cap.7 -Balul

Bella Pov:

A trecut o saptamana de cand am dormit la familia Cullen in seara asta urma sa fie vestitul bal de Halloween. Ce bucurie! am gandit sarcastica.Partea buna era ca voi merge cu dragostea mea!!!

Eram de 2 ore intr-un scaun pufos din dressingul lui Ashley, cu ea si Alice misunand in jurul meu aranjandu-ma ca pe o papusa goth. incepeau sa ma enerveze.

-Hai mai fetelor ca nu ma marit!

-Taci! a spus Ali ca un robot.

-Roz! a izbucnit ASh.

-Nu turcoaz!

-MOV! au zis amndoua deodata.

Mi-a ales o rochie neagra pe corset neagra cu volane pana la genunchi.


Corsetul era strans pe talia mea micuta evidentiindumi formele si sanii. Ca accesorii aveam niste manusi scurte din dantela, accesorii de par si bijuterii negre.

Fetele aratau la fel de bine, Ashley avea o rochie asemanatoare cu a mea,scurta, tot cu volanase negre.

Alice avea o rochie cu volanase doar ca era albaRosalie era putin mai sexy purtand o rochita scurta cu volanase mov si bretelute iar Emma era inmbracata cu o rochie complet neagra scurta

In 5 minute eram toate jos ca scoase din cutie aratand ca niste papusi goth. Si baietii erau imbracati cam in acelasi stil goth. Edward era numai un zambet cand am coborat eu.

-Hey!

-Buna! am zis luandu-l de mana, el ma strans intr-o imbratisare calda. Mi-as fi dorit atat de mult sa-l sarut!!

-Gata de petrecere? m-a intrebat el.

-Sigur!

Eram la petrcere si ma plimbam prin multime cautandu-l pe Edward. Ma lasase sa dansez cu Ben, caruia ii promisesem un dans. Era imposibil baiatu asta nu sa lasat pana nu a dansat cu mine.

Petrecerea era organizata de una din fratiile scolii, cea mai ciudata petrecere a anului. Toata lumea era costumata goth, cu peruci rosii, brunete, mov sau verzi si cu un strat gros de machiaj pe fata de puteai sa-l razi cu spaclu. Noroc ca prietenii mei nu aveau peruci si Edward era usor de gasit dupa culoarea parului lui superba.

In timp ce mergeam caldura ma toropea. Gatul imi era uscat si nu-mi puteam trece mana peste fata din ppricina machiajului care risca sa se intinda in curand.

M-am oprit in fata mesei cu bauturi pt a incerca sa-mi gasesc o sticla cu apa dar nu erau decat bauturi alcoolice, am uitat sa mentionez ca era un dezmat total si voiam sa-l caut pe Edward doar pt a-l intreba daca doreste sa plece.

-Bella! am auzit o voce din spatele meu.

-Da?

-Nu ma asteptam sa te vad aici! era James, un blond increzut din clasa de a XII- a, se credea foarte smeker, mai era si in echipa de football. Cu mine nu avusese niciodata nimic.

-Serios? am intrebat sceptica.

-Da, serios, uite o sticla de apa, arati de parca ai avea nevoie de tone! a zis intinzandu-mi o sticla de apa. Era sigilata, dar am deschis-o repede avand in vedere ca eram epuizata.

-Mersi!

-Pentru nimic, pe cine cauti?

-Edward! an strigat eu.

-Hai ca te ajut! oare de ce se purta atat de frumos?

Am mers incontinuare cu el dar caldura era din ce in ce mai toropitoare. Cautam cu privirea si in loc sa gasesc un Edward, gaseam doar tineri beti, poate mai mici de 17 ani sau chiar facand treburi…. ma intelegeti ce trburi prin colturi de camera.

-James! am strigat eu dupa care el s-a intors.

-Da Bella? E vreo problema?

-Aa, nu doar ca voiam sa te intreb de unde ai luat apa aia, mai vreau!

-A, pai de ce nu ai zis asa! Iti aduc eu dulceata! avea un zambet tampit pe fata. S-a intors in 5 minute cu apa mea.Uite, bea!

-Mersi, inca o data! dupa care am inceput sa beau. De data asta sticla era cu, capacul desigilat, dar nu parea a fi baut vreun strop din continut sau sa fie vreo altceva in neregula cu ea. Probabil o deschisese el sa+mi fie mai usor.

Dupa ce am baut toata sticla am mers la etaj sa-l cautam. Din cate am inteles petrecerea asta se dadea anul asta in una din casele fratiei.

