cap.6 -Eroul

Bella Pov:

Eram la liceu in fata dulapiorului meu de tabla rascolind dupa un nenorocit de manual. Manual tampit, unde naiba te-ai ascuns? Ah te-am gasit. M-am intors si in spatele meu erau nimeni altele decat a doua parasuta a scolii, Lauren si Jessica care era ochi si urechi la ce se petrecea in scoala, intr-un cuvant barfitoarea, secunda pimei parasute a scolii Tanya.

-Scopul si durata vizitei. le-am zis dur.

-Nu fi asa, draguta noi am venit sa vorbim cu tine ca niste prietene si tu ce faci ne iei asa cu dastea? a intrebat Lauren clefaind guma.

-Asa e Bella nu te porti frumos! a aprobat-o Jessica. Ar trebui sa nu ii mai spunem barfa despre Edward!

-Nu ma intereseaza! am spus clar deoarece stiu ca nu mai puteau de atata mintit, dar totusi ma cam rodea pe dinauntru, oare o fi patit ceva?

-Daca insisti draga Bella, afla ca iubitu tau se saruta de mama focului cu Tanya pe hol langa baia baietilor. mi-i zis Jessica desi i specificasem ca nu vreau sa stiu.

-Nu e iubitul m.. vroiam sa zic dra n-am avut cum deoarece Lauren a inceput sa ma traga de mana si indicandu-mi un coridor.

-Nu mai nega, iti facem un bine dute! m-a indemnat ea.

Nu vroiam sa merg sa vad asa ceva, Edward nu era iubitul meu, desi mi-ar fi placut la nebunie. Eram geloasa deja si as fi in stare sa ii smulg Taniey capul de pe umeri de data asta, dar stiam ca nu e adevarat, se sunase deja si Edward ar trebui sa fie la ore deja. Am inaintat pe coridor deoarece alt drum mai aproape de clasa mea nu era.Parasutele plecasera holul era gol se auzeau numai pasii mei grabiti si cand colo cine iese de dupa perete? Michael Newton! yupiiii dimineata mea e plina de prosti!

-OO Bella ! Ce surpriza ma cautai nu-i asa? a intrebat retardu care era langa mine acum cu jegu de mana pe spate meu. BLEAHHHH cineva sa ma scoata de aici!!
-Pleaca, dispari!!! Si iati scobitoarea pe care o numasti mana de pe spatele meu!!!

-Nu zau, nu ai vrea tu cumva sa ne distram putin? a intrabat el fortandu-ma sa intru in bratele lui jegoase!!

-Idiotule dami drumul sau tip!!!

-La cine sa tipi papusa? Ai uitat toti sunt in sala de sport la renumitul meci de football! o nu am uitat de meciu ala nu ca m-ar interesa, dar ce ma fac acum? telefonu’ ii la edward in masina si daca el e acolo.. O doamne trebuie sa fac ceva si atunci mi-a venit idea!!

-Javra ordinara!! am zis plasandu-i cea mai puternica lovitura intre picioare! wiii Bellie ce tare esty-zicea vocea in capul meu.

-Ahhhh, catea nenorocita!! Vino aici o sa iti arat cum sa ma respecti!!! a spus tragandu-ma de picior deoarece el era pe jos de la lovitura mea.

-Las-o in pace sau TU vei regreta!! era ingerul meu!! era Edward, chiar ii pasa de mine!!

-Tu cine naiba esti sa te bagi intre mine si ea? a intrebat dobitocu de Mike.

-Pai eu sunt iubitul ei, tu? Si mi se pare sau imi ceri socoteala? a intrebat Edward, nu-mi vine sa cred ce am auzit a zis ca e iubitul meu? Hai iubire sa mergem! a spus dupa ce ia dat un pumn fix in ochi lui Mike.

-Sa speram ca directorul n-o sa afle de pumnul ala! am spus eu stand in stilul miresei comod in bratele lui.

-Of, prostuta mea!! Tu iti faci griji pt mine? Dala naibii de dobitoc, spune-mi daca te-a ranit si iti jur ca o sa-i rup un picior!

-Edward!am zis revoltata. Cred ca i-ai facut destule! Chiar daca merita e destul si sunt bine multumesc mult stii….

-Bella, iti jur ca nu o sa las pe nimeni sa iti faca rau vre o data! a spus el. Era asa de dulseee 😡

L-am luat in brate pt ca nu am stiut ce sa mai zic.

***

Ora de matematica a trecut desigur dupa un test! Dar voi luat 10 cred pt Edward e un geniu si a reusit sa ma invete destule aseara si mai era si Shane care mi-a dat sa copii la ultima definitie, cine draq poate sa e invete asa bine?

Mergeam linistita pe hol. Dupa incidentl de dimineata nu s-a mai intamplat nimic neplacut. Cand colac peste pupaza il vad pe atacantul echipei de football, Tayler ca vine spre mine.

-Hey, Bella!

-Hey! am zis posomorata! carate naibii mai repede!!

-A, uite ti-o zic direct vrei sa mergi la bal cu mine?

-A Tayler, eu.. ! baiatu era de treaba asa dar vroiam sa ma lese in pace ca nu voiam sa merg!!

-Salut! a spus deodata vocea ingerului meu care a venit si mi-a dat un pupic pe obraz. Scuze Tayler, am auzit conversatia mai de la distanta dar, Bella nu va putea merge cu tine la balul acesta, nici la altul deoarece, ea merge cu mine! Nu-i asa iubire? o dmn oare vorbea serios?

-Da, iubitule! am intrat in joc.

-Scuza-ne Tayler dar vrem sa prindem si pranzul azi! a spus Edwar.

-Si ce ai facut la test? ma intrebat el.

-Bine multumita tie! A si multumesc si pentru test si pentru faza asta cu Tayler, chiar nu vreau sa merg cu el.

-Pai nici nu vei merge cu el, vei merge cu mine!

-Tu vorbeai serios? am intrebat uimita.

-Mai serios de atat nu puteam fi! a spus el luandu-ma de mana. Inima mea a luat-o iar la galop.

______________________________________________

Iata inca un capitol!!

Kisses!









2 gânduri despre &8222;cap.6 -Eroul&8221;

Lasă un răspuns

