Cap.4- Timp si Recunosc adevarul!!!

Ashley Pov:

Au trecut cateva saptamani de cand i-am cunoscut pe Bella, Ali, Shane si Michael si de cand ne sarbtorisem proaspata prietenie. Eu, Emma, Ali si Rose eram in culmea fericirii deoarece Edward si Bella petreceau cat mai mult timp impreuna. In sfarsit fratiorul meu, Ediee( care amplinit de curand 18 ani) o sa aiba o prietena perfecta, deoarece eu, fetele si toti ceilalti o iubeam pe Blla, ba chiar noi Cullenii o consideram din familie, pentru Emmet, Emma si eu era deja sora si prietena pentru mama si tata fiica, iar pentru Ediee-boy ceva mai mult, dar adevarul este ca nici unul nu avea nenorocitul de curaj de a isi expune sentimentele in vazul lumii. Dar eu si suuuuper prietena mea suuuuper Ali o sa le dam nenorocitu de curaj si si ca alte muuuulte motive sa-si spuna ca se plac, ba nu stai nu, se plac se iubesc!!!! Si cate am facut eu si Ali pentru ei!!! Planuri, idei, faza cu lenjeria din mall, clubu’, le-am lasat timp ca sa stea singuri singurei ca porumbeii, l-am oprit pe Emmet ca sa faca glumele lui tampitee, am aranjat mereu ca oriunde mergeam sa vina impreuna si cate altele!!!! Acesti doi copii prosti ma dispeeerraaaa! Gataaaa!! Stop!!! Opresteteee te enervezi si dupa aia nu mai poti alege hainele calumea!! La mine nu te gandesti? Nu vreau sa arat rau, trebuie sa arat bineee!! tipa aiurita de voce din capul meu!

-Cioc! Cioc! m-a distras vocea soramii din pragul usii.

-Dap, Emma ce-i??

-Suntem deprimate? Sau nervoase? radea ea de mine.

-Eh pierduta prin ganduri si putin nervoasa. am recunoscut eu. Da cu tine, ce ii? Ti s-au aprins beculetele, beculet? am intrebat-o pe soramea readucand in discutie vechea porecla a ei.

-Am o informatie pretioasa de ultima ora! a zis mandra de descoperirea ei.

-Ia uimestema!!!

-Stii, aaa.. pai AM AFLAT CAND E ZIUA DE NASTERE A BELLEI!

-WHAT? CE? CUM? UNDE? CAND? Pe mine de ce nu m-a invitat?

-Stai, hoooo usor ! In primul rand ziua ei este pe 25 Noiembrie, in al doilea rand nu a invitat pe nimeni, in al treilea rand am aflat din fisa ei matricola de pe site-ul scolii de pe net! Dang!

-Aa!!! Ce cool , daca nu ne-a spus asta inseamna ca putem sa-i facem o ppetrecere surpriza!! am tipat yo ca descreieratra.

-OK, good da cu gura aia a ta ai grija sa nu afle si vecinii de peste strada!!

-Da, bine scuze ca am tipat, cate o data nici eu nu ma inteleg pe mine!! si era adevarul eram o ciudata, dar o ciudata cu stil!

-OK! deci o sa o sun pe Ali azi si o sa vorbesc cu ea despre asta, mai avem timp dar pana atunci este balul de Halloween!!

-Dap, asa-i. a aprobat asezandu-se langa mine pe spate pe pat.

-Auzi surioara?

-Da, Ash, ce-i?

-Stii? M-am tot gandit acum suntem pe 15 Octombrie  pe 31 este balul ala organizat de scoala, pe 25 Noiembrie ziua Bellei si apoi vacanta de iarna pe 1 Decembrie, e o lista lunga cu lucruri de facut sa stii!

-Dap, si chiar a fost dragut din partea profesorilor sa ne faca cadou aceasta vacanta de iarna mai lunga doar din cauza rezultatelor noastre bune la scoala.

-Ihi. am apobat eu.

Alouette uette uette
Alouette uette uette
Alouette uette uette
Déployer l’aile

suna telefonul si era soneria cu care ma suna Ali asa ca am raspuns entuziasmata cat de repede am putut.

-Da Ali.

-Ce mai faci? Eu ma plictiseam, cateii astia de fratiori ai mei s-au dus sa joace basket cu ai tai si cu Jazz! a zis ofensata.

-Ah da eu nu le-am observat lipsa da am O VESTE BOOOOMBAAA!
-Ziiii o data nu ma mai fierbeeee!