James cauta prin camere, iar eu pe hol. Si-a itit capul de pe una din usi si mi-a zis:

-Bella, hai ca l-m gasit! chicotea el.

-Vin acum!

Incepusem sa ametesc. ma intreb ce e in neregula cu mine?

Cand am intrat in loc sa fie Edward erau James si inca patru tipi pe care nu-i cunosteam, probrabil din clasa cu James. Unul din tipi a inchis usa dupa ce am ntrat eu. Ma cuprinse si mama frici si tatal ametelii.

-Nu ma simt prea bine! am zis eu. Imi venea sa vars cat colo si camera se invartea cu tot cu mine.

-Da stiu ca-si face repede efectul! Ia zi James, ai pus toata doza? a intrebat un blond cu muschi pe el.

-Sigur, frate macar sa facem treaba buna!

-Lasa-ma sa ies!!! am tipat slabita de puteri, dandu-mi seama de pericol.

-Nu asa de curand papusa! a zis unu inalt si slabanog.

Se pusera in cerc in jurul meu, eu clatinandu-ma.

-Ce bine ti-ar sta fara hainele astea. a spus James stranganduma de mana.

-Nu ma atingee!!! am tipat la ei. nu te agita, nu te agita!! gata!! stiu ce ar face Ashley? o da l-ar injura!! dar asta nu ar face decat sa-i infurie.

O da!! Chiar langa mine era ditai bate de baseball!!! Yupiii! am luat-o de jos si am strans-o cu toata forta adunata ramasa. Atunci am trimis o lovitura violenta spre James, insa nemernicu o eschiva cu usurinta. Nici eu nu m-am lasat si am intors bata pe partea cealalta, repezinduse cu capatul mai gros spre el. Il nimerisen fix in gura! Yupiiii Bellie da ce forta ai si cand esti drogata sau beata sau ce draq ti-o pus astia in apa!

-Cateaua naibii!! ma injura James scuipand sange. Ce o sa platesti pentru asta! Ai sa vezi curvo!

-Ashley!!!!! am tipat cat m-au tinut plamanii.

-Taci, papusa ca oricum no sa te auda nimeni.

-Baieti linistiti-va ca oricum acusi cade lata si o intindem pe pat! rase altu.

O nu! NU! ma izbi cu toata puterea gandul ca Edward sau AShley sau oricine altcineva no sa ma auda!!!

-Edward!!!!! am tipat si mai tare de data asta.

-Papusa, iubitu tau probabil se distreaza la fel cum o sa o facem si noi cu tine dupa ce nu te mai tin ppicioarele, sau mai devreme. mmm ce zici? ma intreba slabanogu’ care aku era langa mine. Inca aveam bata in mana si de ce sa nu o folosesc, asa ca l-am lovit fix intre picioare! HI HI!

-Va las fara mostenitori pe toti!! Hai mai vrea cineva? am intrebat din ce in ce mai curajoasa, vazandu-l pe slabanog prapusinduse pe podea facandu-se ghem cu un tipat sugrumat care voia sa iasa din piept.

Deodata usa se izbise de perete si in prag era chiar ingerul meu.

Edward Pov:

O cautam pe Bella de juma de ora, unde naibii o dus-o Ben? O nu daca era cu ea? Daca…

Am inceput sa alerg intreband in stanga si in dreapta daca a vazut-o cineva. Si cum draq s-o depistez cand toti retarzii astia de adolescenti erau beti?

-Angela? am intrebat-o pe una din colegele mele de clasa, macar asta sa nu fie bata.

-Da? iuhuuu era treaza.

-Ai vazut-o pe Bella?

-A nu stiu parca era cu James, pareau sa caute pe cineva!

-James? Ce cauta cu ala?

-Uite Edward, de unde vrei sa stiu eu? Intreab-o personal vezi ca au urcat sus! ce????!?!!?! sus? o nu!!

-Bine, mersi lasa!

Am inceput sa alerg pe scari si cand le vad pe Ali si Ash coborand.

-Buna fratioare!

-Buna Edie, de ce esti ingrijorat? m-a intrebat Alice.

-Pt. Bella, e pe aici ppe sus si nu am un sentiment bun!

-O sfinte Sisoe!! Hai mai repede!! a strigat soramea.

Au inceput sa verifice fiecare camera si era ceva pt ca in total erau 10.

-Edward, toate sunt goale! a zis Ash.

-Ba nu in una sunt doi care stiti voi ce!ne-a anuntat Alice.

-Mai ramane asta!! am anuntat eu, dupa care fetele au incercat sa deschida usa, dar la naiba nu se clintea deloc. Fetelor dadetiva!

