singurel.

-Unde esti?

-Nu mai intrebai o data! a chicotit el, era asa de draguttt! Imi venea sa-l mananc! Sunt afara si asteptam o fata frumoasa! INCERCA SA MA FACA GELOASA? lasa ca-i arat eu, vrea sa joace dur atunci dur va avea.

Nu mai spune, pai distreazate! Succes la intalnire!

-Bella?

-Da?

Uitate pe geam! ce? si ce sa vad cum se linge cu una? nu mersi!

-Nu prea pot! am zis.

-Te loog! Prostuto, hai uitate! m-am lasat pagubasa si am iesit pe balcon. Am avut un soc! Pe zapada era scris cu petale de trandafiri rosii un imens „te iubesc”.

-Bella! Ma auzi? a strigat de jos de unde era inchizand telefonul. Ce naibii a inebunit eram la etajul 7!!

-Daaa!

-Te iubesc!!!

-Nu te aud!!

-Isabella marie swan vrei sa fii prietena mea? Promit sa te iubesc cat timp voi trai!!!

-DAAAA! Si eu te iubesc!!

” Baiete n-o asculta ca asa eram si eu de frumos acum 20 de ani si uite cum arat acum, chel si in baston!! e numai vina lu nevastamea!!”

Strigau alti turisti din hotel.

” Ce frumos iubire tu nu mi-ai facut nici o data asa o declaratie!” striga alta nebuna.

” Copii astia le-a luat Dumnezeu mintile, cat il iubeam eu pe barbatamiu si cat il urasc acu!! Fetit-o sa-l tii bine!! Ca un barbat tre sa-ti stie de frica!!!” imi dadea sfaturi o baba nebuna.

Am incetat sa mai ascult si am tulito pe scari in joos dupa iubirea mea. Cand am iesit afara era sa cad in nas, dar noroc de ingeru meu care ma prins.

-M-ai facut sa cred ca iti place de alt cineva! l-am acuzat.

-Prostutoo! Cum sa nu te iubesc eu pe tine? a zis stragandu-ma in brate.

-Te iubesc!

-Si eu!

Atunci buzele noastre s-au unit intrun sarut pasional. Parca era ceva ce voiam amandoi sa facem de muult timp si cred ca asta era!! In timp ce buzele noastre dansau pe aceeasi melodie eli imi mangaia fata, iar eu pur si simplu am uitat sa respir! s-a departat o clipa dar nu l-am lasat sa faca asta si l-am tras aproape de mine. Buzele imi erau intredeschise, iar el mi-a muscat buza inferioara, lasand loc unui suspin de placere din partea mea.Ne-am apropiat si mai tare capetele, unindu-ne fruntile, iar el imi mangaia buza de jos cu varful limbii. Mana sa a cazut pe soldul meu eliminand orice milimetru de spatiu dintre noi si apoi magia s-a intamplat limbile noastre s-au atins si incepusera un dans al pasiunii. Era magic! Incepuse sa ninga si el ma invartea in aer cu buzele lipite de ale lui! -Ti-am mai zis ca te iubesc si ca nu pot trai fara tine? a intrebat cand ramasesem fara aer.

-Ihi, dar eu?

-Dap! Te iubesc muuult, in fiecare dimineata cand nu esti langa mine sper ca razele soarelui sa topeasca dorul de tine! Slaveaza-ma de lumea asta pustie!

-Edward, te roog!Nu mai spune chestii de astea! Sunt aici! Ma sfasie sa te vad asa! Ma chinuie! Te iubesc, te roog fii fericit!

-Acum sunt, iubire, numai si numai alaturi de tine!

-Ai vazut ce ziceau babele alea? Cica trebuie sa-mi stii de frica! am chicotit eu.

-Of, iubire, dar iti stiu, stiu de frica ca ma poti parasi.

-Iubire eu nu o sa te parasesc nici o data! Si sa-ti intre bine in cap!

-Te iubesc! Vrei sa mergem sa le spunem celorlalti? a intrebat sarutandu-ma usor pe buze.

-Pai iubire cred ca stiu deja! am zis vesela aratand spre peretele de la parterul hotelului care era facut in totalitate din sticla si unde se inghesuisera toti prietenii nostri.

Ashley Pov:

In sfarsit yeiii!! Sunt impreuna!!!! M-am intors spre iubitu meu si l-am sarutat, bucuroasa ca am primit vestea.

-Iubire mai usor ca o sa avem timp destul! a zis Shane strangandu-ma inbrate puternic. Cat de mult puteam sa-l iubesc eu pe baiatu asta!

M-am dus spre surioara lui si am inceput sa sarim in sus!

-Ali yupiii!!

-Stiu, te iubesc!!! a zis ea.

-Si eu! am strans-o in brate.

-Hey! au zis Jazz si Shane la unnison, iar noi am scos limba spre ei.

M-am dus spre sora mea si am luat-o si pe ea intr-o imbratisare puternica.

-Copilasul nostru a crescut mare! am zis emotionata referindu-ma la Edie, bineinteles.

-E atat de emotionant imi vine sa plang! a zis Emma.

-Si mie ! a zis Emmet care a venit si ne-a luat pe amandoua in brate.

-Hei cine a murit? au intrebat noii porumbei intrand pe usa.

-Edie, Bella felicitari! a zis eu strangandu-i in brate.