-Ziua Bellei e pe 25 Noiembrie!!

-Szoooper, deci trebuie sa ne intalnim sa facem planuriii!!!!

-Ihi si trebuie sa alegem tinutele pt balul ala al toamnei combinat cu Halloween sau cum draq s-o chema!

-Auzi? I-a imbracate tu frumos cum stii tu mai bine si vino de urgenta, dar de urgenta la MINEEEE! m-a luat un sentiment placut cand am auzit asta.

-Cam ploua dar nah vin pt cea mai buna prietena a mea!

-Ok!! Baietii vin intr-o ora si aku is singura acasa ca sa putem pune pe toate la punct! Te astept, Zbye te pupic!

-Bye!

Am inchis si m-am intors catre sora mea.

-Ma duc la Ali!

-A pai cat ai trancanit tu cu ea eu am vorbit Rose si mergem la cafenea in mall! Mai vorbina Bye!

-Okay! dupa care am stans-o in brate si a plecat.

In jumatate de ora erma in fata casei lui Ali, imbracata intr-un otfit lejer, batand la usa. La a treia bataie Ali a topait la usa si m-a luat in brate.

-Buna!! Hai intra!

-Sal, Ali ce mai faci?

-Bine, nu stai grozav!!! a spus tragandu-ma in sus pe scari pana la camera ei.

-Good, avem mhooolte de vorbit! M-am gandit sa-i facem Bellei o petrecere surpriza!

-Stiu, ar fi szooper dar unde?

-Pai eu as cam avea un plan. Cica noi ne-am duce la ea acasa s-o luam la cumparaturi si intre timp baietii fac pe-acolo pregatiri si chestii dastea pe la ea si noi o aducem acolo imbracata frumos si chestii de astea!

-Szoooper! Ii pe 25 nu?

-Dap!

-Avem de ales o multime de rochii!!

-Stiu! Si mai avem si balul!

-Dap! Si trebuie sa-i cuplam mai repede!!!

-Ali, ma omoara!!! Nu au curaj, dar e vizibil de la o posta ca se plac, sunt facuti unul pentru altul, el vorbeste cu ea la telefon mai mult de cat vorbeste cu mine!! Vorbesc cu orele!!! Si mai au si atatea in comun!!

-Ihi, nici eu nu stiu ce sa mai facem, incep sa cred ca trebuie sa lasam timpul sa intervina.

-Dap probabil ca ai dreptate, nu cred ca o sa mai dureze mult si ei o sa-si dea seama ca nu pot sta unul fara celalalt.

-Stiu, vrei sa facem niste schite?
-Dap, toata dimineata m-am gandit la o rochie bestiala!

-De abia astept s-o vad! a spus ea dupa care m-a tras de mana pana la biroul ei unde ne-am asezat sa facem ce ne placea noua mai tare: sa lucram la colectiile noastre proprii!

Trecusera vreo 2 ore de cand stateam asa, si pe Ali o cuprinsese o tristete ca nu prea mai vorbea deloc.

-Ali, au trecut 2 ore n-ar trebui sa vina baietii? am intrebat eu ca sa mai fac conversatie, dar Dumnezeu stie de ce alesesem chiar acest subiect, poate eram ingrijorata.

-O nup, probabil acum fac chestii de baieti, asa intarzie mereu.

-Bine.

Ali nu a zis nimic.

-Alicee! Gata m-am saturat, scumpo, ce-i cu tine?

-Ma gandeam doar, Ash.

-La ceva sau la cineva? am intrebat suspicioasa.

-La cineva. a recunoscut ea.

-Ali, acel cineva e Jasper?

-Dap, Ash am incredere in tine, esti cea mai buna prietena a mea, esti ca si sora mea.

-Si tu Ali, si tu esti ca sora mea, stii ca te iubesc!

-Ihi, ce crazi ca face el acum?

-Pai probabil cu baietii, iti dai seama si singura.

-Oare are prietena?

-Ce? Alice!!!!!! am tipat ca nebuna. Ali, scumpo!! Tu te chinuiai s-o faci pe Bella sa se indragosteasca de Edie si de fapt tu te-ai indragostit! Alii e minunat!!

-Ash, tu nu m-ai auzit? Daca are prietena?

-N-are Ali nu are!

-Yei!! a sarit ea de pe scaun. Da stai daca nu ma place? a intrbat trista.

-Alii! am certat-o eu. Cum sa nu te placa?