-E blocata, cineva o tine asa! a zis soramea.

-Daca e moarta acolo!!! a izbucnit Alice.

-Alice! a mustrat-o soramea.

Ele s-au dat la o parte si eu m-am izbit puternic in usa reusind sa o deschid.

In camera erau injur de 5-6 baieti unii mai slabanogi si unul plin de muschi cam ca a lui Emmet. Iubirea mea era in mijlocul lor cu o bata in mana.

-Bella! a strigat soramea speriata.

-Bella, stai acolo unde esti!!! am stigat eu.

M-am dus la unul din derbeii aia si i-am dat un pumn drept in ochiul drept invinetindu-l. Doi deja fugisera, doi erau deja pe jos batuti de iubirea mea si inca pe unul il aranjam acum.

-Edward, ai grija! tipau fetele acum de langa Bella.

Dupa ce l-am aranjat pe ala m-am dus langa Bella, era intinsa pe jos cu fetele la cpul ei, muream s-o vad asa.

-Edwa-r-d! a spus ea incet slabita.

-Bella, shh gata sunt aici! am asigurat-o luand-o in brate.

-Edward!!! Ce facem a inchis ochiii! a tipat soramea.

-Hai s-o ducem repede la spital! La tata sau Carlisle! a strigat Alice.

-Alice unde naiba la spital ai uitat ca si-au prelungit vacanta?

-Stai, cred ca iau dat vreun somnifer combinat cu alcool. Trebuie doar sa s-o scoatem de aici. a spus soramea mult mai calma, se pricepea atat de bine!

-Dap o ducem la noi acasa sa doarma. am spus eu.

-Ali, du-te si anuntai pe ceilalti si eu cu Edward o ducem acasa, ne vedem in juma de ora la mine!

-Ok, scumpo, aveti grija de ea va rog!! a spus ea dupa care a plecat.

Am iesit pe hol, dupa care am coborat incet scarile. Ma deplasam cu grija, era asa bine sa o am in brate. Era usoara ca un fulg. Bataile inimii ei erau linistite ca atunci cand ar dormi. Eu si Ashley mergeam apropiati unul de altul si toti ne faceau loc cand treceam noi. In treacat am vazut-o pe oxigenata aia de Tanya care parea foarte dezamgita.

Eram langa masina.

-Edward ai gija sa mergi incet pune-o la tine in masina si eu vin cu a mea, nu vreu s-o las aici. Ne vedem acasa!

-Da, surioara pa!

Mi-am pus iubirea pe bancheta din spate, nu deschidea ochii. Am mers incet pana acasa. Era 12 jumate, nu-mi dadusem seama cat de tarziu era.

-Ed-w-ar-d! a baiguit ea.

-Da, iubire sunt aici nu te teme! stiam ca nu ma poate auzi, dar eram fericit ca ma visa sau marog se gandea la mine!

Cand am ajuns acasa am parcat in garaj . Am luat-o de pe bancheta si am urcat-o in camera mea. Am pus-o pe pat, iar ea incepuse sa se foiasca. Probabil ii era cald.

-Edward? tipa nebuna de soramea.

-Hoo!! Mai incet!! Doarme.

-Bine! a zis soptit! Ceilalti sunt jos se ocupa Emmet si Emma de ei. Parintii lor ii mai lasa sa stea la noi vreo 2 ore si Ali doarme la noi! a zis bucuroasa.

-Ma bucur! Fetelor cred ca incepe sa ii fie cald in rochia aia.

-Sigur hai s-o schimbam! a spus Ali.

S-au dus in camera lui Ashley si s-au intors in 10 minute imbracte in pijamale cu inca un set in mana pt Bella cred si o trusa de cosmetice.

Le-am urmat in camera. Ashley o sustinea cu greutate pe Bella in timp ce Ali ii desfacea corsetu’.

-Edward vino si ajutama!! nu sta si te uita!

-Bine!

M-am dus spre ea si am luat-o in barte ele ii desfaceau corsetul lasand-o intr-o lenjerie neagra si sexy! Bataile inimii mele deveneau din ce in ce mai repzi!

-Edward!! striga soramea.

-Inchide ochii!! striga si Ali.

-Doamne nu fiti tampite! Vreti sa o scap pe jos?

-Sau sa nu ai la ce te holba? au intrebat la unison.

-Bine!! Imbracati-o pe i… Bella mai repede! wooowp era sa ma dau de gol.

Dupa ce iau pus o rochita de noapte neagra cu capul ala de mata pe ea, au demachiato.