-Da cand faceti nunta? a intrebat Emma.

-Nu-i asa ca eu si Ashley o sa fim domnisoare de onoare? a intrebat Alice.

-Si nu-i asa ca o sa fie si o petrecere de burlacie? a intrebat Emmet.

-Hoo ma gata ca inca nu ne casatorim! a zis Edward.

-Dap, INCA!! a m zis eu si Ali.

-Mie somn! s-a plans Bella.

-Asa-i nu prea am putut sa dorm bine in avion, chiar daca era la clasa I! am zis si eu.

-Pai sa mergem la culcare si de maine sa inceapa distractia!! a zis Ali.

Dupa ce ne-am luat larevedere am mers la culcare.

Edward pov:

-Iubire, noi nu mergem azi la culcare? s-a plans Bella somnoroasa agatandu-se de mine.

-Numai o clipa, iubito! Sa vina receptionera ca sa ne putem muta intr-o singura camera.

-Ce idee minunata! si dupa ma sarutat usor.

-Buna seara! si-a dres voceea nesimtita aia de receptionera care intrerupea momentul dintre mine si iubita mea.

-Buna seara stit, noi avem 2 camere si am vrea una singura! am zis vesel.

-OO sigur, numele! a zis de data asta mai seducator receptionera, care avea vreo 21 de ani.

-Isabella Swan si Edward Cullen! a zis iubirea mea.

-O da aveati camerele 34 si 68 acum preferati un etaj anume?

-Iubire vrei undeva anumme? am intrebat-o pe Bella.

-Nu, iubire oriunde esti tu e bine!

-Bine aveti aici cheia! a zis receptionsta. Mi-a mai intins si bulentinul si cateva acte pe care am putut observa un nr de telefon. Multi nesimtiti mai sunt in lumea asta.

-Multumim! ia zis Bella aruncandu-i o privire plina de ura si venin. Ce draguta e cand este geloasa. Am luat-o de mana si putin mai incolo, chiar in raza vizuala a nesimtitei de la receptie am inceput sa-mi sarut iubita pasional.

-Ai vazut cum se uita parasuta aia? m-a intrebat ea.

-Geloasa? am intrebat-o sarutand-o pe gat.

-Ihi! a recunoscut ea.

-Mai fata prostuta si mult prea frumoasa, nu m-as uita nicio data la o parasuta din aia. Nu m-as uita la nimeni inafara de tine!

-Te iubesc! Hai sa ne luam bagajele!

-Bine iubire! ne vedem in 10 minute la noua camera ok?

-Sigur!

Bella Pov:

Mi-am trantit toate hainele scoase din bagaj inapoi in valiza si toate lucrurile de pe la baie inapoi in gentuta aceea. Eram asa fericita!! Eu eram a lui si el al meu!! Il iubesc muuul mult de toot!

Am inchis usa si am plecat spre receptie sa-i dau vacii alea cheia ce veche.

-Poftim! i-am intins eu cheia.

-Auzi draga nu ma lua tu pe mine cu sictir din asta!

-Mai fetita stai calma ca poate iti mai iese vreun rid ca si asa ai destule! am lovit-o exact la punctul sensibil : orgoliul:)):))

Am uract repede la iubitu meu care era rezemat de usa.

-Buna frumoaso! a zis sarutandu-ma.

-Buna! scuze ca am intarziat, dar de ce nu intri?

-Ei, pai o asteptam pe iubita mea sa faca onorurile. a zis dupa care mi-a intins cheia.

-E minunat! am zis eu cand am intrat. Edward m-a luat pe sus si am cazut direct in pat cu el peste mine.

-Asta o sa fie casuta noastra cam toata vacanta! a zis el sarutandu-ma.

-Ihi! am yis cascand.

-Esti oboosita iubire vrei sa dormi?

-Nup, vreau sa stau cu tine! am zis mofturoasa.

-Iubire, pai cu mine o sa stai doar ca tu trebuie sa dormi, esti obosita, e tarziu si nimeni si nimic nu o sa ne desparti!

-Te iubesc, ma duc sa fac un dus!

-Te astept!

M-am bagat rapid sub dus si am iesit tot asa de repede. Mi-am periat dintii incercand sa fiu meticuloasa si toate cele, apoi m-am imbracat intr-o pijama sexy forata dintr-o bluza cu dantela si niste booxeri tot dantelati.-Gata! am zis cascand.

-Vino aici iubire! a zis Edward care era in pat. Era imbracat in niste pantaloni de pijamale albastri si un tricou alb care ii punea in evidenta pieptul bine lucrat.

M-am dus langa el, iar el a stins lumina. M-am ghemuit mai tare langa el. El avea mainile pe talia mea eliminand spatiul dintre noi. Am inceput sa-i sarut gatul, jucandu-ma cu mainile in parul lui.

-Noapte buna! i-am zis cu gura la baza gatului lui.

-Sa ma visezi! a zis sarutandu-mi lobul urechii.

-Mereu o fac!

__________________________________________________

Iata si capitolul mult asteptat de voi! L-am postat chiar mai repede decat m-am asteptat! De data asta nu va mai promit nimic! Va rog sa-mi scuzati eventualele greseli!Va rog sa votati stelutele!

Kisses and hugs! :X:X>:D<

Sonia:*:*



















2 gânduri despre &8222;cap.9 -Declaratie… part. II&8221;

Lasă un răspuns