-Da dar tot trebuie sa vorbesc cu el, dar e atat de dragut si se poarta asa frumos cu mine si avem puncte comune si e atat atat de de…. perfect! a rasuflat ea.

-Oh Ali!! O sa vorbiti si o sa vedeti dar tot cred ca te place! si m-am dus s-o iau in brate.

-Sa nu mai spui!!

-Nu mai zic Ali!

-Nu sunt inca sigura.

-Sigur Ali! intre timp am auzit zgomotul usii.

-Hopa, cred ca s-au intors! a zis ea.

-Stai calma Ali cred ca a venit si Jazz, aud mai multe voci!

-O Doamne, O Doamne!

-Ali!

-Bine gata tac!

-Hey fetelor ce faceti? a intrebat Shane itindu-si capul pe usa. Doamne ce frumos putea sa fie baiatu asta!!!!

-Bine! am raspuns aman2 in cor.

-Haideti jos! Sunt si fratii tai si Jazz Ash! a spus vesel.

-Ihi! dute tu si venim si noi Shane!

-Okay, va asteptam!

Am dat din cap in semn ca da.

-Ali, esti bine? Poti sa mergi? daca nu spun ca ti-e rau. am asigurat-o eu.

-Si sa risc sa pierd o clipa in care pot sa-l vad? Ai inebunit?

-Ok, hai!

Am luat-o de acolo si am coborat aman2 pe scari repede. Daca eu mergeam repede, ea alerga!! O sa ma dispere!!

-Hey, surioara! a spus bou’ de Emmet, cum l-am vazut cum a inceput sa ma enerveze.

-Taci mai ursulet tamp!! m-am tipat eu la el.

-Ursulet tamp? a intrebat Ali.

-Dap, asa se iubesc ei ca fratii! a explicat Edie.

-Da tu Ediee ce mai faci? Cu cine ai mai vorbit la telefon? am intrebat in speranta ca imi va raspunde ca a vorbit cu Belle.

-PICI ATOMIC!!! Ti-am spus de 1 milion de ori sa nu-mi mai zici EDIEE!! s-a crizat el.

-Bine Ediee, acum zi ai auzit ceva de Bella?

-Ahh ma omori cu poreclele tale si am vorbit azi dimineata cu Bella, parea cam obosita.

-Oare s-o simti rau? a intrebat Ali care acum statea langa Jazz.

-Hai s-o sunam! am propus eu.

-O sun eu! s-a oferit Edie vesel.

-Okay! amorezule am continuat eu in gand si puteam sa si pun pariu ca Ali se gandea la acelasi lucru.

-A Edward, sun-o tu noi mergem la bucatarie sa luam o gustare si sa bem ceva! a spus Ali tragandu-ne pe toti dupa ea.

-Ce s-a inseninat afara! a spus Shane uitandu-se pe geam.

-Dap, ce-ar merge o plimbare skateboardul! a spus Michael.

-Eu nu stiu sa merg cu el!! m-am plans eu.

-Te invat eu! a zis Shane.Mmmmm imi placea acest gand. Poatee :>:>:>:>

-Ihi! l-am aprobat eu vesela.

-Ba nu ar fi mai cool la piscina! a zis Ali.

-Ihi! am aprobat eu timida de data asta.

-Bine! a zis Shane.

-Eh noi voiam cu skate-ul dar nah hai sa mergem la piscinina! a spus Michael si in numele lui Emm.

-Sau am putea sa le facem pe aman2, maine e Duminica, putem lasa skate-ul pe maine.

-Dap, soramea esty un beculet genial si cred ca si fetele vor vrea asa!

-Of gata cu vorbaria sa mancam ceva inainte! a zis Ali punand pe masa niste lapte si prajituri pt toti.

Edward Pov:

Eram ciudat de emotionat ca sun o fata. Cei drept o fata draguta, ba nu stai frumoasa, superba chiar. Imi placea de ea mai mult cu fiecare zi care trecea!

Am apasat butonul de apelare al telefonului, iar la al doilea tar a raspuns.

-Alo? cand i-am auzit voceea superba eram in extaz, probabil si din cauza ca stiam ca era in siguranta.

-Bella! Ce mai faci?

-Mmmm mai nimic, citeam doar.

-La rascruce de vanturi?

-Ahh, ma stii prea bine!

Am ras.

-Sunt la Shane cu Em si Ash.

-Intalnire de grup fara mine? Ma dati la o parte asa de usor? a zis ea prefacandu-se ofensata.

-Nup, sigur ca nu Bella! Doar vreau sa zic ca ei planuiesc o iesire azi la piscina vii? terog zi da!!! am continuat in gand.