Si m-au asigurat ca o sa-i sune parintii. Acum era la mine in pat in timp ce eu scotoceam in trusa tatalui meu, o pastila de cap petru dimineata, cand se va trezi si sigur o va durea capul.

Era 3 jumate, si ea tot ghemuita langa mine statea. Isi infasurase mainile in jurul gatului meu si eu la randul meu o tineam de talia ei mica. Pentru a mia oara imi scaldam ochii in frumusetea ei. Nu stiu cum o sa pot dormi bine fara ea langa mine. Eram dependent de tot ce tinea de ea: mirosul ei dulce, de buzele ei ca doua petale de trandafir asezate pe fata ei alba ca laptele, de acele doua oceane de ciocolata adanci care ascundeau atatea sentimente si de scanteia din ele cand se bucura.

Imi ingropasem fata n parul ei maroniu si carliontat cand am simtit cate lacrimi pe tricoul meu.

-Shh, Bella! Sunt eu! am asigurat-o, iar ea incepuse sa-mi srute gatul dandu-mi fiori.

Am tinut-o la piptul meu pana dimineata, cand s-a trezit.

-Neata! am salutat-o vesel cand a deschis ochii.

-Neatza! a zis confuza. La naiba! a zis de data asta speriata sarind din pat. Au capu’!! a exclamat, noroc ca am pins-o pentru ca era cat peaici sa cada.

-Bella! Te rog nu mai incerca sa te ridici! M-ai speriat de moarte! am zis punand-o din nou pe pat.

-Ce s-a intamplat?

-Ti-au dat sa bea, nenorocitii.

-Ah! a oftat ea lung.

-Nu te teme, nu-ti vor mai face rau. Si sunt mandru de tine!

-Serios, de ce?

-L-ai batut bine pe James. am chicotit eu.

-Taci! a zis scotand limba.

-Gata uite ia pastila asta, o sa-ti treaca durerea.

-Mersi! a zis luand telefonul si uitandu-se la apeluri. La naiba!!

-S-a intamplat ceva?

-Am 17 apeluri de la mama!!

-Vrei sa te las sa vorbesti?

-Nu, nu! Stai cu mine! O sa-i trimit un mesaj s-o linistesc.

***

Acum era in baie sa se schimbe si sa se spele.

-Gata!

-Suntem mai veseli acum?

-Da ma simt mai bine! Multumesc ca ai avut grija de mine!

-Intotdeauna! te iubesc! am continuat in gand. Tie foame?

-Ihi.

Am coborat jos unde soramea era cocotata pe un scaun dand hiperactiv din picioare, Ali era cu capu’ intr-o revista de moda, Emma cu capu in calculator si Emmet infuleca de rupea un burger estrem de mare.

-Hey copii! ne-a salutat Ali.

-Netzaa! au zis si fratiorii mei.

-Cum te simti Bells? intreba Emma.

-Bine mersi nu va faceti griji serios!

– Noi mergem la cumparaturi! a strigta Ali.

-Ihi, bye bye! a zis si Ash.

-Eu ma duc sa-mi caut un nou model de laptop! Ooo si sa ma duc cu astea 2 nebunele la magazin sportiv, ne luam role! zicea Emma.

-Si eu la iubita mea!

-Da, Emmet sa nu uiti sa ii iei si ei un burger! am ras eu.

Tanya Pov:

-ALO?

-Tanya, ce vrei?

-Idiotule!!! m-am rastit eu la James. De ce nu ti-ai facut treba? Nu de asta te platesc?

-Pai in primul rand, tu nu ma platesti si nu mi-ai zis ca o sa vina dobitocu ala sa ne bata!

-Tu sa nu vorbesti asa de Edward!!! Tu trebuia doar sa io tragi aleia si atat!!!

-Tanya, uite care e problema deja era sa-mi sparga toti dintii, cateaua aia mica, si nu-ti mai fac nici un serviciu!

-Ah, daca vrei sa faci ceva bine trebuie sa faci singur!! am zis exasperata, trantindu-i in nas telefonul lui James.

Trebuie sa gasesc un plan. Trebuie sa fac ceva in asa fel incat s-o dau la o parte pe curva aia de Swan. Si asta cat mai repede!! Edward va fi al meu si numai a meu!!

___________________________________________

Iata inca un capitol finalizat!

Prea multe de comentat nu am, sper doar sa va placa si sa primesc mai multe commenturi!

Va poowp dulsee!:*:*:*:X:x

Sonia

























3 gânduri despre &8222;cap.7 -Balul&8221;

Lasă un răspuns