-Dap, ar fi szooper!

-Okay!Domnisoara ar accepta daca cineva ar veni sa o ia de acasa?

-Cine?

-Eu evident! am ras.

-Dap!

-Ne vedem in jumatate de ora!

Eram asa fericit o azi era prima data cand o sa o vad astazi si eram mai mult decat sigur ca va fi si mai frumoasa ca de obicei!

-Hai Ediie sa ma schimb shy yo!!! striga nebuna de soramea.

-Pa baieti, Alice! Ne vedem la 3!

-Bye! au zis in cor dupa care am plecat sa ne pregatim acasa.

***

-Bella! strigam si bateam eu la usa ei.

-Acum!! am auzit vocea ei minunata de privighetoare.

-Astept!

-Salut! a spus ea sarind in bratele mele. Doamne ce bine mirosea, exact ca florile ei preferate, mirosea frezii, mmm si inca ceva, a da a capsuni!!

-Salut si tie, frumoaso! Esti gata?

-Aaaa de fapt asteapta o clipa! m-s tras de mana si ne-am indreptat inspre sufragerie.

-Singurica?

-Dap, uite asteaptama 2 minute ma schimbam cand ai sunat tu la usa, dar n-am mai apucat.

-Eh, stii n-am mai asteptat si nu-i bine sa le enervam pe Ali si Ash! am zis ncercand sa ma scutesc de scuze, pt ca chiar nu mai puteam astepta s-o vad. Ea era imbracata cu niste pijamale si inca ce pijamale

-Ok vin imediat! a spus dupa ce a depus cel mai dulce si inocent sarut pe oobrazul meu.

Bella Pov:

In 10 minute eram inapoi jos unde ma astepta Edward al meu! Edward al tau? Bella te-ai tacanit? voce tampita stiu cas’ proasta lasama si nu-mi mai aminti ca el nui a meu!!! Ce? Stai as vrea sa fie a meu? Poate ca da. Ce? NUUUU. Stiu ca e cel mai frumos, dragut, inteligent, de treaba, destept, atragator si sexy baiat, dar ce nai il cunosc de o luna, nu ma pot indragosti de el!!!!!! Noi eram doar prieteni, si inca buni!! Nu ma pot indragosti de el!! NU! NU ! NU! e total gresit!!!!

Ma rog in fine eu eram acum imbracata cu un outfit destul de lejer.

-Gata putem merge! am zis vesela.

***

In 20 de minute eram deja la piscina acum eram in cabina de schimbat cu gandul Edward si cu prostiile de ganduri care imi trecusera prin cap mai devreme.

Costumul meu de baie era unul destul de dragut  mov.

-Bella!! striga Rose dupa mine.

-Dap, Rose, aici sunt!! i-am raspuns punandu-mi prosopul in jurul taliei.

-Oh Bells, ne asteapta baietii! Hai!

-OK! am uramat-o pana la sezlongurile noastre unde fetele si cu mine ne-am lasat bagajele.

Eu imi aranjam linistita prosopul pe sezlong cand cineva ma ridicat si ma invartea ametindu-ma!
-Stoooop!! am tipat.

-Nup!! am recunoscut din prima voceea acea era Edward!!!

-O sa mi-o platesti!!!

-Am mai auzit asta. a ras el.

-Serios? La cine?

-mmm de la o fata, cea mai minunata fata! yupiii, yupiii, dar vreau s-o aud din gura lui!!!

-Si o cunosc? am facut eu pe proasta.

-Neah, nu cred!

Am scos limba la el ca un copil de 5 ani.

-Prostuto! O cunosti mai bine decat crezi tu, parca o chema Bella! a zis el seducator, dar ce naiba nu trebuia sa mai foloseasca voceea aia, el imi dadea fiori numai cand isi atingea pielea lui goala de a mea. Bine aproape goala.

Ma pus jos pe sezlong si a inceput sa ma gandile la fel ca in a doua lui zi New York.

-La sa aaa maaaa!! am silabisit eu.

-Bine! Daca asta vrei! a zis itorcandu-mi spatele si plecand incet.

-Serios? am intrebat ridicand o spranceana si incrucisandu-mi bratele la piept.

-Ei bine te iert daca intri in apa cu mine. a spus el cu zambetul lui ingeresc pe care il adoram.

-Doar daca esti cumite! l-am conditionat eu.

-Bine, bine! Dupa domnisoara! a zis el facandu-mi loc sa o iau inainte.

Restul zilei a fost suuper distractiv am facut curse de inot si ne-am jucat volei cu mingea.

La volei fetele trebuiau sa stea in carca la baieti, iar eu am stat la Edward jucand in potriva lui Ali si Ash care stateau in carca lui Jazz respectiv Shane. Noi eram in echipa lui Emm si Rose apoi in locul nostru au intrat Emma si Michael.

A fost o zi dragutza ne-am jucat, si am glumit mult, prezenta lui Emm si a lui Ash era dementiala, astia doi nu se mai saturau de certat si facut glume pe seama lor. Si apoi mai erau Ali, Shane si Michael si sa nu uitam de Rose si Jazz care ne-au povestit cateva din peripetiile lor din copilarie. In cateva erau prezenti chiar si Cullenii, ei se cunosteau de pe la 10 ani.

Era asa de frumos sa ai atatia prieteni de care nu te puteai indoi, eu nu avusesem pana acum decat cativa prieteni de la scoala, ei fiind gasculita mea si a lui Ali din care faceau parte si fratii ei, cateva fete respectiv Claire, Angela si Eve care ne-au inteles ca ne-am gasit si alti prieteni, si vreo cativa baieti care au ramas in echipa de basket cu Shane si Michael.

Si acum a aparut Edward in viata mea!! De ce ma gandeam in continuu la el?!!!!??!?!!?! Pai nu stiu, pentru ca-l iubesti? Ceeee??!?!?!!? NUUUU! ei nu! taci, dispari!!!.

Acum eram acasa intinsa cat colo pe pat incercand sa adorm.

***

Eram intr-un loc necunoscut mie era un fel de poiana verde cu multe violete si viorele. Peisajul era mai mult decat superb. Era ca o oaza de flori in mijlocul unei paduri dese. In mijolul ei era cineva. M-am indreptat inspre el.

-Hey! Tu!

-Bella, iubire nu-i asa ca-i minunat?

-Ce? „iubire” ? Si cei cu vocea acea era asa de catifelata de matasoasa asemenea celei a lui Edward, dar nu-i puteam vedea fata misteriosului care imi stia numele si de ce imi zicea „iubire”? Si mai presus de toate de ce aveam un sentiment de siguranta in preajma lui? De, de parca il iubeam?

Oare si el ma iubea? M-am apropiat de el, si maginea fetei lui devenea din ce in ce mai clara, dar tot nu-l distingeam. El si-a infasurat bratele in jurul taliei mele si m-a tras mai aproape de el ca sa-i pot simti caldura corpului. Si-a apropiat buzele pline si carnoase atat de atragatoare de chipul meu ….

***

-Bellaaaa, Bellee, Bells, BEllutzaaaa! hi? ce? cine ma striga?

-Oricine ai fi lasa-ma sa dorm si sa-mi continui visul si sa vad cine este.. nimic! am zis dandumi seama de ce dezvaluisem.

-Belle, dormi prea adanc. a spus Ashley incetand sa mai sara pe patul meu, punandu-se in genunchi mangaindu-mi parul.

-Ah tu erai?

-Ihi, ai visat urat? Vrei sa-mi povestesti? Daca nu vrei nu-i nevoie sa vorbesti, scumpo! a spus ea parinteste.

-De asta te iubesc, dar de ce esti la ora ih.. aaa.. 8 la mine acasa?

-Ah pai amvenit sa te luam la o zi de skateing!!

-Ce voi?

-Dap Edward e afara, a insistat sa vina!! a cantat ea. Schimbate te astept jos!! ma pupat pe obraz si a plecat.

Am sarit din pat si m-am dus direct la geam. Afara era Edward sprijinit de Volvo-ul lui argintiu uitanduse spre camera mea. Mi-a facut din mana zarindu-ma iar chipul sau a devenit zambitor si fericit instantaneu!

I-am raspuns la salut si am ramas cateva clipe holbandu-ma intelegand pe cine am visat aseara. Pentru prima data in viata mea eram suta la suta sigura de un anumit lucru. Acela ca eram neconditionat si irevocabil indragostita de el.

_______________________________________________________________

Hi! va daruiesc astazi inca un capitol din fic-ul meu sper sa va placa si vreau pareri sincere!!! :X:X:x;X:X:X astept comentarii si va rog sa-mi iertati eventualele greseli.

Kisses!!:X:X:*:*:*:x







2 gânduri despre &8222;Cap.4- Timp si Recunosc adevarul!!!&8221;

Lasă un răspuns

